Тренди Цифрових Платежів у 2021 Році

Вівторок, Липень 21

За останні кілька років ми все частіше оплачуємо товари і послуги за допомогою додатків і сервісів. Тому з’явився великий попит на сучасні системи цифрового оплати. Головні вимоги до нових платіжних технологій це надійність і безпека.

Цей попит спровокував появу цілої екосистеми онлайн-транзакцій. Банки та фінансові компанії постійно вдосконалюють систему цифрових платежів, впроваджуючи нові технології.

За минулі 4-5 років значно зросла кількість онлайн транзакцій. Цей ріст також зумовлений тим, що піз час всесвітньої пандемії люди уникають контаків із іншими людьми та надають перевагу карткам та безконтактній оплаті товарів та послуг.

Картки все ще залишаються найпопулярнішим способом безготівкового розрахунку в офлайн магазинах, однак мобільні гаманці, на кшталт Apple Pay, також не відстають і завойовують все більше користувачів. Торгівля в Інтернеті наздоганяє фізичні магазини по об’ємам продажів, оскільки онлайн шопінг приваблює більше і більше людей щодня. Однорангові (peer-to-peer) додатки витісняють готівку із нашого щоденного життя, пропонуючи більш швидкий та зручний спосіб оплати.

Ці дані доводять, що перехід на електронні канали оплати це необхідність для всіх видів бізнесу.

Джерело: https://www.ecommerce-nation.com/digital-payment-trends-2021/

За данними агенції ECN, розмір онлайн транзакцій у 2021 році досягне $4.4trn. 65% цієї суми належатиме США та Китаю — країни, де частка діджитал розрахунків найвища. Сервіс Statista заявляє, що загальна кількість діжитал транзакцій зростатиме на 12.00% щорічно і до 2025 року досягне суми $10,520,219m.

Ці дані доводять, що перехід на електронні канали оплати це необхідність для всіх видів бізнесу.

Ось декілька вагомих переваг електронних систем платежів:

  • Це швидко

Окрім очевидної зручності, діджитал оплата це ще й найшвидший спосіб розрахунку. Жодних черг та очікувань, все що вам потрібно це телефон, додаток, та кілька секунд вашого часу.

  • Розраховуватись можна будь-де та будь-коли

Ви не прив’язані до часу та місця. Можете здійснювати грошові перекази без кордонів, вдень і вночі.

  • Це безпечно

Електронні платіжні системи пропонують безліч сопобів захисту коштів: токени, кодування, SSL, тощо. Тепер ваші клієнти можуть не вводити дані своїх карток щоразу, як купують товар на сайті. Всі дані можна зберегти автоматичн, або ж використовувати разовий пароль для здійснення оплати.

  • Це економно

Якщо ви використовуєте електронну платіжну систему для вашого бізнесу, вам не потрібно стягувати виску оплату за реєстрацію платіжних акаунтів. Все, що вам потрібно – це оплатити фіксовану передплату своєму постачальнику послуги.

  • Без зайвих контактів

Під час пандемії Covid-19 як ніколи актуально мати можливість оплачувати товари та послуги безконтактно. Саме тому такі методі оплати як безконтактні POS термінали, QR коди чи оплата за допомогою разового пароля особливо необхідні.

Всі ці фактори наводять на думку про те, що ж нового сервіси електронних платежів підготували для нас у 2021 році.

У цій статті ви дізнаєтеся:

  1. Як штучний інтелект та машинне навчання удосконалюють цифрові платежі?
  2. Переваги біометричної аутентифікації.
  3. Для чого потрібні хмарні платежі?
  4. Популярність електронних розрахунків у сфері B2B.
  5. Уніфікована комерція.

Як штучний інтелект та машинне навчання удосконалюють цифрові платежі?

Штучний інтелект та машинне навчання широко використовувались фінансовими компаніями в основному для виявлення шахрайських дій та автоматизації процесів. Однак їхні мжливості набагато більші і за допомогою штучного інтелекту можна читати історію дій клієнтів, аналізвувати їх купівельні звички, прогнозувати їх наступні дії тощо.

Штучний інтелект можна використовувати для:

  • чатботів банків, щоб допомогти користувачам швидко вирішити питання по оплаті;
  • оплати через соціальні мережі. Оплата через месенджери вже доступна у Facebook, Alibaba та Amazon.
  • чатботів у Facebook. Фінансові компанії та банки налаштовують боти зі штучним інтелектом у Facebook Messanger для проведення оплати і додаткових послуг для клієнтів.

