Facebook тестує ймовірність покупки і підбирає релевантну сторінку

П’ятниця, Серпень 21

Facebook оголосив про нові методи шопінгу в своїх додатках (Facebook, Instagram, Messenger, Whatsapp). Тепер вони стануть більш зручними і для покупців, і для рекламодавців.

Сьогоднішні оновлення є частиною нашої постійної роботи, спрямованої на спрощення покупок у наших додатках та підтримку сильної економіки для всіх — Facebook Newsroom.

Facebook протягом багатьох років є комерційним майданчиком для багатьох брендів. Зараз Facebook вдосконалюється і стає більш зручним і ефективним для підприємців. Це особливо актуально для малих бізнесів, які сильно постраждали через пандемію. У минулому році Facebook прискорив запуск магазинів (Facebook Shop, Facebook Marketplace) щоб допомогти компаніям продавати свої товари в Інтернеті.

У Facebook заявляють, що перехід торгівлі в онлайн це не тимчасове явище, а то, що залишиться з нами навіть після пандемії. За даними компанії, кожен третій покупець віддає перевагу онлайн покупки і навіть після закінчення епідемії, люди стануть менше часу витрачати на шопінг в торгових центрах і магазинах. Щоб підтримати відновлення економіки і перехід брендів на онлайн торгівлю, Facebook планує продовжити інвестувати в Shops і скасовує комісію для комерційних осіб до червня 2022 року.

Facebook робить Shops доступними для більшої кількості людей

За підрахунками Facebook, Shops відвідує понад 300 мільйонів користувачів в місяць, а кількість активних магазинів – 1.2 мільйона. Тому компанія робить все можливе, щоб допомогти людям легко знаходити потрібні товари і швидко здійснювати покупки.

У деяких країнах Facebook планує запустити можливість демонстрації магазинів в WhatsApp. А в США незабаром стане доступна опція перенесення товарів з Shops на Facebook Marketplace. Це допоможе бізнесам охопити більше 1 мільярда людей у ​​всьому світі.

Щоб шопінг був не тільки швидким, але і вдалим і приємним, Facebook Shops планує розширити рейтинги та огляди на товари в магазинах в Instagram. Ці зміни допоможуть людям приймати більш обґрунтовані рішення про те, що купувати, і дозволять продавцям дізнатися, чи відповідають їхні товари очікуванням клієнтів.

Персоналізація шопінгу за допомогою реклами

Facebook хоче зробити процес покупок таким же персоналізованим, як і ваша стрічка новин. З цією метою Facebook надає рекламні рішення для магазинів, які запускають унікальну рекламу в залежності від ваших уподобань. Наприклад, FB тестує ймовірність покупки і направляє покупців туди, де вони з найбільшою ймовірністю здійснять покупку. У майбутньому компанія має намір впроваджувати нові опції щоб допомогти брендам ще більше персоналізувати рекламу в своїх магазинах, пропонуючи спеціальні пропозиції або рекламні акції для обраних покупців.

Впровадження нових технологій для майбутнього шопінгу

Facebook інвестують в технології доповненої реальності (англ. Augmented reality, AR) і штучного інтелекту. За допомогою інструментів візуального пошуку в Instagram покупці можуть знаходити нові товари, а за допомогою доповненої реальності вони можуть візуально “приміряти” товари перед покупкою.

Facebook тестує ймовірність покупки і підбирає релевантну сторінку - Power Up

В цьому році Facebook почне тестувати новий візуальний пошук на базі штучного інтелекту в Інстаграм. Нова функція допоможе людям знайти схожі товари, наприклад сукні з квітковим візерунком, просто натиснувши на зображення вподобаної сукні. Візуальний пошук поліпшить мобільність шопінгу, зробивши ще більше рекламних матеріалів в Instagram доступними для покупок.

Незважаючи на те, що в багатьох країнах знову відкриваються магазини, не всі покупці поспішають в торгові центри за покупками. Дві третини онлайн-покупців кажуть, що хотіли б мати можливість приміряти товари віртуально, не виходячи з дому.  Facebook спрощує для брендів можливість пробного використання доповненої реальності за допомогою нових інтеграцій API з Modiface і Perfect Corp. Також з’являться нові інструменти, що дозволяють включати каталоги продуктів з доповненою реальністю в рекламу, яка буде автоматично показувати релевантні продукти людям в залежності від їх інтересів.

Facebook тестує ймовірність покупки і підбирає релевантну сторінку

Facebook також експериментує з шопінгом в прямому ефірі. У березні вони запустили Live Shopping Fridays, де люди можуть підключитися до стрімів улюблених брендів і режимі реального часу дізнатися про новинки, задати питання про товар, і відразу купити його.

Але і на цьому нововведення не закінчуються, Facebook продовжує працювати над тим, щоб зробити шопінг в своїх додатках більш доступним і комфортним для нас.

Про різницю китайського та західного дизайну в e-commerce

Арт-директор «AliExpress Росія» Олександр Назаренко розповів про головні відмінності китайського і західного дизайнів в e-commerce і чому китайські прийоми дизайну нам не завжди "заходять". Дізнайтеся, ...

Подробнее

П’ятниця, Вересень 21

Уявлення маркетологів про старість вже застаріли

Нещодавно Google опублікував результати свого щорічного дослідження онлайн-поведінки літніх американців. Вони показали, що маркетологам вже пора забути про стереотипи, що технології це прерогатива молоді, а ...

Подробнее

Понеділок, Вересень 21

12 ключових трендів PPC у 2021 році

Для брендів надзвичайно важливо залишатися в курсі нових тенденцій. Знаючи та використовуючи ці тренди PPC, маркетологи можуть отримати максимальну користь від рекламних кампаній та забезпечити ...

Подробнее

Неділя, Вересень 21

Google дозволив рекламу криптовалютних гаманців і бірж

Google змінює свою рекламну політику і пом'якшує обмеження щодо реклами криптовалют. З 3 серпня цього року в пошуковій системі дозволено рекламувати криптовалютні гаманці і біржі. ...

Подробнее

Неділя, Серпень 21

Facebook тестує ймовірність покупки і підбирає релевантну сторінку

Facebook оголосив про нові методи шопінгу в своїх додатках (Facebook, Instagram, Messenger, Whatsapp). Тепер вони стануть більш зручними і для покупців, і для рекламодавців. Сьогоднішні ...

Подробнее

П’ятниця, Серпень 21

Обговорити задачу

Залишити заявку

    Наші контакти

    +38(067)352-62-62

    Україна, м.Київ, 04071, вул.Спаська 5, 6 пов., оф.58