Вплив пандемії на використання мобільних додатків. Дослідження

Неділя, Листопад 21

Якщо ви подібні до більшості людей, мобільні додатки є частиною вашого повсякденного життя. Незалежно від того, чи граєте ви в мобільні ігри чи спілкуєтеся з родиною та друзями в месенджерах, вам важко уявити своє життя без мобільних програм.  Особливо зараз, коли пандемія змусила нас залишатися вдома і шукати нові способи розважитися на самоті. Давайте детальніше розглянемо рік пандемії в мобільних додатках.

Компанія Global Wireless Solutions дослідила як змінилися вподобання та поведінка користувачів мобільних додатків протягом першого року COVID (березень 2020 – лютий 2021). Цей поглиблений погляд на поведінку споживачів та їхню повсякденну діяльність демонструє, як пандемія змінила наші інтереси та як люди проводять час на карантині.

Дослідження GWS виділило 6 категорій додатків, котрими ми користуємося щодня. Це соціальні мережі, програми для управління фінансами, lifestyle, відео застосунки, мобільні ігри та спорт.

Оскільки не всі люди мають однакові смаки, GWS також взяв до уваги поведінку так званих «power users» для цих категорій. Це користувачі, котрі витрачають на 20% більше часу ніж у середньому в даній категорії.

Давайте детальніше розглянемо, як люди використовували мобільні додатки під час пандемії.

Програми для управління фінансами

Пандемія змусила багатьох людей знайти нові способи керування грошима. Ми почали частіше надсилати кошти, оплачувати покупки та послуги за допомогою додатків. Представники усіх поколінь почали частіше використовувати фінансові застосунки на смартфонах, однак покоління Z помітно лідирує у цьому.

The Pandemic Year in Mobile Apps. Research - Financial Apps Report | Power Up

Також дослідження показало, що чоловіки під час пандемії використовують фінансові програми частіше ніж жінки.

GWS підкреслює, що досвідчені користувачі (power users) фінансових додатків проводять в телефоні на 20 хвилин більше часу, ніж у попередньому році. До найпопулярніших фінансових програм належать Cash App, Robinhood і Freshebt.

Соцмережі

Соціальні мережі допомогли людям в усьому світі підтримувати зв`язок із близькими та рідними у часи жорсткого локдауну. Також вони стали простим та доступним способом проведення часу.  Все більше представників різних поколінь з’являються у соцмережах.  Навіть люди “мовчазного покоління”, котрим зараз за 70, активніше користуються додатками соцмереж, щоб підтримувати зв’язок з родиною.

The Pandemic Year in Mobile Apps. Research - Social Media Apps | Power Up

Звіт GWS показує, що досвідчені користувачі соціальних мереж проводять у телефоні на 31 хвилину на день більше порівняно із 2019 роком. Найпопулярнішим додатком є ​​TikTok (люди проводять на TikTok на 358% більше часу в порівнянні з роком до пандемії), Snapchat, Instagram, Twitter і Facebook. Дивно, але активні користувачі додатків соціальних мереж витрачають менше часу на програми для знайомств. Згідно зі звітом, протягом року пандемії люди витрачали на 24% менше часу на додатки для знайомств.

Lifestyle застосунки

Кількість людей, які звернулися до послуг доставки їжі та онлайн-покупок під час карантину, вражає. Покупки в інтернеті через такі сайти, як Amazon, зросли, як і використання послуг доставки їжі по всьому світу. Представники покоління Z охочіше купують та замовляють послуги через смартфон, порівняно із іншими поколіннями. Найпопулярнішими стали додатки UberEats, Doordash, Amazon та інші локальні програми.

Lifestyle Apps Usage Increase - 2021 Report | Power Up

Досвідчені користувачі lifestyle додатків витрачають більше часу на замовлення їжі та послуг онлайн, а також на онлайн шопінг. Вони також активніше користуються соцмережами,  у порівнянні з попереднім роком.

