Dinero — онлайн-кредити. + 30,7 % ріст запам’ятовуваності реклами бренда.

Вплив реклами в YouTube на запам’ятовування бренда.

На які супутні показники впливає реклама на YouTube?

У кейсі показано приклад того, як реклама на YouTube впливає не лише на запам’ятовування й інтерес до бренда, а також на приріст пошукового трафіка, що в результаті напряму впливає на конверсію.

Switch On

ЗАДАЧІ

РІШЕННЯ

Налаштування реклами TrueView In-Stream

Відеооголошення TrueView In-Stream показуються в роликах на YouTube, а також на сайтах і в додатках в контекстно-медійній мережі. Глядачі можуть пропустити відеооголошення через 5 секунд. Плата за показ реклами знімається лише в тому випадку, якщо користувач переглянув 30 секунд оголошення чи взаємодіяв із ним.

Підключення дослідження Google Brand Lift

Бачили короткі онлайн-опитування на YouTube? Це швидше за все опитування Brand Lift. показники Brand Lift допомагають визначити, в якій мірі реклама впливає на сприйняття товара чи бренда споживачами. На основі цих даних ви можете оптимізувати кампанії для досягнення бажаних результатів.

Проведення онлайн-опитування

Було поставлене запитання: “Онлайнову відеорекламу яких із цих брендів ви нещодавно бачили?” Серед варіантів відповідей можна вказати назви брендів конкурентів. Ви можете створити до чотирьох запитань і відповідей, у яких буде зазначено ваш товар чи бренд.

Сегментизація користувачів

Вплив реклами розраховується шляхом порівняння відповідей між двома когортами користувачів: ті, хто переглядав вашу рекламу (експериментальна група), і ті, хто її не бачив (контрольна група). Розраховуються абсолютні та відносні показники.

РЕЗУЛЬТАТ

+7,26%
Приріст у кількості заявок на кредит у період медійної активності
+61,1%
Зростання пошукової активності (органічний приріст)
+30,7%
Зростання запам’ятовуваності бренда
$0,01
Середня вартість перегляду відеоролика
Хочу так само

Схожі кейси

Успішні кейси з конкретним описом покрокових дій. Розповідаємо про комплексне застосування маркетингових інструментів і досягнення поставлених задач.

Dinero — онлайн-кредити. + 30,7 % ріст запам’ятовуваності реклами бренда.

У кейсі показано приклад того, як реклама на YouTube впливає не лише на запам’ятовування й інтерес до бренда, а також на приріст пошукового трафіка,...

HomePark продаж купальних ставків і біо-басейнів у Google Display Network

Банерна реклама — історія не лише про охоплення. Пошук цільової аудиторії в контекстно-медійній мережі Google. Історія про те, як правильно досліджувати та знаходити ядро...

New Economy Business School SUPERLUDI Робота з даними в CRM.

Як правильно оцінити вплив рекламних кампаній на дохід? Що відбувається із заявками після того, як вони потрапили у вашу CRM? На які показники повинен...

Riviera Villas - котеджне містечко під Києвом. Продаж нерухомості в Instagram.

Як продавати нерухомість за допомогою таргетованої реклами в соціальних мережах? Чи можливо за допомогою реклами в соціальних мережах продати будинок? Для тих, хто недооцінює...

Еко-Лавка - мережа магазинів здорового харчування. Продажі в Google Merchant Center

Ефективність Google Merchant Center на прикладі продажів продуктів харчування. Що, як я скажу тобі, що інтернет-магазин може отримувати трафік з контекстної реклами по 0,10...

Farvater.travel Онлайн сервіс покупки турів

Дослідження BrandLift дозволяє вимірювати зріст впізнаваності бренду за результатами проведення рекламної кампанії в Youtube. Робота з брендом - «гра в довгу».

Обсудить задачу

Залишити заявку

    Наші контакти

    +38(067)352-62-62

    Україна, м.Київ, 04071, вул.Спаська 5, 6 пов., оф.58