12 ключових трендів PPC у 2021 році

Неділя, Вересень 21

Для брендів надзвичайно важливо залишатися в курсі нових тенденцій. Знаючи та використовуючи ці тренди PPC, маркетологи можуть отримати максимальну користь від рекламних кампаній та забезпечити кращу рентабельність інвестицій. Відкрийте для себе 12 трендів PPC та включіть їх у свою практику, щоб легко охопити цільову аудиторію та збільшити продажі.

1. Адаптивні пошукові оголошення (RSA)

Адаптивні пошукові оголошення розширюють можливості традиційних текстових оголошень. З їх допомогою ви можете створити тексти з 15 заголовками та 4 описами для кожного оголошення. Google автоматично перевіряє різні комбінації та визначає, котрі з них є найефективнішими.

Адаптивні пошукові оголошення допомагають створити гнучкі рекламні тексти, та підлаштувати їх під потреби вашої цільової аудиторії. Таким чином, ваші рекламні кампанії стають більш актуальними. Завдяки багатьом заголовкам та описам ви зможете залучити більше потенційних клієнтів.

Responsive search ads - Power Up

Джерело: creativewebsitemarketing.com

2. Автоматизація PPC

Використовуючи інструменти автоматизації PPC, ви можете підвищити конверсію, оптимізувати свою рекламу та збирати величезний трафік, використовуючи вже наявні у вас дані. Інструменти автоматизації PPC, такі як Центр цифрового маркетингу Microsoft або Adobe Advertising Cloud, також зекономлять ваш час, щоб ви могли зосередитися на інших задачах.

Ще кілька переваг автоматизації PPC:

  • Автоматизація PPC може керувати ставками для вас.
  • Ви можете використовувати автоматизацію для оптимізації рекламного тексту на основі даних даних та копій вашого веб-сайту.
  • Звіти допоможуть вам дізнатися, які рекламні кампанії добре працюють, а які слід зупинити або оптимізувати.

3. Тестуйте різні рекламні платформи

Настав час розширювати спектр своїх можливостей і використовувати різні платформи для просування. Протестуйте такі платформи як YouTube, Facebook, Instagram, Twitter та TikTok. Завдяки більшій кількості різнопланових рекламних майданчиків, ви отримаєте більше шансів на успіх і зможете збільшити кількість та георафію своєї ЦА.

4.  Використовуйте можливості first-party data

Способи збору даних рекламодавців скоро зміняться, так як Google встановлює обмеження збір cookies для захисту даних своїх користувачів. Це означає що тепер обмеження на дані сторонніх файлів cookie діють для всіх браузерів.

Ви все ще можете отримати доступ до цінної інформації. Це просто означає необхідність створення свіжих рішень, які не залежатимуть від файлів cookie.

5. Використовуйте нові можливості Instagram

Instagram є однією з найбільш високооплачуваних платформ у 2021 році. Використовуйте можливості цієї соцмережі для просування свого бізнесу. Stories – це найпопулярніший формат реклами на даний момент. Однак нещодавно Instagram запустив Reels, нову функцію з дизайном, схожим на TikTok. А це означаэ що з’явився ще один чудовий спосіб заявити про ваш бізнес.

Reels – це привабливий формат реклами, він дозволяє людям відкривати для себе новий контент в Instagram. Будь-які бренди вже можуть користуватися новою творчою функцією від Інстаграм.

Explore New Instagram Opportunities

6. Попрощайтесь з данними файлів cookie

Новий тренд, котрій створить багато проблем PPC спеціалістам – це обмежене використання файлів cookie.

Як PPC маркетологи можуть пристосуватися до нових обмежень Google?

Збирайте first party і second party cookies. Почніть вносити в CRM-систему дані користувача, кожен раз коли він залишає заявку. Так ви будете знати, які саме канали приводять людину на сайт і використовувати ці дані для того, щоб розробити багатоканальну послідовність. Для того, щоб зібрати second party дані, укладіть договір з іншою компанією і відзначте в угоді, що дані можуть передаватися третім особам.

Мотивуйте відвідувачів сайту створювати аккаунт і авторизовуватися. Тоді ви зможете зберегти список рекламних джерел, які приводили користувача на сайт.

7. Зосередьтеся на розробці гнучкої та довготорокової стратегії

Довгострокове планування – запорука успішної реалізації всіх ваших планів і цілей. Ваша стратегія PPC повинна бути достатньо гнучкою, щоб ви могли пристосувати її до нових тенденцій і отримати максимум від неї.

Відсортуйте усі свої стратегії PPC за тематикою та цілями. Переконайтеся, що кожне окреме оголошення та пропозиція орієнтовано на вашу аудиторію: тих, кого цікавлять чи можуть зацікавити ваші товари та послуги. Ви завжди повинні стежити за даними та коригувати свої кампанії відповідно до цілей та здач.

8. Клієнтоорієнтовані рекламні оголошення

У 2021 році настав час усім маркетологам зрозуміти свою аудиторію і сприймати їх як справжніх людей, з їх проблемами та потребами, а не просто як дані на екрані. Саме тому новий тренд РРС – створення клієнтоорієнтваних керламних оголошень.

