Тренди новорічного шопінгу в 2021 році – дослідження Google

Понеділок, Листопад 21

Для багатьох людей сезон новорічного шопінгу вже розпочався. А дехто почав купувати новорічні подарунки  ще влітку. Так-так, дослідження проведене Google та Ipsos показало, що жителі Європи, Середнього Сходу та Африки почали готуватися до Нового року з червня! А чому б ні, в принципі.

Чому люди так рано починають скуповувати подарунки до новорічних свят? На це є кілька причин: по-перше, через проблеми з доставкою. Пандемія сильно вдарила по логістиці і як результат – затримки доставки та дефіцит товарів. Щоб бути впевненими, що їхні подарунки доставлять вчасно, люди замовляють на кілька місяців раніше. А по-друге, самі продавці розпочинають свої новорічні рекламні кампанії заздалегідь, щоб залучити якнайбільше покупців.

Команда Google помітила тренди у поведінці покупців цього передноворічного сезону. Вони також поділилися порадами, як маркетологи можуть ефективно спілкуватись з потенційними клієнтами на кожному етапі шляху до покупки.

Пандемія вплинула на дефіцит товарів

Звіти про переміщення користувачів Google показують, що відвідуваність офлайн-магазинів стала такою ж, як і до пандемії. Та попри це, близько 40% покупців планують здійснювати святкові покупки в онлайн магазинах.

Згідно з дослідженням Google, 37% користувачів в регіоні EMEA очікують, що через пандемію їм доведеться здійснювати шопінг не так, як вони звикли.

Проблеми з логістикою також серйозно позначаються на поведінці покупців. 49% онлайн покупців повідомляють, що перед покупкою вони повинні бути впевнені, що товар є на складі. Google відзначає зростання пошукових запитів щодо наявності товарів.

Люди стали більше підтримувати локальні бізнеси

Google зазначив, що користувачі стали частіше купувати товари від локальних виробників. Таким чином вони допомагають їм триматися на плаву в цей нелегкий час. Для підтримки малого бізнесу в усьому світі пройшли кампанії на підтримку місцевих брендів.

Близько 56% споживачів намагаються купувати продукти та товари місцевого виробництва. По-перше, як ми вже говорили, вони допомагають малому бізнесу. А по-друге, купувати від місцевих брендів зручніше. Людям не потрібно чекати на доставку по кілька днів і навіть тижнів.

BUY LOCAL OR BYE - BYE LOCAL. Campaign

Покупці чекають сезону розпродажу

Пандемія послабила людей не лише фізично і морально, а й матеріально. Ми стали уважніше ставитися до своїх витрат. Звіт Google показав, що 46% покупців планують відкласти покупку подарунків до початку розпродажу. Багато користувачів закуповуються подарунками у чорну п’ятницю та кіберпонеділок.

Попри те, що люди збираються витрачати гроші на подарунки, вони планують робити це усвідомлено і контролювати витрати. Тому продавцям потрібно розробити вигідні пропозиції та стежити за тим, що цікавить їх ЦА. Також не потрібно забувати відстежувати переваги покупців у Google Trends та статистиці з реклами.

Як можна допомогти покупцям на ранньому етапі новорічного шопінгу?

Ми не знаємо на 100%, як пройде новорічний сезон 2021 року. Нові обмеження у зв’язку з пандемією, можливі затримки доставки та дефіцит товарів. Це лише кілька варіантів того, що може піти не так. Проте маркетологи Google дають кілька порад, на що брендам потрібно звернути увагу цього сезону.

  • Ті самі товари та бренди на різних майданчиках. Якщо ви продаєте товари на сайті, в соцмережах та в офлайн магазині, асортимент не повинен відрізнятися. Тоді перехід від одного каналу до іншого буде комфортнішим і непомітнішим для покупця.
  • Продумайте, що може змусити клієнта відмовитись від покупки і як це вирішити. Наприклад, якщо товару немає в наявності, ви можете запропонувати аналог і додати приємний бонус як знижку, безкоштовну доставку або безкоштовний подарунок.
  • Будьте чесними із покупцями. Якщо товар закінчується або термін доставки збільшиться, заздалегідь повідомте про це користувачам. Так люди зможуть ухвалити усвідомлене рішення купувати товар чи ні. Не потрібно давати обіцянки, які ви не в змозі виконати. Адже якщо люди не отримають бажаного товару вчасно, ви втратите лояльних клієнтів.

Сподіваємось, ці тренди від Google допоможуть вам удосконалити свою передноворічну кампанію.

Shutterstock назвав 4 головні кольори 2022 року

Безтурботність це головний тренд 2022 року – Shutterstock Shutterstock — американська компанія, яка надає стокові фото, відео та музику, а також інструменти для редагування фото ...

Подробнее

Неділя, Листопад 21

Вплив пандемії на використання мобільних додатків. Дослідження

Якщо ви подібні до більшості людей, мобільні додатки є частиною вашого повсякденного життя. Незалежно від того, чи граєте ви в мобільні ігри чи спілкуєтеся з ...

Подробнее

Неділя, Листопад 21

Тренди новорічного шопінгу в 2021 році – дослідження Google

Для багатьох людей сезон новорічного шопінгу вже розпочався. А дехто почав купувати новорічні подарунки  ще влітку. Так-так, дослідження проведене Google та Ipsos показало, що жителі ...

Подробнее

Понеділок, Листопад 21

Пандемія стресу: як впоратися з вигоранням на роботі?

Коли весь світ охопила пандемія коронавірусу, 2,6 млрд людей опинилися на карантині. Як виявилося, ніхто не був готовий до цього: ні співробітники компаній, ні самі ...

Подробнее

Середа, Листопад 21

Обговорити задачу

Залишити заявку

    Наші контакти

    +38(067)352-62-62

    Україна, м.Київ, 04071, вул.Спаська 5, 6 пов., оф.58