Відео додатки

Дослідження показує, що у 2021 році користувачі щодня дивилися 42 хвилини відео контенту на мобільних пристроях. Бумери були другими після покоління Z за зростанням використання відеододатків протягом року пандемії. До найпопулярніших програм для перегляду відео належать YouTube, Twitch, Netflix, Disney та HBO MAX.

The Pandemic Year in Mobile Apps. Research - Video Apps _ power Up

Досвідчені користувачі відеопрограм витрачають в середньому 156 хвилин на день на перегляд відео та фільмів. Відповідно, за даними GWS, вони витрачають більше часу на смартфони – на 26 хвилин більше.

Мобільні ігри

Онлайн-ігри стали новим способом зв’язку для багатьох друзів під час пандемії. Популярність програми Discord, розробленої спеціально для спілкування геймерів і полегшення чатів за допомогою голосових, текстових або відеоповідомлень, зросла значною мірою через те, що люди використовують  її як спосіб взаємодії з іншими гравцями під час гри.

Використання онлайн-ігор різко зросло серед тих, хто відчував себе ізольованим, оскільки не міг спілкуватися віч-на-віч з іншими.

Активні користувачі мобільних ігор проводять в мобільних телефонах на 19% більше часу ніж у доковідний час. Згідно з дослідженням, 80% часу, витраченого на ігри, можна віднести лише до 10% доступних ігор. Найпопулярнішими є Township, Among Us і Pokemon Go. Понад 50% користувачів грають у ці ігри 5 днів на тиждень і більше.

Спорт

Бум спортивних додатків зупинився через пандемію: багато ігор було скасовано, відповідно ці додатки втратили свою актуальність. Насправді лише представники GenZ стали використовувати спортивні застосунки частіше ніж раніше.

The Pandemic Year in Mobile Apps. Research - Sports Apps | Power Up

Досвідчені користувачі додатків, пов’язаних зі спортом, витрачають більше часу на соціальні мережі та фінансові додатки, і менше на спортивні програми – GWS. Вони витрачають лише 3 хвилини на день, перевіряючи спортивні програми.

Результати дослідження базуються на OneMeasure Consumer Panel (OMCP) GWS. OMCP збирає дані про споживачів на смартфонах Android. Отримання інформації відбувається коли смартфон підключений до інтернету. Збір даних триває 7 днів, щоб отримати репрезентативні дані.

Статистику взято у gwsolutions.com

Реклама новобудов у digital. Покрокова інструкція.

У портфоліо компанії POWER-UP є 8 кейсів просування бізнесу з продажу нерухомості: ЖК Obolon Residence ЖК Obolon Plaza Lipki Life Linden Luxury Residence КМ Riviera ...

Подробнее

Вівторок, Січень 22

Як виглядатимуть споживчі витрати під час святкового сезону 2021?

Kantar, провідна світова компанія, яка займається даними, ідеями для бізнесу та консалтингом, опублікувала дослідження, як люди витрачатимуть гроші під час святкового сезону 2021.  Давайте подивимося,  ...

Подробнее

Четвер, Грудень 21

Shutterstock назвав 4 головні кольори 2022 року

Безтурботність це головний тренд 2022 року – Shutterstock Shutterstock — американська компанія, яка надає стокові фото, відео та музику, а також інструменти для редагування фото ...

Подробнее

Неділя, Листопад 21

Вплив пандемії на використання мобільних додатків. Дослідження

Якщо ви подібні до більшості людей, мобільні додатки є частиною вашого повсякденного життя. Незалежно від того, чи граєте ви в мобільні ігри чи спілкуєтеся з ...

Подробнее

Неділя, Листопад 21

Тренди новорічного шопінгу в 2021 році – дослідження Google

Для багатьох людей сезон новорічного шопінгу вже розпочався. А дехто почав купувати новорічні подарунки  ще влітку. Так-так, дослідження проведене Google та Ipsos показало, що жителі ...

Подробнее

Понеділок, Листопад 21

Обговорити задачу

Залишити заявку

    Наші контакти

    +38(067)352-62-62

    Україна, м.Київ, 04071, вул.Спаська 5, 6 пов., оф.58