Найкращі практики мобільних ігор

Неділя, Серпень 21

Ринок мобільних ігор стрімко зростає. Аналіз трендів та тенденцій галузі допоможе маркетологам та розробникам збільшити свій прибуток. У цьому блозі ми розглянули найкращі практики мобільних ігор, які базуються на даних Facebook.

  1. Мобільні ігри зараз на піку популярності.
  2. Поведінка гравців.
  3. Шлях до вашої аудиторії.
  4. Кращі методи просування мобільних ігор.

Мобільні ігри зараз на піку популярності

Попри те, що пандемія негативно вплинула на бізнеси різних галузей, є принаймні одна ніша, яка процвітає у ці складні часи. Це мобільні ігри. Вони виявились простими та зручними способами проведення часу під час карантину.

Зараз ми є свідками динамічної ери мобільних ігор. Але колосальне зростання галузі почалося не в часи глобальної пандемії. Є й інші фактори, котрі вплинули на зростання індустрії мобільних ігор. Збільшення кількості смартфонів та впровадження нових технологій стали ключовими аспектами зростання популярності мобільних ігор.

Згідно зі звітом App Annie, “State of Mobile: 2020”, з 2017 року мобільні ігри стали популярними. З 2017 по 2019 роки юзери витратили понад  5 мільйонів доларів США на мобільні ігри.

У 2019 році прибуток мобільних ігор був на 25% вищим, ніж у всіх інших ігрових системах разом узятих (домашня консоль, ігри на ПК/Mac, портативна консоль). І, за прогнозами маркетологів, галузь буде продовжувати зростати. До 2022 року доходи від мобільних ігор становитимуть 49% від загального доходу від ігор у всьому світі.

Мобільні геймери — це всі ми

Мобільні ігри приваблюють людей різного віку та статі. Ось дані з Game Gavel, дослідження “Mobile Statistics 2020”, яке демонструє вікову та статеву демографічну групу гравців у мобільні ігри в Північній Америці та Європі:

e age and gender demographic of mobile gaming players in North America and Europe

Люди багато часу проводять за мобільними іграми. Дослідження eMarketer, проведене у квітні 2019 року, показує, що в середньому доросла особа США витрачає близько 22 хвилин на мобільні ігри. Звичайно, ця цифра стрімко зросла під час карантину з березня 2020 року. Ми більше часу проводили вдома, тому попит на розваги в Інтернеті, в тому числі ігри, стрімко виріс.

Ось яскравий приклад того, як саме ми проводимо час в телефоні:

Source: eMarketer, April 2018

Але не тільки дорослі та міленіали люблять проводити час за мобільними іграми. Діти також люблять грати, наприклад, 46% американських дітей віком від 8 до 12 років щодня грають у мобільні ігри. За даними Nielsen, дохід від мобільних ігор для дітей 7 до 12 років оцінювався у 2,18 млрд доларів у 2020 році.

Чому індустрія мобільних ігор настільки прибуткова? Насправді рецепт досить простий: широкий спектр жанрів мобільних ігор приваблює більшу та різноманітнішу аудиторію гравців. Це призводить до збільшення можливостей монетизації, таких як реклама та покупки в іграх та підписки.

Поведінка гравців

Люди, швидше за все спробують гру, яка “впадає в очі”. Дослідження Accenture говорить, що в середньому 54% мобільних геймерів, мало або взагалі не вивчають гру, якщо вона виглядає цікавою. Вони просто починають грати. Дослідження охопило 9 країн, таких як США, Канада, Франція, Німеччина, Великобританія, Австралія, Японія, Південна Корея та Бразилія.

Дослідження також показало, що гравці не проти реклами у ігрових додатках, особливо якщо вони отримують щось після перегляду. 41% опитаних геймерів більш схильні дивитися внутрішньоігрову рекламу, щоб отримати віртуальну валюту. І лише 18% опитаних юзерів сказали, що роблять покупки в іграх, щоб виключити рекламу взагалі.

Близько 40% геймерів у опитаних країнах (США, Канада, Франція, Німеччина, Великобританія, Австралія, Японія, Південна Корея та Бразилія) готові робити покупки в грі, щоб покращити ефективність гри та зробити її більш захоплюючою. Ця готовність до покупки робить мобільні ігри чудовою рекламною платформою.

Люди грають, щоб бути частиною спільноти

Мобільні ігри об’єднують людей. Багато геймерів в першу чергу грають для спілкування з людьми, які розділяють їх інтереси.

У 2018 році агентство Accenture вивчило поведінку мобільних геймерів у своєму дослідженні Global Mobile Gaming Consumer Journey. Вони з’ясували, що у порівнянні з звичайними мобільними геймерами, ті, що грають у спільнотах:

  • Залежні від спільности (у 7,1 раза більша можливість того, що спільнота сильно впливає на їхнє рішення завантажити мобільну гру).
  • Грають довше (у 4,2 раза більша ймовірність того, що вони грають понад три години на день).
  • Витрачають більше грошей у ігрових додатках (у  3,9 раза більше шансів витратити гроші на мобільний ігровий досвід).

Це демонструє, що мобільні ігри — це новий спосіб спілкування людей у ​​всьому світі, оскільки спільнота сильно впливає на поведінку та рішення гравців.

Mobile Gaming Best Practices - Power Up

Висновки

  1. Відеореклама з винагородою приносить користь геймерам, розробникам додатків та рекламодавцям.
  2. Розробники мобільних ігор часто пропонують гравцям цінні винагороди за покупки в грі.
  3. Соціальний вплив значно впливає на поведінку та рішення споживачів, особливо на етапі знайомства з грою.

