HomePark продаж купальних ставків і біо-басейнів у Google Display Network

Банерна реклама — історія не лише про охоплення. Пошук цільової аудиторії в контекстно-медійній мережі Google

Історія про те, як правильно досліджувати та знаходити ядро цільової аудиторії.

Дуже часто банерна реклама сприймається, як щось неосяжне, незміряне та незрозуміле, ба більше, ця історія напевне не про продажі. В нашому кейсі ми ділимося досвідом, коли правильна робота в контекстно-медійній мережі Google генерує продажі з середнім чеком ~ 12 000 USD.

Switch On

ЗАДАЧА

РІШЕННЯ

Налаштування пошукової реклами

Налаштовуємо пошукову рекламу виключно за списком ключових фраз, які підтверджують намір здійснити покупку. Важливо! Обов’язково налаштовуємо й імпортуємо в Google Ads конверсії — виконання цільових дій на сайті (перегляди контактів, мапи проїзду, дзвінок, надсилання форм).

Спостереження за аудиторією

В налаштуваннях пошукової реклами додаємо списки інтересів ДЛЯ СПОСТЕРЕЖЕННЯ, які на наш суб’єктивний погляд відповідають інтересам цільової аудиторії. Збираємо статистику по конверсіях в розрізі кожної аудиторії інтересів.

Аналіз інтересів цільової аудиторії

Ми отримали статистику по фактичних конверсіях для кожної аудиторії. Приклад деяких з інтересів: - People interested in hiring a professional to landscape or design outdoor spaces; - People interested in purchasing products and materials for home repair or renovation, such as counters, flooring, and paint.

Банерна реклама по точкових інтересах

Налаштовуємо окремі медійні рекламні кампанії з таргетингом по інтересах і уподобаннях користувачів, які показали найкращу ефективність в результатах спостережень за пошуковою рекламною кампанією.

РЕЗУЛЬТАТ

Робота з малим бюджетом не дозволяла використати в рекламі високочастотні пошукові фрази.

 

Наша команда прийняла рішення детально опрацювати семантику по низькочастотних і середньочастотних пошукових запитах, націлених на виконання дії (конверсія на сайті).

 

Масштабування рекламної кампанії та збільшення трафіка в ніші було б складним лише за рахунок низькочастотних запитів, тому перед запуском реклами ми одразу налаштували збір даних по інтересах і уподобаннях аудиторії.

 

Коли настав час для масштабування рекламної кампанії для отримання більшої кількості конверсій, у нас уже було чітке розуміння ядра цільової аудиторії.

 

Банерну рекламу налаштували на взаємодії виключно з ядром цільової аудиторії!

 

Такий підхід дозволив максимально раціонально використати бюджет на платні канали трафіка!

2 угоди
В перший місяць співпраці
~12000$
Середній чек угоди
+400%
Цільові звернення/заявки
Хочу так само

Схожі кейси

Успішні кейси з конкретним описом покрокових дій. Розповідаємо про комплексне застосування маркетингових інструментів і досягнення поставлених задач.

Dinero — онлайн-кредити. + 30,7 % ріст запам’ятовуваності реклами бренда.

У кейсі показано приклад того, як реклама на YouTube впливає не лише на запам’ятовування й інтерес до бренда, а також на приріст пошукового трафіка,...

HomePark продаж купальних ставків і біо-басейнів у Google Display Network

Банерна реклама — історія не лише про охоплення. Пошук цільової аудиторії в контекстно-медійній мережі Google. Історія про те, як правильно досліджувати та знаходити ядро...

New Economy Business School SUPERLUDI Робота з даними в CRM.

Як правильно оцінити вплив рекламних кампаній на дохід? Що відбувається із заявками після того, як вони потрапили у вашу CRM? На які показники повинен...

Riviera Villas - котеджне містечко під Києвом. Продаж нерухомості в Instagram.

Як продавати нерухомість за допомогою таргетованої реклами в соціальних мережах? Чи можливо за допомогою реклами в соціальних мережах продати будинок? Для тих, хто недооцінює...

Еко-Лавка - мережа магазинів здорового харчування. Продажі в Google Merchant Center

Ефективність Google Merchant Center на прикладі продажів продуктів харчування. Що, як я скажу тобі, що інтернет-магазин може отримувати трафік з контекстної реклами по 0,10...

Обсудить задачу

Залишити заявку

    Наші контакти

    +38(067)352-62-62

    Україна, м.Київ, 04071, вул.Спаська 5, 6 пов., оф.58