Google дозволив рекламу криптовалютних гаманців і бірж

Неділя, Серпень 21

Google змінює свою рекламну політику і пом’якшує обмеження щодо реклами криптовалют. З 3 серпня цього року в пошуковій системі дозволено рекламувати криптовалютні гаманці і біржі. Нововведення діють по всьому світу і стосуються не тільки Google, але і YouTube, Gmail і Blogger.

Ще в 2018 реклама криптовалют в Google була заборонена зовсім. Через півроку компанія дозволила рекламу регульованих бірж на своїй платформі для США і Японії.

В цьому році в Google переглянули рекламну політику і дозволили рекламувати криптовалютні біржі і гаманці, які зареєстровані в мережі FinCEN (агентство по боротьбі з фінансовими злочинами США), або федеральному або державному банку. При цьому первинне розміщення токенів (ICO) і децентралізованих фінансових сервісів (DeFi) як і раніше під забороною.

У минулому, 2020 році компанія Google заробила понад 147 мільярдів доларів на рекламі. А це, до речі, понад 80% загального прибутку Alphabet, материнської компанії Google. Пом’якшення рекламної політики дозволить отримати ще більшу суму в 2021. До речі, Coinbase, найбільша біржа криптовалюта, недавно запустила можливість оплати криптовалютю в сервісах Apple Pay і Google Pay.

Google з 3 серпня скасував заборону на рекламу криптовалютних гаманців і бірж - Power Uo

Ринок криптовалют, навіть незважаючи на не найкращі показники останніх місяців, є дуже прибутковим. За останніми даними, капіталізація світового ринку криптовалют перевищує 1,5 трильйона доларів.

Джерело: https://itc.ua/news/google-s-3-avgusta-otmenit-zapret-na-reklamu-kriptovalyutnyh-koshelkov-i-birzh/

Про різницю китайського та західного дизайну в e-commerce

Арт-директор «AliExpress Росія» Олександр Назаренко розповів про головні відмінності китайського і західного дизайнів в e-commerce і чому китайські прийоми дизайну нам не завжди "заходять". Дізнайтеся, ...

Подробнее

П’ятниця, Вересень 21

Уявлення маркетологів про старість вже застаріли

Нещодавно Google опублікував результати свого щорічного дослідження онлайн-поведінки літніх американців. Вони показали, що маркетологам вже пора забути про стереотипи, що технології це прерогатива молоді, а ...

Подробнее

Понеділок, Вересень 21

12 ключових трендів PPC у 2021 році

Для брендів надзвичайно важливо залишатися в курсі нових тенденцій. Знаючи та використовуючи ці тренди PPC, маркетологи можуть отримати максимальну користь від рекламних кампаній та забезпечити ...

Подробнее

Неділя, Вересень 21

Google дозволив рекламу криптовалютних гаманців і бірж

Google змінює свою рекламну політику і пом'якшує обмеження щодо реклами криптовалют. З 3 серпня цього року в пошуковій системі дозволено рекламувати криптовалютні гаманці і біржі. ...

Подробнее

Неділя, Серпень 21

Facebook тестує ймовірність покупки і підбирає релевантну сторінку

Facebook оголосив про нові методи шопінгу в своїх додатках (Facebook, Instagram, Messenger, Whatsapp). Тепер вони стануть більш зручними і для покупців, і для рекламодавців. Сьогоднішні ...

Подробнее

П’ятниця, Серпень 21

Обговорити задачу

Залишити заявку

    Наші контакти

    +38(067)352-62-62

    Україна, м.Київ, 04071, вул.Спаська 5, 6 пов., оф.58