Тренди Google запитів: шукаємо концерти, спортивні заняття та офлайн магазини
Неділя, Вересень 21
Команда Google Ads Research and Insights проводила щомісячне дослідження, аналізуючи, що користувачі шукають у Google. Мета дослідження: вивчати поведінку споживачів, щоб краще зрозуміти основні тренди ринку.
Дослідницька група виявила, що люди налаштовані оптимістично щодо послаблених обмежень (у порівнянні з аналогічним періодом минулого року). Однак, вони все ще насторожливо ставляться до групових зібрань та можливих ризиків, пов’язаних з новим вірусом Covid delta.
Дані, зібрані в серпні, показали, що протягом останнього літнього місяця люди більш охоче збиралися групами. Зростали пошуки “концерт у“, “жива музика біля мене“, “сидіння на стадіоні” та “шоу автомобілів біля мене“. Крім фестивалів та концертів, люди частіше відвідували кафе та магазини. Про це свідчить збільшення пошукових запитів “відкритий зараз біля мене“, “магазини матраців поблизу“, “відкритий цілодобово біля мене” та “магазин біля мене відкрито зараз“.
Попри такі непевні часи, люди намагаються повернутися до свого нормального, доковідного життя. У порівнянні з минулим роком збільшилася кількість запитів шкільного приладдя, форми та костюмів. Тренд на здоров’я та здоровий спосіб життя залишається популярним. Користувачі часто шукають “уроки зумби біля мене“, “самоізоляція“, “місяць інформування про психічне здоров’я” та “корисні снеки для схуднення“.
Ось нещодавні дані Google, які демонструють інтереси людей на основі їх запитів. Результати дослідження вказані у порівнянні з аналогічним періодом у попередньому році.
Як показує дослідження Google, люди намагаються повернутися до звичного життя: відвідувати школу/офіс, спілкуватися та розважатися. Водночас вони не забувають і про пандемію та піклуються про своє емоційне та фізичне самопочуття.
Залишити заявку
Наші контакти
+38(067)352-62-62
roman@powerup.com.ua
Україна, м.Київ, 04071, вул.Спаська 5, 6 пов., оф.58
Залишити заявку
Залишити заявку