Уявлення маркетологів про старість вже застаріли

Понеділок, Вересень 21

Нещодавно Google опублікував результати свого щорічного дослідження онлайн-поведінки літніх американців. Вони показали, що маркетологам вже пора забути про стереотипи, що технології це прерогатива молоді, а старше покоління майже не користується інтернетом.

Згідно з даними Pew Research Center, близько 80% американців у віці 55 років і старше користуються інтернетом. У Росії, наприклад, ця цифра набагато менша. Там трохи більше 30% населення похилого віку старше 55 років заходять в мережу щодня.

Google разом з дослідницькою компанією Known провели якісний і кількісний аналіз старшого покоління інтернет користувачів. Їх розподілили на групи за ступенем використання гаджетів і технологій. Як з’ясувалося, 86% з них проводять в мережі мінімум по 6 годин на день і мають в середньому по 5 гаджетів. А дослідження російської компанії Mediascope показало, що в Росії представники цієї вікової групи проводять в інтернеті в середньому 2,5 години.

Онлайн-платформи допомагають літнім людям бути в курсі подій

Для старшого покоління спілкування в інтернеті і знайомство з останными новинами це вже необхідність. Стало зрозуміло, що digital-світ це те, що залишиться з нами назавжди, тому потрібно його освоювати. Наші бабусі і дідусі не хочуть бути “динозаврами”, як сказав Джефф, учасник дослідження. Йому 59. Інтернет дозволяє їм підтримувати зв’язок з родиною, дбати про своє здоров’я і просто бути в курсі подій.

Чому люди похилого віку заходять в Інтернет:

Почему пожилие люди заходят в Интернет - Power Up
Джерело: Google і Known, Digital Seniors (Літні користувачі), n = 4415, опитування користувачів у віці від 55 років, США, 2020 р

Локдаун і соціальна дистанція прискорили процес освоєння нових технологій. Люди похилого віку можуть зателефонувати своїм лікарям і провести консультацію в телефонному режимі. Або знайти корисні поради та відеоуроки, наприклад вправи і рецепти.

Люди похилого віку відмовляються від телебачення на користь інтернету

Цю тенденцію підтверджує статистика компанії Comscore. Дослідження показало, що з травня 2020 по травень 2021 року час перегляду відео на YouTube серед користувачів у віці від 55 років зросла на 10%. Це означає, що все більшій кількості людей похилого віку подобається дивитися YouTube, а не телевізор.

Маркетологи звикли звертатись до своєї старшої аудиторії за допомогою друкованої та ТВ реклами. Але тепер їх все частіше можна побачити в інтернеті, а це значає, що прийшов час міняти стратегію і використовувати нові рекламні площаткі, такі як Google, Facebook, і YouTube.

Багато компаній вже почали міняти свою маркетингову стратегію і рухатись в digital напрямку. Наприклад, Aetna, американська компанія, яка спеціалізується на медичному страхуванні, збільшила інвестиції в digital-маркетинг. Представники Aetna помітили, що медійна, пошукова та відеореклама стали ефективними майданчиками для реклами їх послуг. А після пандемії їх роль тільки посилилася. Геннон Джонс, директор Aetna з маркетингу зауважив, що пандемія змусила багатьох їх клієнтів перейти в інтернет і ця тенденція збережеться.

Щоб достукатися до старшого покоління інтернет-користувачів, потрібно забути про стереотипи наляканих бабусь і дідусів, котрі боятися натиснути не ту клавішу і нервують щоразу, коли заходять в інтернет. За іронією долі, це вже застарілий образ.

Ось кілька корисних рад, як працювати зі старшою аудиторією в мережі.

Аналізуйте дані і статистику, не покладайтеся на стереотипи і власні прогнози. Використовуйте Google Trends, щоб побачити реальну картину.

Знайдіть правильні канали спілкування з аудиторією. Щоб підвищити впізнаваність бренду і готовність до покупки, вкладайтеся в ті канали, які дивляться ваші потенційні клієнти. Наприклад, опитування Google показав, що люди похилого віку часто дивляться YouTube.

Віддавайте перевагу вузькій аудиторії. Для цього використовуйте набір сигналів про намір до покупки, доступний на YouTube: аудиторії зацікавлених покупців, схожі аудиторії, місце розташування, недавній вихід на пенсію. Це допоможе охопити найцінніших клієнтів.

Про різницю китайського та західного дизайну в e-commerce

Арт-директор «AliExpress Росія» Олександр Назаренко розповів про головні відмінності китайського і західного дизайнів в e-commerce і чому китайські прийоми дизайну нам не завжди "заходять". Дізнайтеся, ...

Подробнее

П’ятниця, Вересень 21

Уявлення маркетологів про старість вже застаріли

Нещодавно Google опублікував результати свого щорічного дослідження онлайн-поведінки літніх американців. Вони показали, що маркетологам вже пора забути про стереотипи, що технології це прерогатива молоді, а ...

Подробнее

Понеділок, Вересень 21

12 ключових трендів PPC у 2021 році

Для брендів надзвичайно важливо залишатися в курсі нових тенденцій. Знаючи та використовуючи ці тренди PPC, маркетологи можуть отримати максимальну користь від рекламних кампаній та забезпечити ...

Подробнее

Неділя, Вересень 21

Google дозволив рекламу криптовалютних гаманців і бірж

Google змінює свою рекламну політику і пом'якшує обмеження щодо реклами криптовалют. З 3 серпня цього року в пошуковій системі дозволено рекламувати криптовалютні гаманці і біржі. ...

Подробнее

Неділя, Серпень 21

Facebook тестує ймовірність покупки і підбирає релевантну сторінку

Facebook оголосив про нові методи шопінгу в своїх додатках (Facebook, Instagram, Messenger, Whatsapp). Тепер вони стануть більш зручними і для покупців, і для рекламодавців. Сьогоднішні ...

Подробнее

П’ятниця, Серпень 21

Обговорити задачу

Залишити заявку

    Наші контакти

    +38(067)352-62-62

    Україна, м.Київ, 04071, вул.Спаська 5, 6 пов., оф.58