top of page
Вплив реклами в YouTube на запам’ятовування бренда
+ 30,7% ріст запам’ятовуваності реклами бренда
На які супутні показники впливає реклама на YouTube?
У кейсі показано приклад того, як реклама на YouTube впливає не лише на запам’ятовування й інтерес до бренда, а також на приріст пошукового трафіка, що в результаті напряму впливає на конверсію.
Роман Черниш
Co-Founder "Power-UP"
ЗАДАЧІ ПРОЄКТУ
-
ОХОПИТИ цільову аудиторію користувачів. Донести до широкої аудиторії інформацію про нові акційні умови позики.
-
ЗАМІРЯТИ ефективність реклами й оцінити її вплив на бренд.
-
ЗБІЛЬШИТИ кількість заявок на онлайн-кредити за допомогою рекламної кампанії на YouTube.
РІШЕННЯ
1
Налаштування реклами TrueView In-Stream
Відеооголошення TrueView In-Stream показуються в роликах на YouTube, а також на сайтах і в додатках в контекстно-медійній мережі. Глядачі можуть пропустити відеооголошення через 5 секунд. Плата за показ реклами знімається лише в тому випадку, якщо користувач переглянув 30 секунд оголошення чи взаємодіяв із ним.
2
Підключення дослідження Google Brand Lift
Бачили короткі онлайн-опитування на YouTube? Це швидше за все опитування Brand Lift. показники Brand Lift допомагають визначити, в якій мірі реклама впливає на сприйняття товара чи бренда споживачами. На основі цих даних ви можете оптимізувати кампанії для досягнення бажаних результатів.
3
Проведення онлайн-опитування
Було поставлене запитання: “Онлайнову відеорекламу яких із цих брендів ви нещодавно бачили?” Серед варіантів відповідей можна вказати назви брендів конкурентів. Ви можете створити до чотирьох запитань і відповідей, у яких буде зазначено ваш товар чи бренд.
4
Сегментизація користувачів
Вплив реклами розраховується шляхом порівняння відповідей між двома когортами користувачів: ті, хто переглядав вашу рекламу (експериментальна група), і ті, хто її не бачив (контрольна група). Розраховуються абсолютні та відносні показники.
РЕЗУЛЬТАТ
+7,26%
Приріст у кількості заявок на кредит у період медійної активності
$0,01
Середня вартість перегляду відеоролика
+61,1%
Зростання пошукової активності (органічний приріст)
+30,7%
Зростання запам’ятовуваності бренда
bottom of page