Контекстна реклама

Знаємо, як знайти цільовий трафік у Google Ads, DV360, Яндекс Дірект й інших каналах. Уміємо просувати додатки в App Store і Google Play Market.

alt alt alt
alt
alt alt alt
alt

Навіщо потрібна контекстна реклама?

Клієнти

Контекстна реклама — це можливість бути в потрібний час у потрібному місці. Це можливість бути «в моменті», коли користувач має потребу у вашому продукті чи може бути зацікавлений у послугах вашої компанії.

Бренд

Контекстна реклама допоможе побудувати комунікацію між споживачем і вашим брендом. У довгостроковій перспективі бренд стає впізнаваним і отримує аудиторію лояльних клієнтів.

Анонс

Контекстна реклама допоможе заявити про вашу присутність на ринку, представити новий товар або послугу.

Обговорити задачу

Інструменти контекстної реклами

У контекстній рекламі часто використовують інструменти:

  • Пошукова реклама
  • Банерна реклама
  • Відеореклама в YouTube

ОБГОВОРИТИ ЗАДАЧУ

Кейси з нашими клієнтами

Успішні кейси з конкретним описом покрокових дій. Розповідаємо про комплексне застосування маркетингових інструментів і досягнення поставлених задач.

Dinero — онлайн-кредити. + 30,7 % ріст запам’ятовуваності реклами бренда.

У кейсі показано приклад того, як реклама на YouTube впливає не лише на запам’ятовування й інтерес до бренда, а також на приріст пошукового трафіка, що в результаті напряму впливає на конверсію. Бачили короткі онлайн-опитування на YouTube? Це швидше за все опитування Brand Lift. показники Brand Lift допомагають визначити, в якій мірі реклама впливає на сприйняття товара чи бренда споживачами. На основі цих даних ви можете оптимізувати кампанії для досягнення бажаних результатів.

Подивитися кейс

HomePark продаж купальних ставків і біо-басейнів у Google Display Network

Банерна реклама — історія не лише про охоплення. Пошук цільової аудиторії в контекстно-медійній мережі Google. Історія про те, як правильно досліджувати та знаходити ядро цільової аудиторії.

Подивитися кейс

New Economy Business School SUPERLUDI Робота з даними в CRM.

Як правильно оцінити вплив рекламних кампаній на дохід? Що відбувається із заявками після того, як вони потрапили у вашу CRM? На які показники повинен орієнтуватися спеціаліст по платних каналах трафіка? Розберемо ці запитання по порядку.

Подивитися кейс

Riviera Villas - котеджне містечко під Києвом. Продаж нерухомості в Instagram.

Як продавати нерухомість за допомогою таргетованої реклами в соціальних мережах? Чи можливо за допомогою реклами в соціальних мережах продати будинок? Для тих, хто недооцінює можливості й аудиторію Facebook & Instagram, розповідаємо, як ми допомагаємо продавати котеджі за допомогою таргетованої реклами в соціальних мережах.

Подивитися кейс

Еко-Лавка - мережа магазинів здорового харчування. Продажі в Google Merchant Center

Ефективність Google Merchant Center на прикладі продажів продуктів харчування. Що, як я скажу тобі, що інтернет-магазин може отримувати трафік з контекстної реклами по 0,10 грн? І це не брендова кампанія! Ця кампанія виявиться лідером за кількістю конверсій, а вартість конверсій буде на порядок нижчою за брендову кампанію :) Цікаво? Читай наш кейс з інтернет-магазином “Еко-Лавка”!

Подивитися кейс

Про нас говорять

«Якщо сам себе не похвалиш, ніхто тебе не похвалить» — ця історія не про нас :) Ми пишаємося відгуками про нашу роботу.

Порадили друзі для налаштування веб аналітики, з чим агенство чудово справилось. Зараз працюємо над рекламними компаніями. Дуже оперативна комунікація та вчасне реагування на проблеми....

Приятно радует подход компании к задачам клиента. Благодаря нашему сотрудничеству эффективность онлайн рекламы увеличилась в разы и необходимость создания собственного отдела digital маркетинга отпала.

С командой Power-Up сотрудничаем уже пол года. Приятно удивило отношение к задачам и самоотдача. Любой вопрос берется в работу моментально и всегда делается упор...

Обговорити задачу

Залишити заявку

    Наші контакти

    +38(067)352-62-62

    Украина, г. Киев, 04212, ул. Маршала Тимошенко 21