Перш ніж розпочати свою наступну рекламну кампанію, переконайтеся, що ваші рекламні креативи не виглядають як демонстрація крутості ваших товарів. Ваше рекламне повідомлення має бути націлене на конкретну аудиторію, наприклад, “для професіоналів / початківців / корпоративних груп тощо”. І, звичайно, головний меседж реклами має плягати в тому, як ваші товари можуть допомогти людям і спростити їм життя.

9. Використовуйте Ads Data Hub для оцінки рекламних кампаній на YouTube

Оскільки Google обмежив сторонні пікселі для відстеження кампаній на YouTube, Ads Data Hub став новим важливим інструментом PPC у 2021 році. Ads Data Hub – це альтернатива даним cookie, які можуть допомогти маркетологам відстежувати свої кампанії на YouTube.

За допомогою цього інструменту ви можете адаптувати підхід до моніторингу маркетингу відповідно до потреб вашого бізнесу. Ads Data Hub допоможе вам зрозуміти ефективність ваших оголошень на різних платформах, включаючи YouTube, Google Ads та Display & Video 360.

Ads Data Hub дозволить вам контролювати:

  • Дані сеансу. Він включає користувачів, які побачили банер і не натиснули посилання в рекламі.
  • Натискання на посилання в оголошеннях.
  • Онлайн -конверсії.
  • Підтверджені замовлення від CRM.

Ads Data Hub - 12 Important PPC Trends To Watch In 2021

Джерело: Google blog

10. Потрібно бути Mobile-Friendly

Мобільний шопінг зараз на піку популярності і ця тенденція залишається з нами довгий час. Отже, ваша головна мета – зробити ваш веб-сайт та оголошення зручними для мобільних пристроїв і забезпечити потенційних клієнтів приємною та комфртною customer journey.

Переконайтеся, що ваш сайт зручний для користувача і ваша аудиторія може потрапити на нього з будь-якого пристрою, особливо з мобільних телефонів.

11. V-Commerce Наступає

Згідно з останніми даними опитування MoffettNathanson, голосові покупки або v-комерція можуть бути такими ж популярними, як і мобільний шопінг. Дослідження показує, що до 2022 року 50% споживачів будуть використовувати голосовий шопінг. Це підводить нас до іншої тенденції в PPC: ваші рекламні кампанії повинні бути орієнтовані на голосовий пошук.

Ось приклад успішного голосового оголошення:

  • Він зручний для мобільних пристроїв
  • Звучить природно і створений у простому, розмовному стилі.
  • Орієнтований на запитання, тому що люди задають питання під час голосового пошуку.

12. Відеореклама в PPC

Оскільки відео контент з кожним днем ​​стає все більш популярним, настав час створити свою наступну рекламу у відеоформаті. Відеореклама допоможе вам збільшити продажі, збільшити відвідуваність веб -сайту, підвищити впізнаваність бренду та досягти інших цілей.

Відео Adwords дозволяє оцінити ваш успіх і подивитися, чи охоплюють ваші оголошення ви цільову аудиторію. Відстежуйте свої перегляди, PPC та оптимізуйте свої рекламні кампанії для досягнення бажаних результатів.

Висновок

Ці 12 ефективних тенденцій PPC допоможуть вам підвищити ефективність ваших рекламних кампаній у 2021 році. Можливо, деякі з них були для вас не новими, але ми сподіваємось, що цей блог стане корисним для вас. Реалізовуйте ці тренди у свої наступні рекламні кампанії та отримуйте від них максимальний результат.

Джерело:  ppchero.com

Про різницю китайського та західного дизайну в e-commerce

Арт-директор «AliExpress Росія» Олександр Назаренко розповів про головні відмінності китайського і західного дизайнів в e-commerce і чому китайські прийоми дизайну нам не завжди "заходять". Дізнайтеся, ...

Подробнее

П’ятниця, Вересень 21

Уявлення маркетологів про старість вже застаріли

Нещодавно Google опублікував результати свого щорічного дослідження онлайн-поведінки літніх американців. Вони показали, що маркетологам вже пора забути про стереотипи, що технології це прерогатива молоді, а ...

Подробнее

Понеділок, Вересень 21

12 ключових трендів PPC у 2021 році

Для брендів надзвичайно важливо залишатися в курсі нових тенденцій. Знаючи та використовуючи ці тренди PPC, маркетологи можуть отримати максимальну користь від рекламних кампаній та забезпечити ...

Подробнее

Неділя, Вересень 21

Google дозволив рекламу криптовалютних гаманців і бірж

Google змінює свою рекламну політику і пом'якшує обмеження щодо реклами криптовалют. З 3 серпня цього року в пошуковій системі дозволено рекламувати криптовалютні гаманці і біржі. ...

Подробнее

Неділя, Серпень 21

Facebook тестує ймовірність покупки і підбирає релевантну сторінку

Facebook оголосив про нові методи шопінгу в своїх додатках (Facebook, Instagram, Messenger, Whatsapp). Тепер вони стануть більш зручними і для покупців, і для рекламодавців. Сьогоднішні ...

Подробнее

П’ятниця, Серпень 21

Обговорити задачу

Залишити заявку

    Наші контакти

    +38(067)352-62-62

    Україна, м.Київ, 04071, вул.Спаська 5, 6 пов., оф.58