Еко-Лавка - мережа магазинів здорового харчування. Продажі в Google Merchant Center

Ефективність Google Merchant Center на прикладі продажів продуктів харчування.

Що, як я скажу тобі, що інтернет-магазин може отримувати трафік з контекстної реклами по 0,10 грн?

І це не брендова кампанія! Ця кампанія виявиться лідером за кількістю конверсій, а вартість конверсій буде на порядок нижчою за брендову кампанію :) Цікаво? Читай наш кейс з інтернет-магазином “Еко-Лавка”!

Switch On

ЗАДАЧА

РІШЕННЯ

Підключення Google Merchant Center

Google Merchant Center — це сервіс, завдяки якому про вашу продукцію зможуть довідатися мільйони користувачів. У рекламних оголошеннях демонструється зображення товару, його назва, вартість, назва магазину і посилання на сторінку товару.

Підготовка файла зі списком товарів

Фід даних — інформація про товари, які ви хочете продати, складена в зрозумілому для Google форматі. Крім стандартного структурування товарів (виробник, категорія, вартість і т. д.) ми вирішили застосувати сегментацію товарів за наступними критеріями: діапазон цін і діапазон маржинальності.

Налаштування реклами в Google Ads

Під час проектування структури рекламної кампанії ми розділили продуктові групи товарів на категорії, діапазони цін і діапазони маржинальності. Для кожної окремої продуктової групи проводили експерименти з призначенням ставок і підбирали найбільш оптимальну стратегію за результатами: обсяг трафіка, коефіцієнт конверсії.

Оптимізація рекламної кампанії

Оптимізація рекламної кампанії проводилася наступним чином: - чистка пошукових фраз; - виключення товарів/товарних груп з від’ємним ROI; - пріоритезація товарів/товарних груп з додатнім ROI; - продовження експериментів зі ставками для трафіко-генеруючих товарів і товарних груп.

РЕЗУЛЬТАТ

3,07 грн.
Вартість конверсії — додавання товара в кошик
0,10 грн.
Середня вартість переходу на сайт
3,39%
Коефіцієнт конверсії
Хочу так само

Схожі кейси

Успішні кейси з конкретним описом покрокових дій. Розповідаємо про комплексне застосування маркетингових інструментів і досягнення поставлених задач.

Dinero — онлайн-кредити. + 30,7 % ріст запам’ятовуваності реклами бренда.

У кейсі показано приклад того, як реклама на YouTube впливає не лише на запам’ятовування й інтерес до бренда, а також на приріст пошукового трафіка,...

HomePark продаж купальних ставків і біо-басейнів у Google Display Network

Банерна реклама — історія не лише про охоплення. Пошук цільової аудиторії в контекстно-медійній мережі Google. Історія про те, як правильно досліджувати та знаходити ядро...

New Economy Business School SUPERLUDI Робота з даними в CRM.

Як правильно оцінити вплив рекламних кампаній на дохід? Що відбувається із заявками після того, як вони потрапили у вашу CRM? На які показники повинен...

Riviera Villas - котеджне містечко під Києвом. Продаж нерухомості в Instagram.

Як продавати нерухомість за допомогою таргетованої реклами в соціальних мережах? Чи можливо за допомогою реклами в соціальних мережах продати будинок? Для тих, хто недооцінює...

Еко-Лавка - мережа магазинів здорового харчування. Продажі в Google Merchant Center

Ефективність Google Merchant Center на прикладі продажів продуктів харчування. Що, як я скажу тобі, що інтернет-магазин може отримувати трафік з контекстної реклами по 0,10...

Обсудить задачу

Залишити заявку

    Наші контакти

    +38(067)352-62-62

    Україна, м.Київ, 04071, вул.Спаська 5, 6 пов., оф.58