У TikTok Cтане Доступним Дослідження Brand Lift

П’ятниця, Серпень 21

TikTok це платформа, популярність якої зростає з кожним днем. Тут бренди можуть звертатися до своїх потенційних клієнтів та взаємодіяти з ними різними креативними способами. Унікальний формат платформи і високі показники залучення аудиторії приваблюють багатьох рекламодавців. Саме тому більше брендів переходять на TikTok.

Що таке Brand Lift Study?

Щоб спростити брендам оцінку успішності своїх рекламних кампаній, TikTok презентував Brand Lift Study (BLS). Нова функція допоможе рекламодавцям отримувати зворотній від аудиторії та оцінювати ефективність своїх рекламних кампаній. Дослідження бренду TikTok допомагають проаналізувати, чи досягла кампанія очікуваних результатів та реакцій користувачів.

TikTok виявився платформою з потужною спільнотою, яка може створювати вірусні тенденції та збільшувати попит на певні продукти. Мета TikTok BLS — надати брендам нові підходи до оцінювання та оптимізації їх рекламних кампаній.

Як це працює?

TikTok BLS — це опитування у стрічці з привабливою музикою та графікою. Бренди можуть використовувати TikTok BLS, щоб зрозуміти та оцінити вплив своїх кампаній. Це дасть їм глибокі знання про обізнаність, ставлення та наміри користувачів. На основі цих знань бренди можуть оптимізувати рекламні кампанії та зробити їх більш привабливими для своєї цільової аудиторії.

У TikTok Cтане Доступним Дослідження Brand Lift

Kantar, провідна компанія з питань даних, аналізу та консалтингу, стала стороннім партнером з верифікації TikTok Brand Lift Study. Ніколь Джонс, старший віце-президент відділу зростання та стратегії, медіа та контенту в Kantar, зазначила, що згідно з їх дослідженням Media Reaction, TikTok — це платформа, де споживачі мають найкращий рекламний досвід. Тому для рекламодавців важливо мати чітке уявлення про цінність своїх рекламних кампаній на TikTok. Вона також зазначила, що їх партнерство з TikTok допоможе рекламодавцям отримати вигоду від своїх маркетингових інвестицій.

Використання TikTok Brand Lift Study — це чудовий спосіб для брендів дізнатися більше про свою цільову аудиторію. Крім цього, ця функція також допомагає зробити платформу більш привабливою для нових брендів.

Джерело: newsroom.tiktok.com

Тренди Google запитів: шукаємо концерти, спортивні заняття та офлайн магазини

Команда Google Ads Research and Insights проводила щомісячне дослідження, аналізуючи, що користувачі шукають у Google. Мета дослідження:  вивчати поведінку споживачів, щоб краще зрозуміти основні тренди ...

Подробнее

Неділя, Вересень 21

Чому покупці відмовляються від брендів? Дослідження

Багато брендів та компаній у всьому світі мають проблеми із втратою особистої інформації клієнтів. Однак витік даних не завжди стає причиною втрати  лояльних покупців. Нещодавно ...

Подробнее

Неділя, Вересень 21

Про різницю китайського та західного дизайну в e-commerce

Арт-директор «AliExpress Росія» Олександр Назаренко розповів про головні відмінності китайського і західного дизайнів в e-commerce і чому китайські прийоми дизайну нам не завжди "заходять". Дізнайтеся, ...

Подробнее

П’ятниця, Вересень 21

Найкращі практики мобільних ігор

Ринок мобільних ігор стрімко зростає. Аналіз трендів та тенденцій галузі допоможе маркетологам та розробникам збільшити свій прибуток. У цьому блозі ми розглянули найкращі практики мобільних ...

Подробнее

Неділя, Серпень 21

У TikTok Cтане Доступним Дослідження Brand Lift

TikTok це платформа, популярність якої зростає з кожним днем. Тут бренди можуть звертатися до своїх потенційних клієнтів та взаємодіяти з ними різними креативними способами. Унікальний ...

Подробнее

П’ятниця, Серпень 21

Обговорити задачу

Залишити заявку

    Наші контакти

    +38(067)352-62-62

    Україна, м.Київ, 04071, вул.Спаська 5, 6 пов., оф.58