Тренди Google запитів: шукаємо концерти, спортивні заняття та офлайн магазини

Неділя, Вересень 21

Команда Google Ads Research and Insights проводила щомісячне дослідження, аналізуючи, що користувачі шукають у Google. Мета дослідження:  вивчати поведінку споживачів, щоб краще зрозуміти основні тренди ринку.

Дослідницька група виявила, що люди налаштовані оптимістично щодо послаблених обмежень (у порівнянні з аналогічним періодом минулого року). Однак, вони все ще насторожливо ставляться до групових  зібрань та можливих ризиків, пов’язаних з новим вірусом Covid delta.

Дані, зібрані в серпні, показали, що протягом останнього літнього місяця люди більш охоче збиралися групами. Зростали пошуки “концерт у“, “жива музика біля мене“, “сидіння на стадіоні” та “шоу автомобілів біля мене“. Крім фестивалів та концертів, люди частіше відвідували кафе та магазини. Про це свідчить збільшення пошукових запитів “відкритий зараз біля мене“, “магазини матраців поблизу“, “відкритий цілодобово біля мене” та “магазин біля мене відкрито зараз“.

Попри такі непевні часи, люди намагаються повернутися до свого нормального, доковідного життя. У порівнянні з минулим роком збільшилася кількість запитів шкільного приладдя, форми та костюмів. Тренд на здоров’я та здоровий спосіб життя залишається популярним. Користувачі часто шукають “уроки зумби біля мене“, “самоізоляція“, “місяць інформування про психічне здоров’я” та “корисні снеки для схуднення“.

Resurgent Search: шукає концерти, спорт та покупки в магазинах

Люди цікавляться концертами, спортом та офлайн шопінгом, свідчить нещодавнє дослідження thinkwithgoogle.

Що люди шукають в Google?

Ось нещодавні дані Google, які демонструють інтереси людей на основі їх запитів. Результати дослідження вказані у порівнянні з аналогічним періодом у попередньому році.

Зростає інтерес до офлайн подій

  • Пошуки концертів зросли більш ніж на 500% порівняно з минулим роком.
  • Запити жива музика біля мене зросли більш ніж на 400%.
  • Пошуки сидінь на стадіонах зросли в усьому світі більш ніж на 600% у порівнянні з минулим роком.
  • Пошук автомобільні салони поблизу мене збільшився більш ніж на 300%.

Ми повертаємось до шкільного та офісного життя

  • Пошук список товарів до школи у всьому світі виріс на понад 100% у порівнянні з попереднім роком.
  • Запит рюкзаки для школи виріс на понад 100%.
  • Пошуки магазини поблизу мене зросли в усьому світі більш ніж на 100% у порівнянні з попереднім роком.
  • Пошук офісних костюмів виріс на понад 90%.

Люди активно піклуються про своє фізичне та психічне здоров’я

  • Пошуки уроки Zumba поблизу мене зросли в усьому світі більш ніж на 400% порівняно з минулим роком.
  • Запити самоізоляція зросли в усьому світі більш ніж на 600%.
  • Запити про психічне здоров’я у всьому світі виросли більш ніж на 50%.
  • Здорові снеки для схуднення зросли в усьому світі більш ніж на 100%.

Користувачі цікавляться шопінгом в офлайн магазинах

  • Запит відкриті зараз поруч зі мною виросли в усьому світі більш ніж на 200%.
  • Пошук матраци поблизу мене виріс на понад 50% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.
  • Запит відкрито 24 години біля мене виріс більш ніж на 80% у порівнянні з минулим роком.
  • Пошуки відкриті магазини біля мене зросли більш ніж на 40%.

Як показує дослідження Google, люди намагаються повернутися до звичного життя: відвідувати школу/офіс, спілкуватися та розважатися. Водночас вони не забувають і про пандемію та піклуються про своє емоційне та фізичне самопочуття.

Маркетологи витрачатимуть більше грошей на просування в TikTok у 2022

З моменту запуску TikTok стрімко розвивався, і тепер ще більше людей у ​​всьому світі використовують цю соцмережу.  Не дивно, що більшість маркетологів планують збільшити інвестиції ...

Подробнее

Четвер, Січень 22

Маркетингове дослідження Hype Cycle за 2021 рік – огляд

Наприкінці 2021 року дослідницька та консалтингова компанія Gartner опублікувала щорічний Hype Cycle звіт. Це дослідження аналізує поетапне впровадження технологій у маркетингу. Воно також показує, як ...

Подробнее

Понеділок, Січень 22

Найпопулярніші емодзі 2021 – дослідження Unicode

Всі ми любимо використовувати емодзі у повсякденному спілкуванні в месенджерах та соцмережах. Та чи задумувались ви, які з них є найпопулярнішими у світі? Unicode Consortium, ...

Подробнее

Четвер, Грудень 21

8 помилок, що зіпсують ваші продажі під час Чорної П’ятниці

В Інтернеті є багато порад, як отримати більше клієнтів та прибутку під час Чорної п’ятниці. Однак просто привести людей на свій сайт і зацікавити їх ...

Подробнее

Неділя, Листопад 21

5 Перевірених креативних технік для ефективної відеореклами їжі

Якщо ви займаєтеся рекламою продуктів та закладів харчування, тоді вам буде цікаво дізнатися про креативні техніки, які допоможуть зробити рекламу їжі ефектнішою та ефективнішою. Ось ...

Подробнее

Неділя, Жовтень 21

Обговорити задачу

Залишити заявку

    Наші контакти

    +38(067)352-62-62

    Україна, м.Київ, 04071, вул.Спаська 5, 6 пов., оф.58