Банерна реклама — історія не лише про охоплення.
Пошук цільової аудиторії в контекстно-медійній мережі Google
Продаж купальних ставків і біо-басейнів у Google Display Network
Історія про те, як правильно досліджувати та знаходити ядро цільової аудиторії.
Дуже часто банерна реклама сприймається, як щось неосяжне, незміряне та незрозуміле, ба більше, ця історія напевне не про продажі. В нашому кейсі ми ділимося досвідом, коли правильна робота в контекстно-медійній мережі Google генерує продажі з середнім чеком ~ $12000.
Роман Черниш
Co-Founder "Power-UP"
ЗАДАЧА ПРОЄКТУ
-
УКЛАДАННЯ УГОД на будівництво купальних ставків або біо-басейнів за допомогою платних каналів трафіка.
РІШЕННЯ
1
Налаштування пошукової реклами
Налаштовуємо пошукову рекламу виключно за списком ключових фраз, які підтверджують намір здійснити покупку. Важливо! Обов’язково налаштовуємо й імпортуємо в Google Ads конверсії — виконання цільових дій на сайті (перегляди контактів, мапи проїзду, дзвінок, надсилання форм).
2
Спостереження за аудиторією
В налаштуваннях пошукової реклами додаємо списки інтересів ДЛЯ СПОСТЕРЕЖЕННЯ, які на наш суб’єктивний погляд відповідають інтересам цільової аудиторії. Збираємо статистику по конверсіях в розрізі кожної аудиторії інтересів.
3
Аналіз інтересів цільової аудиторії
Ми отримали статистику по фактичних конверсіях для кожної аудиторії. Приклад деяких з інтересів: - People interested in hiring a professional to landscape or design outdoor spaces; - People interested in purchasing products and materials for home repair or renovation, such as counters, flooring, and paint.
4
Банерна реклама по точкових інтересах
Налаштовуємо окремі медійні рекламні кампанії з таргетингом по інтересах і уподобаннях користувачів, які показали найкращу ефективність в результатах спостережень за пошуковою рекламною кампанією.
РЕЗУЛЬТАТ
Робота з малим бюджетом не дозволяла використати в рекламі високочастотні пошукові фрази.
Наша команда прийняла рішення детально опрацювати семантику по низькочастотних і середньочастотних пошукових запитах, націлених на виконання дії (конверсія на сайті).
Масштабування рекламної кампанії та збільшення трафіка в ніші було б складним лише за рахунок низькочастотних запитів, тому перед запуском реклами ми одразу налаштували збір даних по інтересах і уподобаннях аудиторії.
Коли настав час для масштабування рекламної кампанії для отримання більшої кількості конверсій, у нас уже було чітке розуміння ядра цільової аудиторії.
Банерну рекламу налаштували на взаємодії виключно з ядром цільової аудиторії!
Такий підхід дозволив максимально раціонально використати бюджет на платні канали трафіка!
2 угоди
В перший місяць співпраці
~$12000
Середній чек угоди
+400%
Кількість цільових
звернень/заявок