Чому покупці відмовляються від брендів? Дослідження

Неділя, Вересень 21

Багато брендів та компаній у всьому світі мають проблеми із втратою особистої інформації клієнтів. Однак витік даних не завжди стає причиною втрати  лояльних покупців. Нещодавно YouGov проводив дослідження на 17 ринках, щоб визначити причини переходу людей на нові бренди та як витік даних впливає на поведінку клієнтів.

Що таке втрата особистих даних?

Втрата даних (data loss) – це несанкціонована передача внутрішніх даних організації до ненадійного середовища. Витік даних може відбуватися у цифровому просторі, через електронну пошту чи сайти. Фізична втрата даних це втрата документів, ноутбуків, ключів USB тощо.

Споживачі діляться своїми особистими даними, купуючи товари чи послуги. Люди залишають дані своєї кредитної картки або медичну документацію, тому що вони довіряють організації і  впевнені, що їх конфіденційна інформація в безпеці. І, звичайно, ніхто не хоче, щоб їх особисті дані просочилися у світ. Коли це відбувається, багато клієнтів більше не довіряють брендам і переходять на інші компанії.

Як показало дослідження YouGov, лише 15% споживачів кажуть, що вони змінили бренд через проблеми із втратою даних. Значно більше людей змінюють бренди з інших причин. Серед них виділили низькі екологічні показники (21%), несправності товарів (23%), погане ставлення до працівників (23%) та брехню щодо ефективності товарів (31%).

Чому покупці відмовляються від брендів?

Джерело: today.yougov.com

Але, звичайно, це не остаточні дані, оскільки звички споживачів змінюються залежно від країни. Результати дослідження YouGov показують, що люди з Азіатсько-Тихоокеанського регіону частіше змінюють компанію через витік даних. Споживачі в Гонг Конзі (30%), Сінгапурі (25%), Індонезії (24%), Китаї (21%) та Індії (20%) змінили бренди після інцидентів з даними.

Що стосується західних країн, то споживачі в Данії (5%), Швеції (7%) та Франції (10%) найменш схильні вказувати, що вони змінили бренди через витік даних. 12% британських споживачів і 18% американських споживачів визнають, що вони змінюють бренд у разі втрати даних.

Дослідження також виявило невелику різницю у поведінці споживачів в залежності від віку опитуваних. Молодші клієнти у віці 18-24 років (17%) та 25-34 (18%) частіше відмовляються від бренду через втрату особистих даних, ніж літні споживачі у віці 55+ (12%).

Як показує дослідження, витік даних не є основною причиною, чому люди змінюють бренди та постачальників послуг. Однак втрата даних, є вагомою причиною відмви від бренду принаймні для 15%  світових споживачів. Тож, якщо компанії хочуть утримати своїх клієнтів, вони повинні надійно захищати їх особисту інформацію.

Маркетологи витрачатимуть більше грошей на просування в TikTok у 2022

З моменту запуску TikTok стрімко розвивався, і тепер ще більше людей у ​​всьому світі використовують цю соцмережу.  Не дивно, що більшість маркетологів планують збільшити інвестиції ...

Подробнее

Четвер, Січень 22

Маркетингове дослідження Hype Cycle за 2021 рік – огляд

Наприкінці 2021 року дослідницька та консалтингова компанія Gartner опублікувала щорічний Hype Cycle звіт. Це дослідження аналізує поетапне впровадження технологій у маркетингу. Воно також показує, як ...

Подробнее

Понеділок, Січень 22

Найпопулярніші емодзі 2021 – дослідження Unicode

Всі ми любимо використовувати емодзі у повсякденному спілкуванні в месенджерах та соцмережах. Та чи задумувались ви, які з них є найпопулярнішими у світі? Unicode Consortium, ...

Подробнее

Четвер, Грудень 21

8 помилок, що зіпсують ваші продажі під час Чорної П’ятниці

В Інтернеті є багато порад, як отримати більше клієнтів та прибутку під час Чорної п’ятниці. Однак просто привести людей на свій сайт і зацікавити їх ...

Подробнее

Неділя, Листопад 21

5 Перевірених креативних технік для ефективної відеореклами їжі

Якщо ви займаєтеся рекламою продуктів та закладів харчування, тоді вам буде цікаво дізнатися про креативні техніки, які допоможуть зробити рекламу їжі ефектнішою та ефективнішою. Ось ...

Подробнее

Неділя, Жовтень 21

Обговорити задачу

Залишити заявку

    Наші контакти

    +38(067)352-62-62

    Україна, м.Київ, 04071, вул.Спаська 5, 6 пов., оф.58