top of page

B2B маркетинг при обмежених ресурсах: практичний посібник для компаній
У напрямку B2B маркетингу часто виникає ситуація, коли ресурси — як фінансові, так і кадрові — обмежені. Але наіть у таких умовах можна побудувати ефективну стратегію просування в онлайні, якщо діяти раціонально, зосереджуючись на ключових інструментах і цілях.


ЮЛІЯ САДОВСЬКА
Співпрацю з командою "Power-UP" продовжуємо вже більше року і якщо починалось все з одного проєкту, то зараз команда підтримує вже декілька


АНДРІЙ ШВЕЦЬ
Power-UP Agency's work fixed the gaps in the client's event tracking and taught them how different traffic channels contribute to sales.

ЮЛІЯ КОЛЯДА
Для мене саме важливе в співпраці з агенцією - прозорість і експертиза.

Marketing & Channel Leader
Завдяки Power-UP ми змогли збільшити потік вхідних лідів, залучити більше користувачів і суттєво підвищити кількість завантажень.


Кейс Power-UP: Як побудувати воронку та аналітику клієнта, якщо є веб-сайт і мобільний застосунок.
Одна з провідних фінансових організацій, яка надає послуги онлайн-кредитування, активно працює на ринку вже багато років, пропонує...

HEAD DIGITAL MARKETING
Працюємо з командою Power-UP вже не на першому проєкті.
Цього разу успішно реалізували нестандартну задачу з отримання лідів.


Афілійований маркетинг і реферальні програми - в чому різниця?
Афілійований маркетинг і реферальні програми — це два методи залучення нових клієнтів або продажів через партнерства, але вони базуються...


Як проводити сегментацію в B2B-маркетингу
Сегментація ринку дозволяє створювати високоточні та ефективні кампанії, які резонують із конкретними групами аудиторії. Немає потреби...
НЕОБХІДНА ДОПОМОГА?
Ми готові допомогти у вирішенні ваших задач.
Залишайте заявку на сайті для подальшої комунікації.
POWER-UP
bottom of page