Дослідження Google: рішення про покупку товару відбувається в середині воронки

Неділя, Жовтень 21

Google провів дослідження поведінки споживачів щоб з’ясувати, як люди приймають рішення про покупку. Також фахівці компанії поділилися порадами, як маркетологи можуть використовувати отримані знання на практиці.

Як відбувається прийняття рішення

Шлях від ідеї до вибору товару – це не лінійний процес, а низка складних взаємодій, які в багатьох випадках індивідуальні. У своєму дослідженні Google спільно з експертами компанії The Behavioural Architects збирали відгуки покупців, спостерігали за здійсненням покупок і аналізували пошукові запити користувачів. Мета експерименту – зрозуміти як люди приймають рішення купити товар в умовах необмеженого вибору та великого потоку інформації. Дослідники з’ясували, що люди справляються із цим за допомогою когнітивних упереджень.

Рішення про покупку приймається у кілька етапів. Спочатку люди шукають інформацію про товари та виробників, а потім порівнюють їх з іншими товарами тієї ж категорії. На середньому етапі споживачі користуються 2 методами: дослідженням нових товарів (розширення) та їхньою оцінкою (звуження).

Дослідження та оцінка товарів може проходити в кілька циклів, перш ніж споживач прийме рішення про купівлю.

Когнітивні упередження, що впливають на рішення про купівлю:

    1. Евристика категорії – це опис та характеристики товару.
    2. Важливість моменту – чим довше чекати товар, тим менше покупцю його хочеться.
    3. Соціальний доказ – відгуки та коментарі від інших користувачів також впливають на прийняття рішення про покупку.
    4. Чинник дефіциту – якщо товару залишилося мало, отже він має попит. Тому – треба брати.
    5. Вплив авторитетів – думка експертів, інфлюенсерів і людей яким ми довіряємо може підштовхнути до покупки.
    6. Привабливість безкоштовних пропозицій – якщо товару додають щось безкоштовне, це підвищить його привабливість у власних очах покупців.

Насправді таких упереджень набагато більше, але ці фактори є найціннішими для маркетологів.

В ході експерименту від Google, покупцям пропонували вибрати товар, який сподобався найбільше і другий за вподобанням у певній категорії. Потім додавали упередження та оцінювали їх вплив на вибір товару. У кожній категорії був один вигаданий бренд, про який учасники експерименту нічого не знали. В результаті вигаданий бренд отримував більше переваг після того, як його посилили за допомогою відгуків, знижок та інших упереджень зі списку. Наприклад, вигаданий бренд вівсянки став на 28% привабливішим, після додавання позитивних відгуків та пропозиції 20% безкоштовно. А вигадана компанія автомобільної страховки сподобалася 87% користувачів, після того як додали переваги по всіх 6 упередженнях.

Експеримент показав, що принципи поведінкової науки при правильному застосуванні можуть допомогти маркетологам привабити покупців на середньому етапі прийняття рішення. Ось кілька порад як використовувати ці знання від маркетологів Google:

  • Підвищуйте впізнаваність бренду. Так покупці можуть згадати ваш товар чи послугу, коли вивчають інформацію про нього.
  • Використовуйте принципи поведінкової науки відповідально та з розумом. Це допоможе зробити пропозицію привабливішою для споживачів.
  • Скорочуйте шлях від ідеї до покупки, щоб клієнти мали менше часу розглядати бренди конкурентів.
  • Створюйте гнучкі та сильні команди з широким набором навичок. Це допоможе уникнути традиційних проблем у питаннях брендингу та ефективності товарів.
Джерело: thinkwithgoogle.com

8 помилок, що зіпсують ваші продажі під час Чорної П’ятниці

В Інтернеті є багато порад, як отримати більше клієнтів та прибутку під час Чорної п’ятниці. Однак просто привести людей на свій сайт і зацікавити їх ...

Подробнее

Неділя, Листопад 21

5 Перевірених креативних технік для ефективної відеореклами їжі

Якщо ви займаєтеся рекламою продуктів та закладів харчування, тоді вам буде цікаво дізнатися про креативні техніки, які допоможуть зробити рекламу їжі ефектнішою та ефективнішою. Ось ...

Подробнее

Неділя, Жовтень 21

Дослідження Google: рішення про покупку товару відбувається в середині воронки

Google провів дослідження поведінки споживачів щоб з'ясувати, як люди приймають рішення про покупку. Також фахівці компанії поділилися порадами, як маркетологи можуть використовувати отримані знання на ...

Подробнее

Неділя, Жовтень 21

Як оновлення IOS вплинуть на рекламу у Facebook?

Нещодавно Facebook оголосив про те, що платформа занижує результати рекламних кампаній на пристроях iOS приблизно на 15%. За словами маркетологів Facebook, реальні конверсії вищі, ніж ...

Подробнее

Понеділок, Жовтень 21

8 Трендів відеомаркетингу, які варто спробувати у 2022 році

Відеоконтент підкорив світ. А якщо ви все ще не використовуєте його для свого бізнесу, то зараз саме час почати просувати свої продукти за допомогою відеореклами. ...

Подробнее

Понеділок, Жовтень 21

Обговорити задачу

Залишити заявку

    Наші контакти

    +38(067)352-62-62

    Україна, м.Київ, 04071, вул.Спаська 5, 6 пов., оф.58