ПАРТНЕРСЬКА ПРОГРАМА
"POWER-UP"
ДЕ ВАША РЕКОМЕНДАЦІЯ МАЄ СИЛУ!
Важливо!
-
Ми — ЕКСПЕРТИ на ринку і знаємо, як належним чином презентувати себе.
Водночас, ми не нав'язуємо продажі та відкриті до чесного діалогу щодо якості потенційного проекту і вартості наших послуг.
-
Ми не обіцяємо бути «ДЕШЕВИМИ», «ШВИДКИМИ» та «ЗРОБИТИ ВСЕ». Наша мета — побудова ефективної робочої системи, де наша агенція стає надійним партнером для власника та маркетолога проекту.
-
Ми зосереджені на РЕЗУЛЬТАТІ, а він досягається завдяки командній роботі.
-
Нам важливо, щоб ваші клієнти бачили ВАС ідеальним партнером, цінували вас ще більше і були вдячні вам за рекомендацію нашої компанії!
Для чого потрібна інструкція з партнерства?
ПРОЗОРІСТЬ
ЗРОЗУМІЛА ПАРТНЕРСЬКА ПРОГРАМА
Відсутність чіткої партнерської програми значно знижує ефективність та результативність співпраці. З чіткою програмою партнерство стає більш зрозумілим і прозорим для обох сторін.
ЕКСПЕРТИЗА
ДОВІРА КЛІЄНТІВ
Ваші клієнти вважають Вас експертом високого рівня і довіряють вашим рекомендаціям, що значно спрощує процес продажів. Підкріплення цієї довіри добре визначеними механізмами співпраці лише зміцнює ваші відносини.
- 80%
ВТРАЧЕНІ ЛІДИ
70-80% потенційних клієнтів просто не доходять до партнерів, оскільки немає процесу правильної передачі ліда: контакти передаються не як партнерські, а більшість просто забуває зв'язатися.
ПРЕЗЕНТАЦІЯ
ЯК ПРЕЗЕНТУВАТИ?
Основною помилкою є неправильна презентація компанії та послуг. Розповіді про "все зроблять", "дешево", "вирішать всі питання з маркетингу" часто закінчуються безрезультатно, тому що клієнт не розуміє реальну експертизу, рівень, цінність та вартість послуг.
ЯК ВЗЯТИ УЧАСТЬ?
Стати учасником нашої партнерської програми — це легкий процес, що обіцяє взаємовигідну співпрацю. Ознайомтеся з нашою інструкцією, яка націлена на те, щоб зробити вашу участь максимально продуктивною і прибутковою.
Дотримуйтесь цих кроків, щоб почати отримувати користь від ваших рекомендацій.
1
Пригадати
Найважливіше — бути корисним у потрібний момент. На будь-якому етапі спілкування з клієнтом, партнером або колегою не забудьте згадати про ваш успішний досвід співпраці з агенцією "Power-UP".
2
Зацікавити
Приклад презентації нашої агенції, поданий в легкому та розмовному стилі:
"Я маю гарні стосунки з власниками агенції 'Power-UP'. Вони завжди намагаються вирішити задачу і використовують індивідуальний підхід. Дуже рекомендую познайомитись з ними і озвучити свою задачу. Це ні до чого не зобов'язує, а швидше за все, можна отримати корисну для себе інформацію."
3
Створити групу в Telegram
Створіть групу в Telegram для зв'язку між вами, вашим зацікавленим контактом та компанією "Power-UP". Додайте в групу представника компанії "Power-UP", з яким ви вже контактуєте.
4
Знайомство
Напишіть в групі Telegram коротке інтро або запишіть відеоповідомлення.
Можете використати наступний шаблон:
"[Ім'я клієнта], я знайомлю тебе з власниками компанії "Power-UP" Костянтином та Романом. Маю гарний досвід співпраці з ними. Я впевнений, що вони зможуть бути тобі корисними."
5
Передача "естафети"
Дозвольте "Power-UP" взяти ініціативу в свої руки для подальших дій.
Це включає організацію зустрічей, брифінгів, консультацій, а також планування подальшої співпраці.
ВИНАГОРОДА
Цінуємо ваш ресурс і інтерес до партнерської програми, а тому з радістю готові продемонструвати на прикладах розрахунків фінансові перспективи, які відкриваються завдяки співпраці з нами.
20%
за ПЕРШИЙ місяць співпраці
Від суми усіх чеків за звітний період.
15%
за ДРУГИЙ місяць співпраці
Від суми усіх чеків за звітний період.
10%
за ТРЕТІЙ місяць співпраці
Від суми усіх чеків за звітний період.
$550
ОРІЄНТОВНА ВИНАГОРОДА ЗА 1 ПІДКЛЮЧЕНИЙ ПРОЕКТ
ПРИКЛАД РОЗРАХУНКУ
-
Середній чек: $1000
-
Ваша винагорода за 3 місяці: $450
-
-
40% проектів включають налаштування/переналаштування веб-аналітики з середнім чеком $500, що становить додатково $100 за місяць.
-
Сумарна винагорода з 1 проекту за 3 місяці: приблизно $550