Чому покупці відмовляються від брендів? Дослідження

Неділя, Вересень 21

Багато брендів та компаній у всьому світі мають проблеми із втратою особистої інформації клієнтів. Однак витік даних не завжди стає причиною втрати  лояльних покупців. Нещодавно YouGov проводив дослідження на 17 ринках, щоб визначити причини переходу людей на нові бренди та як витік даних впливає на поведінку клієнтів.

Що таке втрата особистих даних?

Втрата даних (data loss) – це несанкціонована передача внутрішніх даних організації до ненадійного середовища. Витік даних може відбуватися у цифровому просторі, через електронну пошту чи сайти. Фізична втрата даних це втрата документів, ноутбуків, ключів USB тощо.

Споживачі діляться своїми особистими даними, купуючи товари чи послуги. Люди залишають дані своєї кредитної картки або медичну документацію, тому що вони довіряють організації і  впевнені, що їх конфіденційна інформація в безпеці. І, звичайно, ніхто не хоче, щоб їх особисті дані просочилися у світ. Коли це відбувається, багато клієнтів більше не довіряють брендам і переходять на інші компанії.

Як показало дослідження YouGov, лише 15% споживачів кажуть, що вони змінили бренд через проблеми із втратою даних. Значно більше людей змінюють бренди з інших причин. Серед них виділили низькі екологічні показники (21%), несправності товарів (23%), погане ставлення до працівників (23%) та брехню щодо ефективності товарів (31%).

Чому покупці відмовляються від брендів?

Джерело: today.yougov.com

Але, звичайно, це не остаточні дані, оскільки звички споживачів змінюються залежно від країни. Результати дослідження YouGov показують, що люди з Азіатсько-Тихоокеанського регіону частіше змінюють компанію через витік даних. Споживачі в Гонг Конзі (30%), Сінгапурі (25%), Індонезії (24%), Китаї (21%) та Індії (20%) змінили бренди після інцидентів з даними.

Що стосується західних країн, то споживачі в Данії (5%), Швеції (7%) та Франції (10%) найменш схильні вказувати, що вони змінили бренди через витік даних. 12% британських споживачів і 18% американських споживачів визнають, що вони змінюють бренд у разі втрати даних.

Дослідження також виявило невелику різницю у поведінці споживачів в залежності від віку опитуваних. Молодші клієнти у віці 18-24 років (17%) та 25-34 (18%) частіше відмовляються від бренду через втрату особистих даних, ніж літні споживачі у віці 55+ (12%).

Як показує дослідження, витік даних не є основною причиною, чому люди змінюють бренди та постачальників послуг. Однак втрата даних, є вагомою причиною відмви від бренду принаймні для 15%  світових споживачів. Тож, якщо компанії хочуть утримати своїх клієнтів, вони повинні надійно захищати їх особисту інформацію.

Як оновлення IOS вплинуть на рекламу у Facebook?

Нещодавно Facebook оголосив про те, що платформа занижує результати рекламних кампаній на пристроях iOS приблизно на 15%. За словами маркетологів Facebook, реальні конверсії вищі, ніж ...

Подробнее

Понеділок, Жовтень 21

8 Трендів відеомаркетингу, які варто спробувати у 2022 році

Відеоконтент підкорив світ. А якщо ви все ще не використовуєте його для свого бізнесу, то зараз саме час почати просувати свої продукти за допомогою відеореклами. ...

Подробнее

Понеділок, Жовтень 21

Як зміняться глобальні медіа бюджети на 2022 рік? Дослідження

2020 рік ознаменувався різким падінням інвестицій в ЗМІ. Зараз рекламна індустрія відновлюється після невдалого року. Оскільки поведінка споживачів змінюється і розвивається, бренди повинні знати, які ...

Подробнее

П’ятниця, Жовтень 21

Тренди Google запитів: шукаємо концерти, спортивні заняття та офлайн магазини

Команда Google Ads Research and Insights проводила щомісячне дослідження, аналізуючи, що користувачі шукають у Google. Мета дослідження:  вивчати поведінку споживачів, щоб краще зрозуміти основні тренди ...

Подробнее

Неділя, Вересень 21

Чому покупці відмовляються від брендів? Дослідження

Багато брендів та компаній у всьому світі мають проблеми із втратою особистої інформації клієнтів. Однак витік даних не завжди стає причиною втрати  лояльних покупців. Нещодавно ...

Подробнее

Неділя, Вересень 21

Обговорити задачу

Залишити заявку

    Наші контакти

    +38(067)352-62-62

    Україна, м.Київ, 04071, вул.Спаська 5, 6 пов., оф.58