ЄВГЕНІЯ ПУШКАРУК
B2B
МАРКЕТИНГ
Визначаємо найбільш ефективні онлайн-інструменти для отримання якісних лідів (MQL) для бізнесу. Будуємо наскрізну аналітику з реальними метриками ефективності маркетингу та вартості залучення кожного клієнта.
З ЧОГО ПОЧАТИ?
Просування B2B продуктів та послуг - це комплексний підхід, а деякі онлайн-канали та стратегії розраховані на "довгу дистанцію"
1
Портрет клієнта
Детальне визначення ідеального портрета клієнта ICP (Ideal customer portrait) і лише потім планування бюджету, підбір онлайн-інструментів, таргетів для лідогенерації та тестування гіпотез.
2
Лідогенерація
Специфіка B2B маркетингу - висока конкуренція, обмежена кількість потенційних клієнтів, часто лімітований трафік. Залежно від індустрії та географії обираємо найбільш релевантні інструменти для комунікації з ICP.
3
Аналітика
Залучення лідів - це лише половина успіху у B2B. Будуємо наскрізну аналітику для визначення ефективності маркетингу, визначаємо вартість якісних лідів MQL (Marketing qualified lead) та SQL (Sales qualified lead).
ІНСТРУМЕНТИ
B2B маркетингу
-
Класична пошукової реклама у Google та Bing
-
Можливості вузьких таргетів та налаштувань банерної реклами у Google Display Network, Bing Network, Display&Video360
-
Таргетована реклама у Facebook, Linkedin, Twitter, Quora
-
Комплексна робота з списками ремаркетингу та "теплою" базою за допомогою таргету
-
Збір і обробка бази "холодних" лідів (Data Research) з Linkedin
Допоможемо залучити якійсний трафік для вашого бізнесу, навчимо ефективно використовувати маркетингові канали комунікації з користувачами.
КЕЙСИ З НАШИМИ КЛІЄНТАМИ
Успішні кейси з конкретним описом покрокових дій. Розповідаємо про комплексне застосування маркетингових інструментів і досягненні поставлених цілей.
POWER-UP
DINERO
+ 30,7 % ріст запам’ятовуваності реклами бренда
На які супутні показники впливає реклама на YouTube?
У кейсі показано приклад того, як реклама на YouTube впливає не лише на запам’ятовування й інтерес до бренда, а також на приріст пошукового трафіка, що в результаті напряму впливає на конверсію.