Медійна реклама для фармацевтичної продукції

Ділимось досвідом просування фармацевтичної продукції в мережі інтернет. Успіх просування фармацевтичної продукції, як і будь-яких інших товарів та послуг, в інтернеті, залежить насамперед від детального дослідження поведінки цільової аудиторії, аналізу конкурентних переваг продукції і розробки плану комунікації.

Спрей МАКСЕФЕКТ з морською сіллю та цинком

Перший в Україні спрей для носа з вмістом цинку. Завдяки унікальному складу, спрей МАКСЕФЕКТ має наступні властивості: укріплює імунітет; сприяє зменшенню запалення слизової оболонки носа; зволожує слизову оболонку носа; очищує носову порожнину; не викликає звикання і не має обмежень щодо тривалості застосування.

Switch On

Задачі для маркетинг-агенції

Бізнес задачі

Формування асоціації бренду з відповідними випадками, коли його можна рекомендувати.

Забезпечити поінформованість споживачів про дію препарату і його унікальні властивості (не менше 35% цільової аудиторії в регіонах).

Комплексний підхід

Цільова аудиторія

- Жінки, що мають сім’ю.

- Офісні працівники (25-35 років).

Поведінка цільової аудиторії

Відчувши перші симптоми хвороби (нежить, біль у горлі) споживачі намагаються знайти швидке вирішення своєї проблеми. У випадку гострої необхідності 44% користувачів звертаються з пошуковим запитом в інтернет, 37% питають пораду у родичів, лише 26% - радяться з фармацевтом, а 21% - йдуть до свого лікаря. Найбільш активно, в цих випадках, інтернет використовує аудиторія у віці від 25 до 34 років.

Підсумки:

- 3 з 4 споживачів засобів від нежитю обирають продукт самостійно;

- 2 з 3 роблять це саме тоді, коли з’явилась проблема;

- Майже кожен другий базує свій вибір на інформації з інтернету та порадах знайомих та рідних.

Інструмент

Для виконання задачі по охопленню цільової аудиторії було обрано інструмент Google Display & Video 360.

Інструмент обрали з наступних причин:

- Розширені можливості налаштування таргетингу;

- Гнучка корекція частоти комунікації з користувачем;

- Швидка модерація;

- Можливість аналізу аудиторії з подальшим налаштуванням таргетингу.

Налаштування таргетингу

A. Приклад налаштування таргетингу за інтересами, орієнтований на сімейну аудиторію:

- Подорожі » Любителі подорожей » Сімейні відпочиваючі

- Спосіб життя та хобі » Орієнтований на сім’ю

- Медіа та розваги » Любителі телебачення » Фанати сімейного телебачення

- Медіа та розваги » Любителі кіно » Фанати сімейного кіно

 

B. Безпека і авторитет бренду

Для уникнення асоціації бренду з контентом сайту “сумнівного” походження, ми завжди виключаємо категорії таких сайтів з таргетингу. Наприклад, було виключено сайти з контентом таких категорій:

- Зброя, Тютюн, Насильство, Ненормативна лексика, Трагедії, Релігія, Алкоголь, Азартні ігри і багато інших…

Частота комунікації

Існує багато досліджень на тему необхідної частоти комунікації з користувачем. Наша задача, з однієї сторони, проінформувати споживачів про наявність продукції бренду і збільшити охоплення, а з іншої сторони - забезпечити запам’ятовуваність цієї реклами.

 

З власного досвіду, найоптимальніша стратегія налаштування частоти комунікації така:

- На добу: не більше 2 показів банерів одному користувачу;

- На тиждень: не більше 4 показів банерів одному користувачу;

- На місяць: не більше 6 показів банерів одному користувачу.

Додаткові налаштування таргетингу

Крім основних налаштувань таргетингу, ми застосовуємо багато технічних налаштувань, які відіграють важливу роль в роботі рекламної кампанії. Наприклад: вік цільової аудиторії, стать, майданчики розміщення (список виключення), платформи розміщення, покази в видимій області екрану, якість платформ розміщення та інші.

Звітність і результат

Для всіх наших проектів налаштовуються персоналізовані інтерактивні звіти в Google Data Studio.

Така звітність дозволяє агенції оперативно реагувати на зміни показників, а клієнту розуміти, як працює реклама.
maxeffect report

Вартість за розміщення креативів було зменшено завдяки оптимізації роботи рекламної кампанії. Це, в свою чергу, дозволило охопити більше цільової аудиторії в рамках установленого маркетингового бюджету.

Показники, встановлені в медіа-плані, були досягнуті!

Хочу так само

Схожі кейси

Успішні кейси з конкретним описом покрокових дій. Розповідаємо про комплексне застосування маркетингових інструментів і досягнення поставлених задач.

Dinero — онлайн-кредити. + 30,7 % ріст запам’ятовуваності реклами бренда.

У кейсі показано приклад того, як реклама на YouTube впливає не лише на запам’ятовування й інтерес до бренда, а також на приріст пошукового трафіка,...

HomePark продаж купальних ставків і біо-басейнів у Google Display Network

Банерна реклама — історія не лише про охоплення. Пошук цільової аудиторії в контекстно-медійній мережі Google. Історія про те, як правильно досліджувати та знаходити ядро...

New Economy Business School SUPERLUDI Робота з даними в CRM.

Як правильно оцінити вплив рекламних кампаній на дохід? Що відбувається із заявками після того, як вони потрапили у вашу CRM? На які показники повинен...

Riviera Villas - котеджне містечко під Києвом. Продаж нерухомості в Instagram.

Як продавати нерухомість за допомогою таргетованої реклами в соціальних мережах? Чи можливо за допомогою реклами в соціальних мережах продати будинок? Для тих, хто недооцінює...

Еко-Лавка - мережа магазинів здорового харчування. Продажі в Google Merchant Center

Ефективність Google Merchant Center на прикладі продажів продуктів харчування. Що, як я скажу тобі, що інтернет-магазин може отримувати трафік з контекстної реклами по 0,10...

Farvater.travel Онлайн сервіс покупки турів

Дослідження BrandLift дозволяє вимірювати зріст впізнаваності бренду за результатами проведення рекламної кампанії в Youtube. Робота з брендом - «гра в довгу».

Riviera Village +1 спосіб дізнатися більше про ЦА — аналіз користувача

Ми не просто приводимо лід, а ще й відслідковуємо шлях клієнта до конверсії!

Медійна реклама для фармацевтичної продукції

Ділимось досвідом просування фармацевтичної продукції в мережі інтернет. Успіх просування фармацевтичної продукції, як і будь-яких інших товарів та послуг, в інтернеті, залежить насамперед від...

Обсудить задачу

Залишити заявку

    Наші контакти

    +38(067)352-62-62

    Україна, м.Київ, 04071, вул.Спаська 5, 6 пов., оф.58