top of page
about-goalsBG.png

Вплив реклами в YouTube на запам’ятовування бренда

dinero-logo-og-fb.png

+ 30,7% ріст запам’ятовуваності реклами бренда

about_us__img2_edited.png

На які супутні показники впливає реклама на YouTube?

У кейсі показано приклад того, як реклама на YouTube впливає не лише на запам’ятовування й інтерес до бренда, а також на приріст пошукового трафіка, що в результаті напряму впливає на конверсію.

Роман Черниш

Co-Founder "Power-UP"

contactsBG.png

ЗАДАЧІ ПРОЄКТУ

  • ОХОПИТИ цільову аудиторію користувачів. Донести до широкої аудиторії інформацію про нові акційні умови позики.
     

  • ЗАМІРЯТИ ефективність реклами й оцінити її вплив на бренд.
     

  • ЗБІЛЬШИТИ кількість заявок на онлайн-кредити за допомогою рекламної кампанії на YouTube.

packages-mainBG.png

РІШЕННЯ

1

dinero_1-490x415-4.jpg

Налаштування реклами TrueView In-Stream

Відеооголошення TrueView In-Stream показуються в роликах на YouTube, а також на сайтах і в додатках в контекстно-медійній мережі. Глядачі можуть пропустити відеооголошення через 5 секунд. Плата за показ реклами знімається лише в тому випадку, якщо користувач переглянув 30 секунд оголошення чи взаємодіяв із ним.

2

dinero_2-490x415-3.jpg

Підключення дослідження Google Brand Lift

Бачили короткі онлайн-опитування на YouTube? Це швидше за все опитування Brand Lift. показники Brand Lift допомагають визначити, в якій мірі реклама впливає на сприйняття товара чи бренда споживачами. На основі цих даних ви можете оптимізувати кампанії для досягнення бажаних результатів.

3

dinero_3-490x415-2.jpg

Проведення онлайн-опитування

Було поставлене запитання: “Онлайнову відеорекламу яких із цих брендів ви нещодавно бачили?” Серед варіантів відповідей можна вказати назви брендів конкурентів. Ви можете створити до чотирьох запитань і відповідей, у яких буде зазначено ваш товар чи бренд.

4

dinero_4-490x415-2.jpg

Сегментизація користувачів

Вплив реклами розраховується шляхом порівняння відповідей між двома когортами користувачів: ті, хто переглядав вашу рекламу (експериментальна група), і ті, хто її не бачив (контрольна група). Розраховуються абсолютні та відносні показники.

packages-mainBG.png

РЕЗУЛЬТАТ

+7,26%

Приріст у кількості заявок на кредит у період медійної активності

$0,01

Середня вартість перегляду відеоролика

+61,1%

Зростання пошукової активності (органічний приріст)

+30,7%

Зростання запам’ятовуваності бренда

bottom of page