Маркетологи витрачатимуть більше грошей на просування в TikTok у 2022
Четвер, Січень 22
З моменту запуску TikTok стрімко розвивався, і тепер ще більше людей у всьому світі використовують цю соцмережу. Не дивно, що більшість маркетологів планують збільшити інвестиції в TikTok цього року. Все більше брендів проводять свої рекламні кампанії у TikTok, а також співпрацюють з топ інфлюенсерами платформи.
Згідно з дослідженням консалтингової компанії WARC, 84% опитаних маркетологів повідомили про плани збільшити бюджет на TikTok у 2022 році. До прикладу, у 2021 році ця кількість становила близько 42%. А в 2020 році – лише одна третина маркетологів збиралася збільшити інвестиції на рекламу в TikTok. Це означає, що маркетологи більше не ігнорують потенціал TikTok.
Зараз на платформі завантажується понад 1 мільярд відео щодня. Враховуючи таку активність користувачів, стає зрозуміло, що TikTok це чудова можливість для брендів підтримувати контакт зі своїми клієнтами та підвищити впізнаваність бренду.
Окрім інвестування в TikTok, маркетологи продовжують використовувати інші платформи для просування бізнесу. Ось як вони керують своїми маркетинговими бюджетами у 2022 році, згідно зі звітом WARC:
2021 був важким роком для роздрібних торговців. Однак вони не здаються і активно продають свої товари на маркетплейсах і в соцмережах. Зростання соціальної комерції пов’язане не лише з пандемією, воно відбувалося й у докарантинний час. Згідно з питуванням, 75% маркетологів очікують, що їхні витрати на рекламу на маркетплесайх збыльшаться у 2022. Це відображає загальний позитивний тренд на електронну комерцію. Користувачі зараз активніше купують товари на маркетплейсах, ніж на традиційних веб-сайтах. Більше того, дослідження Wunderman Thompson Commerce показують, що до кінця цього десятиліття соціальна комерція стане одним із провідних каналів онлайн торгівлі.
Оскільки світ ігор і прямих трансляцій продовжує зростати, зростає його популярність серед маркетологів. Нативна реклама на майданчиках може скоротитися, але з неї все ще можна отримати вигоду. 72% опитаних маркетологів повідомили про збільшення своїх інвестицій в ігри, а 64% опитаних маркетологів поділилися, що вони прагнуть збільшити рекламний бюджет на стримінгових сайтах.
Дізнайтеся більше про те які платформи є найперспективнішими для просування у звіті WARC’s 2022 Marketing toolkit.
Залишити заявку
Наші контакти
+38(067)352-62-62
roman@powerup.com.ua
Україна, м.Київ, 04071, вул.Спаська 5, 6 пов., оф.58
Залишити заявку
Залишити заявку