Як виглядатимуть споживчі витрати під час святкового сезону 2021?

Четвер, Грудень 21

Kantar, провідна світова компанія, яка займається даними, ідеями для бізнесу та консалтингом, опублікувала дослідження, як люди витрачатимуть гроші під час святкового сезону 2021.  Давайте подивимося,  на що споживачі з різних країн витрачатимуть гроші цього року.

Про дослідження Kantar

Компанія дослідила наміри споживчих витрат у чотирьох категоріях. Це їжа та напої, подорожі, товари для дому і подарунки. Потім ці дані порівняли із результатами дослідження попередніх років.

Це дослідження було проведено онлайн серед 8001 людини серез людей із всьми країн світу. Участь взяли жителі США, Великобританії, Франції, Німеччини, Індії, Сінгапуру, Китаю та Бразилії. Респонденти були отримані з аудиторської мережі Kantar Profiles. Опитування споживачі проходили самостійно, у період з 19 по 28 жовтня 2021 року.

Покупки їжі та напоїв значно зросли

Серед категорій, які досліджує Kantar, їжа та напої найбільше зросли в цей святковий сезон. 25% громадян по всьому світу цього року планують витрачати більше грошей на їжу та напої. А близько 17% заявили, що знизять витрати на ці товари у 2021 році.

Загальна картина виглядає так:

  • 43% людей в Індії та 25% американців витрачають більше грошей на їжу та напої, щоб відсвяткувати останні свята 2021 року
  • 12% французів і 16% німецьких респондентів планують витрачати більше на їжу та напої цього сезону.
  • 31% тих, у кого є діти, збираються витратити більше грошей на покупку продуктів цього року в порівнянні з 11% самотніх дорослих.

Як виглядатимуть споживчі витрати в цей святковий сезон? - Блог Power UpЛюди витрачатимуть менше грошей на подорожі

Споживачі, опитані у восьми країнах світу, кажуть, що витрачатимуть менше грошей на подорожі в цей святковий сезон.

У цю пору року багато людей у ​​всьому світі відчувають тиск через фінансові обмеження. Тому більшість людей економлять саме на подорожах.  Kantar повідомляє, що 69% жителів Китаю та 55% громадян Сінгапуру цього року скорочують витрати на подорожі. Громадяни Бразилії (39%) та Франції (29%) також повідомили про те, що не мають наміру вирушати у подорож під час зимових канікул.

Цікаво побачити, що респонденти з дітьми скорочубть витрати на подорожі більше, ніж самотні дорослі. 43% сімей із дітьми не збираються купувати квитки у подорож на новорічні свята. Про такай самий намір наголошують 37% сімей без дітей та 27% самотніх дорослих.

Як виглядатимуть споживчі витрати в цей святковий сезон? - Power Up

Щоб дізнатися більше про споживчі витрати в цей святковий сезон, перегляньте повний звіт, підготований Kantar.

Реклама новобудов у digital. Покрокова інструкція.

У портфоліо компанії POWER-UP є 8 кейсів просування бізнесу з продажу нерухомості: ЖК Obolon Residence ЖК Obolon Plaza Lipki Life Linden Luxury Residence КМ Riviera ...

Подробнее

Вівторок, Січень 22

Як виглядатимуть споживчі витрати під час святкового сезону 2021?

Kantar, провідна світова компанія, яка займається даними, ідеями для бізнесу та консалтингом, опублікувала дослідження, як люди витрачатимуть гроші під час святкового сезону 2021.  Давайте подивимося,  ...

Подробнее

Четвер, Грудень 21

Shutterstock назвав 4 головні кольори 2022 року

Безтурботність це головний тренд 2022 року – Shutterstock Shutterstock — американська компанія, яка надає стокові фото, відео та музику, а також інструменти для редагування фото ...

Подробнее

Неділя, Листопад 21

Вплив пандемії на використання мобільних додатків. Дослідження

Якщо ви подібні до більшості людей, мобільні додатки є частиною вашого повсякденного життя. Незалежно від того, чи граєте ви в мобільні ігри чи спілкуєтеся з ...

Подробнее

Неділя, Листопад 21

Тренди новорічного шопінгу в 2021 році – дослідження Google

Для багатьох людей сезон новорічного шопінгу вже розпочався. А дехто почав купувати новорічні подарунки  ще влітку. Так-так, дослідження проведене Google та Ipsos показало, що жителі ...

Подробнее

Понеділок, Листопад 21

Обговорити задачу

Залишити заявку

    Наші контакти

    +38(067)352-62-62

    Україна, м.Київ, 04071, вул.Спаська 5, 6 пов., оф.58