Facebook тестує ймовірність покупки і підбирає релевантну сторінку

П’ятниця, Серпень 21

Facebook оголосив про нові методи шопінгу в своїх додатках (Facebook, Instagram, Messenger, Whatsapp). Тепер вони стануть більш зручними і для покупців, і для рекламодавців.

Сьогоднішні оновлення є частиною нашої постійної роботи, спрямованої на спрощення покупок у наших додатках та підтримку сильної економіки для всіх — Facebook Newsroom.

Facebook протягом багатьох років є комерційним майданчиком для багатьох брендів. Зараз Facebook вдосконалюється і стає більш зручним і ефективним для підприємців. Це особливо актуально для малих бізнесів, які сильно постраждали через пандемію. У минулому році Facebook прискорив запуск магазинів (Facebook Shop, Facebook Marketplace) щоб допомогти компаніям продавати свої товари в Інтернеті.

У Facebook заявляють, що перехід торгівлі в онлайн це не тимчасове явище, а то, що залишиться з нами навіть після пандемії. За даними компанії, кожен третій покупець віддає перевагу онлайн покупки і навіть після закінчення епідемії, люди стануть менше часу витрачати на шопінг в торгових центрах і магазинах. Щоб підтримати відновлення економіки і перехід брендів на онлайн торгівлю, Facebook планує продовжити інвестувати в Shops і скасовує комісію для комерційних осіб до червня 2022 року.

Facebook робить Shops доступними для більшої кількості людей

За підрахунками Facebook, Shops відвідує понад 300 мільйонів користувачів в місяць, а кількість активних магазинів – 1.2 мільйона. Тому компанія робить все можливе, щоб допомогти людям легко знаходити потрібні товари і швидко здійснювати покупки.

У деяких країнах Facebook планує запустити можливість демонстрації магазинів в WhatsApp. А в США незабаром стане доступна опція перенесення товарів з Shops на Facebook Marketplace. Це допоможе бізнесам охопити більше 1 мільярда людей у ​​всьому світі.

Щоб шопінг був не тільки швидким, але і вдалим і приємним, Facebook Shops планує розширити рейтинги та огляди на товари в магазинах в Instagram. Ці зміни допоможуть людям приймати більш обґрунтовані рішення про те, що купувати, і дозволять продавцям дізнатися, чи відповідають їхні товари очікуванням клієнтів.

Персоналізація шопінгу за допомогою реклами

Facebook хоче зробити процес покупок таким же персоналізованим, як і ваша стрічка новин. З цією метою Facebook надає рекламні рішення для магазинів, які запускають унікальну рекламу в залежності від ваших уподобань. Наприклад, FB тестує ймовірність покупки і направляє покупців туди, де вони з найбільшою ймовірністю здійснять покупку. У майбутньому компанія має намір впроваджувати нові опції щоб допомогти брендам ще більше персоналізувати рекламу в своїх магазинах, пропонуючи спеціальні пропозиції або рекламні акції для обраних покупців.

Впровадження нових технологій для майбутнього шопінгу

Facebook інвестують в технології доповненої реальності (англ. Augmented reality, AR) і штучного інтелекту. За допомогою інструментів візуального пошуку в Instagram покупці можуть знаходити нові товари, а за допомогою доповненої реальності вони можуть візуально “приміряти” товари перед покупкою.

Facebook тестує ймовірність покупки і підбирає релевантну сторінку - Power Up

В цьому році Facebook почне тестувати новий візуальний пошук на базі штучного інтелекту в Інстаграм. Нова функція допоможе людям знайти схожі товари, наприклад сукні з квітковим візерунком, просто натиснувши на зображення вподобаної сукні. Візуальний пошук поліпшить мобільність шопінгу, зробивши ще більше рекламних матеріалів в Instagram доступними для покупок.

Незважаючи на те, що в багатьох країнах знову відкриваються магазини, не всі покупці поспішають в торгові центри за покупками. Дві третини онлайн-покупців кажуть, що хотіли б мати можливість приміряти товари віртуально, не виходячи з дому.  Facebook спрощує для брендів можливість пробного використання доповненої реальності за допомогою нових інтеграцій API з Modiface і Perfect Corp. Також з’являться нові інструменти, що дозволяють включати каталоги продуктів з доповненою реальністю в рекламу, яка буде автоматично показувати релевантні продукти людям в залежності від їх інтересів.

Facebook тестує ймовірність покупки і підбирає релевантну сторінку

Facebook також експериментує з шопінгом в прямому ефірі. У березні вони запустили Live Shopping Fridays, де люди можуть підключитися до стрімів улюблених брендів і режимі реального часу дізнатися про новинки, задати питання про товар, і відразу купити його.

Але і на цьому нововведення не закінчуються, Facebook продовжує працювати над тим, щоб зробити шопінг в своїх додатках більш доступним і комфортним для нас.

5 Перевірених креативних технік для ефективної відеореклами їжі

Якщо ви займаєтеся рекламою продуктів та закладів харчування, тоді вам буде цікаво дізнатися про креативні техніки, які допоможуть зробити рекламу їжі ефектнішою та ефективнішою. Ось ...

Подробнее

Неділя, Жовтень 21

Про різницю китайського та західного дизайну в e-commerce

Арт-директор «AliExpress Росія» Олександр Назаренко розповів про головні відмінності китайського і західного дизайнів в e-commerce і чому китайські прийоми дизайну нам не завжди "заходять". Дізнайтеся, ...

Подробнее

П’ятниця, Вересень 21

Уявлення маркетологів про старість вже застаріли

Нещодавно Google опублікував результати свого щорічного дослідження онлайн-поведінки літніх американців. Вони показали, що маркетологам вже пора забути про стереотипи, що технології це прерогатива молоді, а ...

Подробнее

Понеділок, Вересень 21

12 ключових трендів PPC у 2021 році

Для брендів надзвичайно важливо залишатися в курсі нових тенденцій. Знаючи та використовуючи ці тренди PPC, маркетологи можуть отримати максимальну користь від рекламних кампаній та забезпечити ...

Подробнее

Неділя, Вересень 21

Google дозволив рекламу криптовалютних гаманців і бірж

Google змінює свою рекламну політику і пом'якшує обмеження щодо реклами криптовалют. З 3 серпня цього року в пошуковій системі дозволено рекламувати криптовалютні гаманці і біржі. ...

Подробнее

Неділя, Серпень 21

Обговорити задачу

Залишити заявку

    Наші контакти

    +38(067)352-62-62

    Україна, м.Київ, 04071, вул.Спаська 5, 6 пов., оф.58