top of page
about-goalsBG.png

Ми не просто приводимо лід, а ще й відслідковуємо шлях клієнта до конверсії!

Рив'єра Віллас

+1 спосіб дізнатися більше про ЦА — аналіз користувача

Експерт
Про агенцію

Як аналізувати дані клієнтів для вдалого запуску реклами?

З якого каналу прийшов, які сторінки переглядав, як довго пробув на сайті до конверсії, що питав коли зателефонував? Портрет клієнта виявить неочікувані інтереси! Детальний гайд із прикладом 2 кейсів

Роман Черниш

Co-Founder "Power-UP"

contactsBG.png

ЗАДАЧІ ПРОЄКТУ

  • ВІДСЛІДКУВАТИ поведінку на сайті та шлях клієнта до покупки

  • СТВОРИТИ ДЕТАЛЬНИЙ ПОРТРЕТ клієнта для розуміння конверсійного віку, місця проживання та інтересів

packages-mainBG.png

РІШЕННЯ

1

r-v_001-490x384.jpg

Налаштування змінної Client ID

Користувачі не здійснюють конверсії одразу як побачили рекламне оголошення. За допомогою ClientID — запису із cookie браузера, що присвоюється кожному користувачу в момент відвідування сайту, — ми відслідкували весь шлях клієнта до конверсії: з якого каналу, кампанії, креативу/ключового слова прийшов вперше і скільки часу минуло з контакту до конверсії.

2

r-v_002-490x384.jpg

Інтеграція з колл-трекінгом

Робота з системою відстежування дзвінків перевага як для бізнесу, так і для digital-агенції. Вона дозволяє моніторити якість спілкування менеджера з потенційним клієнтом, аналізувати за якими кампаніями надходять цільові звернення. Знаючи час звернення, ми мали змогу прослухати запис дзвінка, коли людина записалася на огляд, а потім придбала будинок.

3

r-v_003-490x384.jpg

"Шерлок Голмс 2.0"

У сервісі колл-трекінгу видно номер телефону вхідного дзвінка. Якщо перевірити цей номер через месенджери або сторонні програмні рішення — дізнаємося ім'я. Ми шукаємо інформацію про людину в соцмережах, інтернеті. Знаємо вподобання, хобі, сімейний стан, рівень доходу, місце проживання та роботи, куди подорожує, хобі друзів, лояльність до проєктів-конкурентів.

4

r-v_004-490x384.jpg

Оптимізація роботи реклами

Перерозподіляємо бюджети на кампанії з яких були продажі. Після аналізу соцмереж покупців детальніше обираємо таргетинги в соцмережах, базуючись на інтересах, віці, соціальному статусі. Ефективніше налаштовуємо кампанії в Google пошуку — додаємо в оголошення важливу для ЦА інформацію, проводимо коригування ставок по гео, віку. Варіантів безліч!

packages-mainBG.png

РЕЗУЛЬТАТ

Відділ маркетингу передав нам дані про успішну угоду. Ми знайшли інформацію про цього користувача в Google Analytics за допомогою ClientID.

Відслідкували час перебування на сайті та кроки до здійснення конверсії. Інтеграція з сервісом колл-трекінгу допомогла оцінити дзвінок і готовність клієнта до покупки.

Створили детальний портрет клієнта для розуміння конверсійного віку, місця проживання та інтересів. Таким чином, ми змогли якісніше розподілити бюджет між рекламними кампаніями.

Кейс Ривєра Вілладж

НЕОБХІДНА ДОПОМОГА?

Ми готові допомогти у вирішенні ваших задач.

Залишайте заявку на сайті для подальшої комунікації.

POWER-UP

Thanks for submitting!

bottom of page