Шлях до вашої аудиторії

Згідно з «Глобальним дослідженням споживачів мобільних ігор» проведеним агенцією Accenture, 50% опитаних геймерів відкривають нові мобільні ігри у сімействі додатків Facebook (Facebook, Messenger, Instagram та Whatsapp). 700 мільйонів людей щомісяця грають ігри, переглядають відео та є учасниками ігрових спільнот у Facebook.

Де спілкуються мобільні геймери?

Як показує дослідження, Facebook та сімейні програми Facebook є найпоширенішими місцями, де мобільні гравці спілкуються та взаємодіють:

  • 42% опитаних мобільних гравців спілкуються, складають плани та/або діляться рекомендаціями щодо мобільних ігор з друзями в Messenger та WhatsApp.
  • 23% опитаних геймерів стежать за мобільною грою та/або брендом у Facebook.

Це приклад того, як мобільний геймер може використовувати Facebook у різний час та різними способами.

Це приклад того, як мобільний геймер може використовувати Facebook у різний час та різними способами. Джерело - Facebook

Отже, якщо ви розробник мобільних ігор, найкращий спосіб вивчення та охоплення цільової аудиторії — це через Facebook та сімейство додатків Facebook.

Кращі практики мобільних ігор

Зробити свій стартап із мобільних ігор прибутковим — складне завдання на перших етапах розвитку компанії. Ось покрокова стратегія рекламної кампанії ігрових мобільних додатків у Facebook. Ці поради допоможуть вам отримати максимальну користь із ваших витрат.

1. Виберіть мету кампанії

Це ваша основна бізнес -мета для реклами. Хочете збільшити кількість встановлень додатків із цільової аудиторії? Виберіть “Встановлення додатку”. Намагаєтеся отримати взаємодію з додатком або конверсії зі своєї наявної бази користувачів? Виберіть опцію “Конверсії”.

2. Визначте свою цільову аудиторію

Якою аудиторію ви хочете охопити? Визначте, цільову аудиторію за допомогою Custom Audience або Lookalike Audiences.

3. Оптимізуйте маркетингові кампанії

Використовуйте оптимізацію, щоб дозволити показ оголошень тим, хто, швидше за все, здійснить бажану дію.

4. Будьте креативними

Який тип активів ви будете використовувати для передачі свого повідомлення? Дозвольте людям спробувати гру, перш ніж встановити її. Збільшуйте конверсії  за допомогою інтерактивної реклами.

5. Встановіть ставки

Виберіть стратегію призначення ставок, яка відповідає вашим цілям і допоможе вам максимізувати дохід.

6. Виберіть місце показу реклами

Виберіть програми та послуги, у яких буде показано ваше оголошення. Використовуйте автоматичні місця розташування, щоб показувати рекламу потрібній людині на найбільш економічно вигідному плейсменті в будь-який момент. Охопіть цільову аудиторію та оптимізуйте продуктивність рекламної кампанії  у режимі реального часу на кількох позиціях на одній платформі або у Facebook, Instagram, Messenger та Аудиторії.

7. Вимірюйте свій успіх

Проаналізуйте, що працює, а що ні. Отримайте уявлення про ефективність ваших кампаній за допомогою Conversion Lift. Ця програма допоможе вам:

  • Вимірювати реальну вартість бізнесу, а не кліки
  • Зрозуміти, які канали впливають на вплив
  • Приймати більш обґрунтовані рішення щодо бюджетування
  • Оптимізувати результати кампаній

Висновки

Завдяки більшій різноманітності варіантів ринок мобільних ігор став набагато різноманітнішим. Мобільні геймери мають різні варіанти, у що грати (жанри ігор) і як грати (дивитися рекламу, робити покупки). Щоб зробити стартап мобільних ігор прибутковим, вам потрібно поставити перед собою цілі, визначити цільову аудиторію та вибрати найкращі канали для охоплення клієнтів. За допомогою Facebook ви можете просувати свої мобільні ігри та налаштовувати ефективні рекламні кампанії.

Тренди Google запитів: шукаємо концерти, спортивні заняття та офлайн магазини

Команда Google Ads Research and Insights проводила щомісячне дослідження, аналізуючи, що користувачі шукають у Google. Мета дослідження:  вивчати поведінку споживачів, щоб краще зрозуміти основні тренди ...

Подробнее

Неділя, Вересень 21

Чому покупці відмовляються від брендів? Дослідження

Багато брендів та компаній у всьому світі мають проблеми із втратою особистої інформації клієнтів. Однак витік даних не завжди стає причиною втрати  лояльних покупців. Нещодавно ...

Подробнее

Неділя, Вересень 21

Про різницю китайського та західного дизайну в e-commerce

Арт-директор «AliExpress Росія» Олександр Назаренко розповів про головні відмінності китайського і західного дизайнів в e-commerce і чому китайські прийоми дизайну нам не завжди "заходять". Дізнайтеся, ...

Подробнее

П’ятниця, Вересень 21

Найкращі практики мобільних ігор

Ринок мобільних ігор стрімко зростає. Аналіз трендів та тенденцій галузі допоможе маркетологам та розробникам збільшити свій прибуток. У цьому блозі ми розглянули найкращі практики мобільних ...

Подробнее

Неділя, Серпень 21

У TikTok Cтане Доступним Дослідження Brand Lift

TikTok це платформа, популярність якої зростає з кожним днем. Тут бренди можуть звертатися до своїх потенційних клієнтів та взаємодіяти з ними різними креативними способами. Унікальний ...

Подробнее

П’ятниця, Серпень 21

Обговорити задачу

Залишити заявку

    Наші контакти

    +38(067)352-62-62

    Україна, м.Київ, 04071, вул.Спаська 5, 6 пов., оф.58