top of page


B2B маркетинг при обмежених ресурсах: практичний посібник для компаній
У напрямку B2B маркетингу часто виникає ситуація, коли ресурси — як фінансові, так і кадрові — обмежені. Але наіть у таких умовах можна побудувати ефективну стратегію просування в онлайні, якщо діяти раціонально, зосереджуючись на ключових інструментах і цілях.


Кейс Power-UP: Як побудувати воронку та аналітику клієнта, якщо є веб-сайт і мобільний застосунок.
Одна з провідних фінансових організацій, яка надає послуги онлайн-кредитування, активно працює на ринку вже багато років, пропонує...


Афілійований маркетинг і реферальні програми - в чому різниця?
Афілійований маркетинг і реферальні програми — це два методи залучення нових клієнтів або продажів через партнерства, але вони базуються...


Як проводити сегментацію в B2B-маркетингу
Сегментація ринку дозволяє створювати високоточні та ефективні кампанії, які резонують із конкретними групами аудиторії. Немає потреби...

Cookiebot і трекінг трафіку: можливі проблеми з роботою та налаштуваннями Cookie-банерів
Захист персональних даних і дотримання норм конфіденційності на сьогодні дуже важливі для бізнесів, які працюють в інтернеті. Одним із...
bottom of page