top of page
about-goalsBG.png

Банерна реклама — історія не лише про охоплення.
Пошук цільової аудиторії в контекстно-медійній мережі Google

homepark_logo-1.png

Продаж купальних ставків і біо-басейнів у Google Display Network

about_us__img2_edited.png

Історія про те, як правильно досліджувати та знаходити ядро цільової аудиторії.

Дуже часто банерна реклама сприймається, як щось неосяжне, незміряне та незрозуміле, ба більше, ця історія напевне не про продажі. В нашому кейсі ми ділимося досвідом, коли правильна робота в контекстно-медійній мережі Google генерує продажі з середнім чеком ~ $12000.

Роман Черниш

Co-Founder "Power-UP"

contactsBG.png

ЗАДАЧА ПРОЄКТУ

  • УКЛАДАННЯ УГОД на будівництво купальних ставків або біо-басейнів за допомогою платних каналів трафіка.

packages-mainBG.png

РІШЕННЯ

1

hp_01-490x384.jpg

Налаштування пошукової реклами

Налаштовуємо пошукову рекламу виключно за списком ключових фраз, які підтверджують намір здійснити покупку. Важливо! Обов’язково налаштовуємо й імпортуємо в Google Ads конверсії — виконання цільових дій на сайті (перегляди контактів, мапи проїзду, дзвінок, надсилання форм).

2

hp_02-490x415.jpg

Спостереження за аудиторією

В налаштуваннях пошукової реклами додаємо списки інтересів ДЛЯ СПОСТЕРЕЖЕННЯ, які на наш суб’єктивний погляд відповідають інтересам цільової аудиторії. Збираємо статистику по конверсіях в розрізі кожної аудиторії інтересів.

3

hp_03-490x415.jpg

Аналіз інтересів цільової аудиторії

Ми отримали статистику по фактичних конверсіях для кожної аудиторії. Приклад деяких з інтересів: - People interested in hiring a professional to landscape or design outdoor spaces; - People interested in purchasing products and materials for home repair or renovation, such as counters, flooring, and paint.

4

hp_04-490x350.jpg

Банерна реклама по точкових інтересах

Налаштовуємо окремі медійні рекламні кампанії з таргетингом по інтересах і уподобаннях користувачів, які показали найкращу ефективність в результатах спостережень за пошуковою рекламною кампанією.

packages-mainBG.png

РЕЗУЛЬТАТ

Робота з малим бюджетом не дозволяла використати в рекламі високочастотні пошукові фрази.

 

Наша команда прийняла рішення детально опрацювати семантику по низькочастотних і середньочастотних пошукових запитах, націлених на виконання дії (конверсія на сайті).

 

Масштабування рекламної кампанії та збільшення трафіка в ніші було б складним лише за рахунок низькочастотних запитів, тому перед запуском реклами ми одразу налаштували збір даних по інтересах і уподобаннях аудиторії.

 

Коли настав час для масштабування рекламної кампанії для отримання більшої кількості конверсій, у нас уже було чітке розуміння ядра цільової аудиторії.

 

Банерну рекламу налаштували на взаємодії виключно з ядром цільової аудиторії!

 

Такий підхід дозволив максимально раціонально використати бюджет на платні канали трафіка!

2 угоди

В перший місяць співпраці

~$12000

Середній чек угоди

+400%

Кількість цільових

звернень/заявок

bottom of page