top of page
reviewsBG.png

КЕЙСИ З НАШИМИ КЛІЄНТАМИ

Успішні кейси з конкретним описом покрокових дій. Розповідаємо про комплексне застосування маркетингових інструментів і досягненні поставлених цілей.

packages-mainBG.png
Image by Omid Armin

POWER-UP

MONEYBUS

>300 звернень на суму 1 000 000 грн. з реклами

До нас прийшли з стартапом, необхідно було перевірити гіпотези і попит на продукт. Зрозуміти, як таргетувати і що чіпляє нашу аудиторію. Лише після цього можна вкладатись по повній: реліз, класні відео і повноцінні рекламні бюджети на охоплення.

Image by Hal Gatewood

POWER-UP

MAXEFFECT

Медійна реклама для фармацевтичної продукції

Ділимось досвідом просування фармацевтичної продукції в мережі інтернет. Успіх просування фармацевтичної продукції, як і будь-яких інших товарів та послуг, в інтернеті, залежить насамперед від детального дослідження поведінки цільової аудиторії, аналізу конкурентних переваг продукції і розробки плану комунікації.

Image by Marita Kavelashvili

POWER-UP

RIVIERA VILLAGE

+1 спосіб дізнатися більше про ЦА

З якого каналу прийшов, які сторінки переглядав, як довго пробув на сайті до конверсії, що питав коли зателефонував? Портрет клієнта виявить неочікувані інтереси! Детальний гайд із прикладом 2 кейсів

Image by frank mckenna

POWER-UP

FARVATER.TRAVEL

Робота з брендом - «гра в довгу»

Дослідження BrandLift дозволяє вимірювати зріст впізнаваності бренду за результатами проведення рекламної кампанії в Youtube

Image by Luisa Brimble

POWER-UP

ЕКОЛАВКА

Продажі в Google Merchant Center

Еко-Лавка - мережа магазинів здорового харчування.Продажі в Google Merchant Center.

Ефективність Google Merchant Center на прикладі продажів продуктів харчування.

Image by Peter Borter

POWER-UP

RIVIERA VILLAS

Продаж нерухомості в Instagram

Чи можливо за допомогою реклами в соціальних мережах продати будинок?

Для тих, хто недооцінює можливості й аудиторію Facebook & Instagram, розповідаємо, як ми допомагаємо продавати котеджі за допомогою таргетованої реклами в соціальних мережах.

Image by Yulia Matvienko

POWER-UP

SUPERLUDI

Робота з даними в CRM

Як правильно оцінити вплив рекламних кампаній на дохід?

Що відбувається із заявками після того, як вони потрапили у вашу CRM? На які показники повинен орієнтуватися спеціаліст по платних каналах трафіка? Розберемо ці запитання по порядку.

Image by Vladimir Fedotov

POWER-UP

HOMEPARK

Продаж біо-басейнів у Google Display Network

Дуже часто банерна реклама сприймається, як щось неосяжне, незміряне та незрозуміле, ба більше, ця історія напевне не про продажі. В нашому кейсі ми ділимося досвідом, коли правильна робота в контекстно-медійній мережі Google генерує продажі з середнім чеком ~ 12 000 USD.

Image by Josh Appel

POWER-UP

DINERO

+ 30,7 % ріст запам’ятовуваності реклами бренда

На які супутні показники впливає реклама на YouTube?

У кейсі показано приклад того, як реклама на YouTube впливає не лише на запам’ятовування й інтерес до бренда, а також на приріст пошукового трафіка, що в результаті напряму впливає на конверсію.

bottom of page