Найпопулярніші емодзі 2021 – дослідження Unicode

Четвер, Грудень 21

Всі ми любимо використовувати емодзі у повсякденному спілкуванні в месенджерах та соцмережах. Та чи задумувались ви, які з них є найпопулярнішими у світі? Unicode Consortium, неприбуткова організація, що займається кодуванням символів усіх мов світу, знайшла найпопулярніші та вірусні емодзі у 2021 році. Ви здогадуєтесь, які з них очолили рейтинг?

Топ 10 емодзі 2021

За даними, зібраними консорціумом Unicode, 92% інтернет користувачів використовують емодзі. Ось 10 найпопулярніших у цьому році:

😂 ❤️ 🤣 👍 😭 🙏 😘 🥰 😍 😊.

Чи є ваш фаворит у цій групі?

Світ емодзі величезний і різноманітний. На даний момент для користувачів інтернету доступні 3663 емодзі. Тут кожен може знайти щось для себе.  Хоча вибір досить великий, лише 100 з них становлять ~82% від загальної кількості використовуваних символів. Та попри це, команда Unicode Consortium переконана, що нам потрібно більше емодзі. Але яких саме?

Щоб розібратися в цьому, комітет Unicode намагається зрозуміти, які смайли зараз є найпопулярнішими, що в них спільного, і які типи емодзі потребують удосконалення.

Найчастіше використовувані емодзі

Шаблони емодзі універсальні для всіх категорій. Символи з найвищим рейтингом, зазвичай представляють різні концепції і можуть використовуватися в різних контекстах. Щоб було зрозуміло, давайте подивимося на емодзі одягу. Найпопулярніший емодзі в категорії — 👑. Зараз цей символ використовується у всьому світі активніше, ніж зазвичай. Тому що з’явився новий контекст його застосування. З іншого боку, є емодзі, які ми використовуємо дуже рідко. Такі як клатч 👝, лабораторний халат 🥼, туфлі на плоскій підшві тощо 🥿. Ці емодзі можна використовувати лише в буквальному значенні, тому ми пропускаємо їх у більшості випадків.

Ось найпопулярніші смайли, які ми використовуємо в  переносному значенні у різних контекстах:
🚀 Ракета – у значенні чогось крутого, великого прогресу або швидких змін.
💪 Зігнуті біцепси – символізують силу, подолання труднощів, успіх або хизування.
💐 Букет широко використовується в привітаннях.
🦋 Метелик уособлює красу, природу і трансформацію.
🤸 Людина, яка робить колесо, використовується, щоб показати радість і щастя.

До найпопулярніших підкатегорій належать усміхнені обличчя, руки, рослини (особливо квіти) та емоції.

Найменш популярною категорією смайлів є … прапори. Тут, насправді, не дивно. Найцікавіше те, що вони представляють найбільшу категорію з 258 емодзі в колекції. Другою найменш використовуваною категорією є тварини, яка складається з 53 емодзі, які ми скоріш за все ніколи не використаємо.

Команда Unicode каже, що ці дані допоможуть їм визначити, яких емодзі бракує людям. Вони впевненні, що потрібно створити емодзі, які зрозумілі для глобального користувача та можуть використовуватися в різних контекстах. Тому замість того, щоб кодувати ще один прапор або емодзі шапочок для душу, комітет емодзі думає про ьільш загальні та універсальні символи.

Найпопулярніші емдзі 2019 та 2021: що змінилося?

Більшість емодзі залишаються досить близькими до своїх рейтингів у 2019 році в 2021 році за кількома помітними винятками:

2019: 😂 ❤️ 😍 🤣 😊 🙏 💕 😭 😘 👍

2021: 😂 ❤️ 🤣 👍 😭 🙏 😘 🥰 😍 😊

А ось більша загальна картина змін популярності емодзі:

Найпопулярніші емдзі 2019 та 2021: що змінилося? 

Найбільшу популярність у порівнянні з попередніми роками отримали  🎂 (з 113 до 25) 🎈 (з 139 до 48) та 🥺 (з 97 до 14).

Оскільки Covid-19 став частиною нашого життя, смайли, пов’язані зі здоров’ям, стали популярнішими у 2021 році. 🥵 та 🥴 вдалося увійти до 100 найпопулярніших емодзі. 😷 піднявся зі 186 до 156, а 🦠 потрапив до Топ 500.

Емодзі стали частиною нашого повсякденного життя, а контекст і частота використання значною мірою відображають наш настрій. І добре те, що попри глбальні зміни у нашому житті, пандемія не сильно змінила наші вподобання емодзі. Ми все ще висловлюємо свої емції та почуття здебільшого щасливими та веселими смайлами, такими як 😂 ​​❤️ 🎉 🥳 🍕 🌮.

Джерело – https://home.unicode.org/emoji/emoji-frequency/

Маркетологи витрачатимуть більше грошей на просування в TikTok у 2022

З моменту запуску TikTok стрімко розвивався, і тепер ще більше людей у ​​всьому світі використовують цю соцмережу.  Не дивно, що більшість маркетологів планують збільшити інвестиції ...

Подробнее

Четвер, Січень 22

Маркетингове дослідження Hype Cycle за 2021 рік – огляд

Наприкінці 2021 року дослідницька та консалтингова компанія Gartner опублікувала щорічний Hype Cycle звіт. Це дослідження аналізує поетапне впровадження технологій у маркетингу. Воно також показує, як ...

Подробнее

Понеділок, Січень 22

Найпопулярніші емодзі 2021 – дослідження Unicode

Всі ми любимо використовувати емодзі у повсякденному спілкуванні в месенджерах та соцмережах. Та чи задумувались ви, які з них є найпопулярнішими у світі? Unicode Consortium, ...

Подробнее

Четвер, Грудень 21

8 помилок, що зіпсують ваші продажі під час Чорної П’ятниці

В Інтернеті є багато порад, як отримати більше клієнтів та прибутку під час Чорної п’ятниці. Однак просто привести людей на свій сайт і зацікавити їх ...

Подробнее

Неділя, Листопад 21

5 Перевірених креативних технік для ефективної відеореклами їжі

Якщо ви займаєтеся рекламою продуктів та закладів харчування, тоді вам буде цікаво дізнатися про креативні техніки, які допоможуть зробити рекламу їжі ефектнішою та ефективнішою. Ось ...

Подробнее

Неділя, Жовтень 21

Обговорити задачу

Залишити заявку

    Наші контакти

    +38(067)352-62-62

    Україна, м.Київ, 04071, вул.Спаська 5, 6 пов., оф.58