Переваги використання біометричної аутентифікації

Біометрична аутенифікація допоможе користувачам здійснювати безпечну оплату в Інтернеті. Як це працює? Біометрична аутентифікація дпомагає ідентифікувати користувача за унікальними біометричними показниками. Це можуть бути відбитка пальців, розпізнавання голосу, впізнавання обличчя і сканування сітківки ока.

Statistics Market Research прогнозує, що до 2027 року ринок біометричних технології буде оцінюватися у $76.64 мільярди, а його сукупній середньовічний темп зросту становить 16.2%.

Ось декілька вагомих факторів, котрі впливаєть на такий стрімкий розвиток технології біометричної аутентифікації:

  1. Зручність — ця технологія допомагає зробити електронні платежі швидкими, легкими та не вимагає їх фізичної присутності у банку чи в магазині.
  2. Пін-код не є обв’язковим для розрахунку. Вам не потрібно запам’ятовувати пін код від картки, транзакція здійснюється завдяки вашим біометричним даним.
  3. Немає ліміту на витрати. Через ризик шахрайської активності банки зазвичай встановлюють ліміти на карти для виплат та вредитки. Але, поки ви використовуєте біометричні дані для аутентифікації — ви можете розразовуватися без обмежень.
  4. Це надійно та безпечно. Біометрична аутентифікація без сумнівів є одним із найбезпечніших методів оплати. Пін код можна забути, картку загубити, а ваші біметричні дані унікальні і крім вас доступу до грошей не отримає ніхто.

Для чого потрібні хмарні платежі?

Технологія хмарних платежів дозволяє ефективно керувати оплатами тварів та послуг. Зокрема, вона буде корисна для електнронного ведення накладних, автоматичних виплати, оплати можна надсилати та опримувати всього за один клік.

Впровадження хмарних платежів збереже ваш час та зусилля. Вам не потрібно відслідковувати накладні вручну, витрачати час на надсилання регулярних платежів, та хвилюватися про те, що оплата приходить запізно. За допмогою хмарних сервісів платежів все це можна автоматизувати та зберегти час для інших важливих задач.

Популярність електронних розрахунків у сфері B2B

Розвиток електронних платежів позитивно вплинув на Інтернет транзакціїї у сфері B2B. Компанії активно впроваджують власні платіжні сервіси надаючи своїм бізнес партнерам умови для прозорих та безпечних платежів, котрі доспупні 27/7. Налаштувати платіжну систему B2B оєначає створити найкращі та комфортні умови для ваших клієнтів.

Уніфікована комерція

Уніфікована комерція (unified commerce) це єдина база даних, де містяться всі дані про клієнтів і товари. Вона допоможе вам дізнатися більше про клієнтів, їх поведінку та вподобання. На основі цих даних ви зможете налаштувати маркетингову стратегію для бізнесу.

Unified commerce об’єднує в єдиній платформі мобільну і електронну комерцію, CRM, Point of Sale, управлінням фінансами, управлінням каталогами та інші функції.

Навіщо вашому бізнесу потрібна уніфікована комерція?

При використанні кількох сервісів для управління бізнесом, будь-який збій або затримка зв’язку призводять до того, що дані не синхронізовуються. У зв’язку з цим можуть виникнути такі проблеми як продаж товару якого немає в наявності або неправильні ціни на товари. Уніфікована комерція дозволяє забезпечити якісний сервіс для клієнтів і контролювати всі замовлення і категорії в реальному часі.

Ефективні платіжні рішення активно впроваджуються в різних країнах, зокрема в Гонконзі, Індонезії, Індії та інших країнах. На ринку з’являються нові стартапи, які пропонують вигідні та зручні технології онлайн платежів. Серед них Stripe, SumUp і Pledg.

Деякі з методів, про які ми згадували, можуть зникнути, а деякі залишаться і еволюціонують. А стартапи, котрі стрімко розвиваються, дуже скоро запропонують нам багато нових і зручних технологій, які прийдуть на зміну готівковій оплаті.

Тренди Цифрових Платежів у 2021 Році

За останні кілька років ми все частіше оплачуємо товари і послуги за допомогою додатків і сервісів. Тому з'явився великий попит на сучасні системи цифрового оплати. ...

Подробнее

Вівторок, Липень 21

Обговорити задачу

Залишити заявку

    Наші контакти

    +38(067)352-62-62

    Україна, м.Київ, 04071, вул.Спаська 5, 6 пов., оф.58