8 помилок, що зіпсують ваші продажі під час Чорної П’ятниці
Неділя, Листопад 21
В Інтернеті є багато порад, як отримати більше клієнтів та прибутку під час Чорної п’ятниці. Однак просто привести людей на свій сайт і зацікавити їх пропозицією недостатньо. Вам також потрібно заохочувати потенційних покупців зробити покупку. Ось 8 найпоширеніших помилок як можна втратити прибуток та покупців під час Чорної п’ятниці від Єлізавети Омельченко, маркетолога платформи Ringostat.
Найгірше, що ви можете зробити перед сезоном Чорної п’ятниці – це не змінювати налаштування контекстної реклами. І тут бізнес робить багато помилок:
Під час Чорної п’ятниці «потужність» відділу продажів зменшується, оскільки телефонує більше людей. Це означає, що вам потрібно тимчасово змінити схему приймання дзвінків, щоб не втратити потенційних клієнтів. Більшість компаній використовують хмарну телефонію з гнучкими налаштуваннями і можуть легко вирішувати додаткові робочі навантаження.
У віртуальній АТС важливо налаштувати паралельну переадресацію дзвінків, щоб усі або кілька співробітників отримували дзвінки одночасно. Це стає особливо необхідним, якщо ви раніше використовували так зване послідовне перенаправлення. При ньому дзвінок надходить спочатку до одного працівника, а якщо він не відповідає, то до іншого і так далі. У Чорну п’ятницю навряд чи хтось хоче довго чекати відповіді та краще шукати продукти деінде.
В ідеалі ви повинні надати працівникам окремі скрипти продажів для Чорної п’ятниці. У них потрібно вказати такі деталі:
Ви також можете перевірити, наскільки менеджери з продажу дотримуються скриптів і як вони спілкуються з клієнтами. Для цього можна використати техніку таємного покупця і прослухати аудіозаписи дзвінків.
Завжди є спокуса представити свої знижки в найвигіднішому світлі. Наприклад, деякі компанії перебільшують розмір знижки або використовують максимально ефекті слова, за якими немає правди і доказів. Ось наприклад, “Найнижчі ціни в країні!” “Такої ціни ви більше ніде не знайдете!!!” “Поспішайте зараз, бо потім буде занадто пізно!” “Остання можливість, не прогавте”, тощо. Деякі компанії йдуть ще далі – піднімають ціни за кілька тижнів до розпродажу і «знижують» їх, коли настає Чорна п’ятниця.
Таке зловживання довірою споживачів не має жодних переваг. По-перше, ваш відділ продажів буде перевантажений дзвінками від людей, які не куплять у вас. Вони будуть засмучені тим, що ви збрехали в рекламі, і ніколи не повернуться. Тоді розчаровані люди залишать негативні відгуки про вашу компанію в мережі. І останнє, але не менш важливе, якщо ваш веб-сайт буде бомбардуватися величезним трафіком, є ймовірність того, що він “впаде” і розпродаж для вас закінчиться навіть не почавшись.
Зрештою, ви втратите потенційних клієнтів, отримаєте погану репутацію та пошкодите свій сайт. Якщо ви не хочете, щоб це сталося, просто ніколи не давайте неправдивих обіцянок, щоб виділитися на фоні конкурентів.
Оскільки це Чорна п’ятниця і ви витрачаєте більше грошей на маркетинговий бюджет, ваша головна мета — не втратити клієнтів і гроші. Але якщо ваш відділ продажів не готовий до потоку дзвінків, це саме те, що станеться. Люди ненавидять чекати і ненавидять, коли їх ігнорують. Якщо ви не відповідаєте на їхні повідомлення чи дзвінки, вони просто знайдуть іншу компанію, яка зробить це швидше.
Ось 3 способи, як ви можете розв’язати цю проблему від Єлизавети Омельченко, маркетолога платформи Ringostat:
Покинуті кошики – типова ситуація для Чорної п’ятниці. Люди бачать багато пропозицій, порівнюють їх, і часто забувають, що були готові купити. Але ви не можете пропустити цю можливість продажу. Перше, що вам потрібно зробити до початку Чорної п’ятниці, це перевірити, чи правильно працює ваш кошик для покупок, і чи він коректно «запам’ятовує» додані товари.
Тоді вам слід надіслати нагадування людям, котрі залишили товари в кошиках. Найкраще це можна зробити через електронну пошту. Цей трюк особливо ефективний в перші 12 годин після виходу з сайту. Краще, якщо такий лист буде неформальним і дружнім.
Щоб зробити пропозицію ще більш привабливою і підштовхнути людину до покупки, ви також можете додати спеціальну знижку, запропонувати безкоштовну доставку або знижку на наступну покупку.
Ретаргетинг дійсно чудово працює, оскільки залучення нового клієнта завжди дорожче, ніж конверсія того, хто вже зацікавлений.
Під час Чорної п’ятниці люди, як правило, витрачають більше грошей, ніж зазвичай, і часто роблять це імпульсивно. Тож це чудовий час, щоб підняти свій середній чек. Ви можете зробити це двома способами:
Щоб продавати більше, можна також налаштувати відображення рекомендованих товарів і блок “З цим часто купують...”, або “Вам також сподобається…” . Також можна написати публікацію в блозі з переліком найкращих подарунків для друзів, родини тощо, пропонувати безкоштовну доставку при покупці від певної суми, тощо.
Зосереджуючись на своєму прибутку, не забувайте також брати до уваги свої ресурси. Під час стресової ситуації та великого навантаження багато чого може піти не так:
Цих проблем можна уникнути, якщо заздалегідь підготуватися до великого потоку клієнтів. Ось що ви можете зробити:
Після Чорної п’ятниці вам потрібно зібрати всі результати кампаній, ваші проблеми та як ви їх вирішили. Зробіть роботу над помилками та зафіксуйте це все для рекламної кампанії наступного року.
Запишіть все, що пішло не так. Наприклад, продукт дуже швидко закінчився, менеджери повільно відповідали або пропускали дзвінки, бюджет кампанії швидко закінчився, але не окупився. Усе це має бути розібрано до рекламної кампанії наступного року.
Якщо ви створили лендінг для рекламної кампанії Чорної п’ятниці, не забудьте закрити сторінку від індексації в Google або змінити текст. Таким чином, ви не введете в оману людей, які телефонують, щоб отримати недоступні знижки.
Використовуйте зібрані дані про клієнтів для наступних рекламних кампаній. Вам потрібна ця цінна інформація, щоб запустити нові кампанії для майбутніх подій, таких як Різдво чи Новий рік.
Залишити заявку
Наші контакти
+38(067)352-62-62
roman@powerup.com.ua
Україна, м.Київ, 04071, вул.Спаська 5, 6 пов., оф.58
Залишити заявку
Залишити заявку