Як оновлення IOS вплинуть на рекламу у Facebook?

Понеділок, Жовтень 21

Нещодавно Facebook оголосив про те, що платформа занижує результати рекламних кампаній на пристроях iOS приблизно на 15%. За словами маркетологів Facebook, реальні конверсії вищі, ніж зазначено у звітах.

Причиною стали зміни в політиці конфіденційності Apple, пов’язані з квітневим оновленнями IOS. Тепер програми вимагають дозволу користувачів відстежувати їх активність. За даними Bloomberg, користувачі IOS дають дозволи відстежувати свою поведінку лише в 25% випадків. Ці зміни негативно впливають на трекінг рекламних кампаній у Facebook.

                                                                                                                                                                                   Джерело: Apple Inc.

Компанії, котрі активно рекламують свої товари та послуги у Facebook, помічають, що платформа не показує загальну картину рекламних кампаній, а  фінальні дані досить суперечливі.  Стало набагато важче відстежити ефективність кампаній та оцінити їх успішність. Оскільки все більше людей відмовляються від збору даних, Facebook втрачає можливість показувати товари потенційним клієнтам.  Стало набагато важче налаштовувати ретаргетинг на користувачів, котрі переглядали товари, але не купували їх.

Що можна зробити прямо зараз аби ефективно відстежувати результати кампаній?

Facebook запевняє рекламодавців, що компанія робить все можливе, аби адаптуватися до змін політики Apple та мінімізувати ризики для бізнесу.

Ось кілька речей, які Facebook рекомендує робити, щоб отримати максимальні результати від рекламних кампаній:

  • Зачекайте щонайменше 72 години, перш ніж оцінювати ефективність рекламних кампаній.
  • Аналізуйте звіти на рівні кампанії, а не креативів.
  • Налаштуйте додаток Conversions API для оптимізації рекламних кампаній, точнішого вимірювання успіху кампанії та зниження ціни за дію.
  • Використовуйте інструмент Aggregated Event Measurement, щоб вибрати веб-події, які найбільше відповідають вашим основним цілям бізнесу.
  • Дотримуйтесь рекомендацій по етапу навчання, щоб знизити CPA і підвищити кількість конверсій.
  • Розгляньте всі доступні вам інструменти для трекінгу рекламних кампаній, у Facebook та поза ним.
  • Тестуйте нові креативи та стратегії щоб досягти найкращих результатів.

Зараз команда Facebook працює над розробкою технологій, які дозволять показувати персоналізовану рекламу на основі цільових даних, що зберігаються на пристрої користувача. Facebook зосереджений на вдосконаленні моделювання конверсій, відстеженні веб-конверсій та виправленні всіх помилок у системі. Представник Facebook зазначив, що компанія активно працює, щоб встигнути впровадити більшість покращень до сезону святкового шопінгу.

8 помилок, що зіпсують ваші продажі під час Чорної П’ятниці

В Інтернеті є багато порад, як отримати більше клієнтів та прибутку під час Чорної п’ятниці. Однак просто привести людей на свій сайт і зацікавити їх ...

Подробнее

Неділя, Листопад 21

5 Перевірених креативних технік для ефективної відеореклами їжі

Якщо ви займаєтеся рекламою продуктів та закладів харчування, тоді вам буде цікаво дізнатися про креативні техніки, які допоможуть зробити рекламу їжі ефектнішою та ефективнішою. Ось ...

Подробнее

Неділя, Жовтень 21

Дослідження Google: рішення про покупку товару відбувається в середині воронки

Google провів дослідження поведінки споживачів щоб з'ясувати, як люди приймають рішення про покупку. Також фахівці компанії поділилися порадами, як маркетологи можуть використовувати отримані знання на ...

Подробнее

Неділя, Жовтень 21

Як оновлення IOS вплинуть на рекламу у Facebook?

Нещодавно Facebook оголосив про те, що платформа занижує результати рекламних кампаній на пристроях iOS приблизно на 15%. За словами маркетологів Facebook, реальні конверсії вищі, ніж ...

Подробнее

Понеділок, Жовтень 21

8 Трендів відеомаркетингу, які варто спробувати у 2022 році

Відеоконтент підкорив світ. А якщо ви все ще не використовуєте його для свого бізнесу, то зараз саме час почати просувати свої продукти за допомогою відеореклами. ...

Подробнее

Понеділок, Жовтень 21

Обговорити задачу

Залишити заявку

    Наші контакти

    +38(067)352-62-62

    Україна, м.Київ, 04071, вул.Спаська 5, 6 пов., оф.58