У цій статті ви знайдете статистику та бенчмарки, які відрізняють онлайн-маркетинг B2B від інших видів маркетингу онлайн.
Загальні статистичні дані та тенденції маркетингу B2B 2023 року.
· Понад 50% усіх покупців B2B - мілленіали.
· Ринок B2B в США на даний момент оцінюється в $6,7 трлн. 23,6% підприємств у США знаходяться на ринку B2B.
· Тільки 1 з 50 холодних дзвінків ефективний на ринку B2B.
· 77% клієнтів B2B заявляють, що детально вивчають товар перед купівлею.
· 35% організацій B2B очікують зростання онлайн продажів на наступний рік.
Статистика контент-маркетингу B2B 2023 року.
· Згідно зі статистикою, на написання одного блог-поста у середньому потрібно 3 години 55 хвилин.
· Блог-пости та прес-релізи залучають у два рази більше лідів, ніж навчальний контент.
· 52% клієнтів B2B заявляють, що вони віддають перевагу покупцям, які створюють свій власний контент.
· Контент-маркетинг є найпопулярнішою стратегією, що використовується компаніями B2B.
· 66% покупців B2B заявляють, що специфікації продукту є найбільш важливим контентом, який вони хочуть прочитати.
· Email-розсилки є найбільш популярним типом контент-маркетингу для 81% маркетологів B2B.
Статистика відео-маркетингу B2B:
· Відео-маркетинг допомагає брендам B2B привернути увагу користувачів, що призводить до збільшення часу, який вони проводять на сайтах компаній, на 88%.
· 83% маркетологів заявляють, що відео допомагає привернути більше лідів та збільшує конверсію на ринку B2B.
· 75% компаній стверджують, що відео-маркетинг допомагає їм збільшити прибуток.
· 71% відео-маркетологів створюють унікальний контент з нуля.
· 72% компаній впевнені, що відео допомагає ефективніше конвертувати клієнтів.
· YouTube використовується як платформа для розміщення відео-контенту 53% компаній.
Статистика SEO B2B:
· Перша сторінка результатів пошуку (SERP) отримує 95% трафіку.
· Три чверті клієнтів B2B звикли досліджувати Інтернет перед тим, як зробити покупку офлайн.
· 71% клієнтів B2B віддають перевагу використанню пошукових систем для пошуку інформації онлайн.
· 70% трафіку, який отримують маркетологи B2B, є органічним трафіком з пошуку.
· Успіх контент-маркетингу в органічному пошуку формує 40% прибутку компаній B2B.
· Контент про керівництво - це найбільш ефективний тип контенту, який використовують сьогодні компанії B2B.
Статистика email-маркетингу B2B:
· В середньому, люди проводять 35 хвилин на тиждень, переглядаючи свої поштові скриньки. Зазвичай це займає від 10 до 60 хвилин на тиждень.
· 31% маркетологів впевнені, що контент, поширюваний електронною поштою, найбільш залучає читачів.
· Згідно зі статистикою маркетингу B2B, 82% маркетологів використовують email-повідомлення як інструмент для поширення створеного контенту.
· У середньому, лише 1 з 5 email-повідомлень B2B відкривається.
· 84% маркетингових спеціалістів B2B використовують електронну пошту для зв'язку зі своїми клієнтами.
· 81% маркетологів B2B використовують розсилки для збереження своїх передплатників у курсі новин та збільшення можливостей продажів.
· Email-маркетинг займає більшість витрат на маркетинг для 16% компаній B2B.
· 59% організацій B2B заявляють, що email-маркетинг є #1 інструментом, який допомагає їм отримувати продажі.
· У середньому, CTR (клікабельна ставка) для B2B email-повідомлень становить 5%.
· 59% людей заявляють, що email-повідомлення впливають на їх рішення про здійснення покупки.
Статистика соціального медіа маркетингу B2B:
· Один з чотирьох маркетологів B2B використовує Pinterest для просування свого бізнесу в Інтернеті.
· 95% компаній B2B мають окремий бюджет на виробництво контенту.
· Користувачі Інтернету проводять третину свого часу онлайн, досліджуючи соціальні медіа.
· 25% маркетингових компаній використовують соціальні медіа як головний інструмент для збільшення уваги до бренду.
· Інфлюенс-маркетинг допомагає 84% компаній B2B збільшити увагу до свого бренду.
LinkedIn:
· Компанії B2B вважають LinkedIn другою найпопулярнішою соціальною медіа-платформою для контент-маркетингу.
· 89% бізнесів у сфері B2B використовують LinkedIn для генерації лідів.
· 65% компаній B2B приваблюють нових клієнтів за допомогою LinkedIn.
· Три з чотирьох організацій використовують LinkedIn для контент-маркетингу.
Twitter:
· Один з трьох підприємств в секторі B2B використовує рекламу в Twitter для контент-маркетингу.
· 86% маркетологів використовують цю соціальну мережу для поширення свого контенту онлайн.
· У середньому, компаніям B2B потрібно заплатити $2.50, щоб привернути одного підписника в Twitter за допомогою реклами.
Facebook:
· Facebook є найпопулярнішою соціальною медіа-платформою серед маркетологів B2B.
· 42% організацій приваблюють нових клієнтів за допомогою цієї соціальної мережі.
· Дві третини маркетологів запускають рекламні кампанії на Facebook.
· 83% спеціалістів з маркетингу B2B поширюють свій контент на Facebook.
· Середня інвестиція компанії для того, щоб отримати лайк на Facebook, найпопулярнішій соціальній медіа-платформі, становить $1.07.
Instagram:
· За статистикою маркетингу, 46% спеціалістів з контент-маркетингу B2B використовують Instagram.
· 17% організацій використовують Instagram для приваблення потенційних клієнтів за допомогою реклами.
· Середня ціна за кожен клік на Instagram становить $3.56.
Статистика платного (PPC) маркетингу B2B:
· 6% компаній B2B використовують рекламу на YouTube для залучення платного трафіку та збільшення уваги до бренду.
· Середня ціна за клік у секторі B2B становить $3.33.
· Середня ціна за тисячу показів реклами в секторі B2B становить $0.79.
· 80% маркетологів B2B та B2C використовують Google Ads для запуску рекламних кампаній.
· 61% маркетологів B2B використовують платну рекламу для поширення свого контенту онлайн.
· Онлайн-реклама є головним видом витрат на цифровий маркетинг для 16% компаній B2B.
Продовження читайте в наступній статті.
Матеріал взято та перекладено з ресурсу https://thrivemyway.com/