New Economy Business School SUPERLUDI Робота з даними в CRM.

Вираховуємо рентабельність інвестицій у рекламу правильно!

Як правильно оцінити вплив рекламних кампаній на дохід?

Що відбувається із заявками після того, як вони потрапили у вашу CRM? На які показники повинен орієнтуватися спеціаліст по платних каналах трафіка? Розберемо ці запитання по порядку.

Switch On

ЗАДАЧІ

РІШЕННЯ

Інтеграція з amoCRM

Для того, щоб «сполучити» сесії відвідувачів сайту з реальними даними про користувача в amoCRM, ми вирішили скористатись clientID — запис із cookie браузера, який присвоюється кожному відвідувачу в момент відвідин сайту. Кожному новому ліду в amoCRM записувався додатковий атрибут clientID.

Об’єднання даних

Для об’єднання даних використали звичайний Google Sheet. В одній вкладці імпортовані дані з amoCRM за останні 30 днів, а в іншій — вивантажені дані з Google Analytics Universal за той самий період. Дві різні таблиці містили один спільний атрибут — clientID, який і слугував об’єднавчою ланкою для двох різних джерел даних.

Структурування даних

Для зручного групування та структурування даних використали зведені таблиці. В таблиці на рівні джерела трафіка і навіть рекламної кампанії вивели всі кроки воронки продажів, які проходить лід, до моменту прийняття рішення по оплаті та фактичного отримання коштів!

Прийняття рішень

Спеціалісти по платних каналах трафіка віднині можуть орієнтуватися на реальний показник рентабельності інвестицій під час оптимізації рекламних кампаній. Бізнес отримав упевненість у прийнятті рішень, оскільки тепер може оцінити вплив реклами на дохід в розрізі каналів комунікацій.

РЕЗУЛЬТАТ

Профіт отримали обидві сторони. І бізнес, і агентство покращили якість прийняття рішень стосовно дистрибуції рекламного бюджету.

 

Для оптимізації рекламних кампаній за ціль ставимо не відправку форми з сайту, а фактично отриманий прибуток. Таким чином ми працюємо з реальним ROI — показником рентабельності інвестицій.

Facebook
Таргетована реклама в соціальних мережах показала кращий результат по успішних закритих угодах.
Telegram
Дописи в Telegram приводять багато лідів. Але якість звернень нижча — багато заявок не проходять етап кваліфікації.
YouTube
Продемонстрував хороший результат за якістю отриманих заявок.
Хочу так само

Схожі кейси

Успішні кейси з конкретним описом покрокових дій. Розповідаємо про комплексне застосування маркетингових інструментів і досягнення поставлених задач.

Dinero — онлайн-кредити. + 30,7 % ріст запам’ятовуваності реклами бренда.

У кейсі показано приклад того, як реклама на YouTube впливає не лише на запам’ятовування й інтерес до бренда, а також на приріст пошукового трафіка,...

HomePark продаж купальних ставків і біо-басейнів у Google Display Network

Банерна реклама — історія не лише про охоплення. Пошук цільової аудиторії в контекстно-медійній мережі Google. Історія про те, як правильно досліджувати та знаходити ядро...

New Economy Business School SUPERLUDI Робота з даними в CRM.

Як правильно оцінити вплив рекламних кампаній на дохід? Що відбувається із заявками після того, як вони потрапили у вашу CRM? На які показники повинен...

Riviera Villas - котеджне містечко під Києвом. Продаж нерухомості в Instagram.

Як продавати нерухомість за допомогою таргетованої реклами в соціальних мережах? Чи можливо за допомогою реклами в соціальних мережах продати будинок? Для тих, хто недооцінює...

Еко-Лавка - мережа магазинів здорового харчування. Продажі в Google Merchant Center

Ефективність Google Merchant Center на прикладі продажів продуктів харчування. Що, як я скажу тобі, що інтернет-магазин може отримувати трафік з контекстної реклами по 0,10...

Обсудить задачу

Залишити заявку

    Наші контакти

    +38(067)352-62-62

    Украина, г. Киев, 04212, ул. Маршала Тимошенко 21