У TikTok Cтане Доступним Дослідження Brand Lift

П’ятниця, Серпень 21

TikTok це платформа, популярність якої зростає з кожним днем. Тут бренди можуть звертатися до своїх потенційних клієнтів та взаємодіяти з ними різними креативними способами. Унікальний формат платформи і високі показники залучення аудиторії приваблюють багатьох рекламодавців. Саме тому більше брендів переходять на TikTok.

Що таке Brand Lift Study?

Щоб спростити брендам оцінку успішності своїх рекламних кампаній, TikTok презентував Brand Lift Study (BLS). Нова функція допоможе рекламодавцям отримувати зворотній від аудиторії та оцінювати ефективність своїх рекламних кампаній. Дослідження бренду TikTok допомагають проаналізувати, чи досягла кампанія очікуваних результатів та реакцій користувачів.

TikTok виявився платформою з потужною спільнотою, яка може створювати вірусні тенденції та збільшувати попит на певні продукти. Мета TikTok BLS — надати брендам нові підходи до оцінювання та оптимізації їх рекламних кампаній.

Як це працює?

TikTok BLS — це опитування у стрічці з привабливою музикою та графікою. Бренди можуть використовувати TikTok BLS, щоб зрозуміти та оцінити вплив своїх кампаній. Це дасть їм глибокі знання про обізнаність, ставлення та наміри користувачів. На основі цих знань бренди можуть оптимізувати рекламні кампанії та зробити їх більш привабливими для своєї цільової аудиторії.

У TikTok Cтане Доступним Дослідження Brand Lift

Kantar, провідна компанія з питань даних, аналізу та консалтингу, стала стороннім партнером з верифікації TikTok Brand Lift Study. Ніколь Джонс, старший віце-президент відділу зростання та стратегії, медіа та контенту в Kantar, зазначила, що згідно з їх дослідженням Media Reaction, TikTok — це платформа, де споживачі мають найкращий рекламний досвід. Тому для рекламодавців важливо мати чітке уявлення про цінність своїх рекламних кампаній на TikTok. Вона також зазначила, що їх партнерство з TikTok допоможе рекламодавцям отримати вигоду від своїх маркетингових інвестицій.

Використання TikTok Brand Lift Study — це чудовий спосіб для брендів дізнатися більше про свою цільову аудиторію. Крім цього, ця функція також допомагає зробити платформу більш привабливою для нових брендів.

Джерело: newsroom.tiktok.com

Маркетологи витрачатимуть більше грошей на просування в TikTok у 2022

З моменту запуску TikTok стрімко розвивався, і тепер ще більше людей у ​​всьому світі використовують цю соцмережу.  Не дивно, що більшість маркетологів планують збільшити інвестиції ...

Подробнее

Четвер, Січень 22

Маркетингове дослідження Hype Cycle за 2021 рік – огляд

Наприкінці 2021 року дослідницька та консалтингова компанія Gartner опублікувала щорічний Hype Cycle звіт. Це дослідження аналізує поетапне впровадження технологій у маркетингу. Воно також показує, як ...

Подробнее

Понеділок, Січень 22

Найпопулярніші емодзі 2021 – дослідження Unicode

Всі ми любимо використовувати емодзі у повсякденному спілкуванні в месенджерах та соцмережах. Та чи задумувались ви, які з них є найпопулярнішими у світі? Unicode Consortium, ...

Подробнее

Четвер, Грудень 21

8 помилок, що зіпсують ваші продажі під час Чорної П’ятниці

В Інтернеті є багато порад, як отримати більше клієнтів та прибутку під час Чорної п’ятниці. Однак просто привести людей на свій сайт і зацікавити їх ...

Подробнее

Неділя, Листопад 21

5 Перевірених креативних технік для ефективної відеореклами їжі

Якщо ви займаєтеся рекламою продуктів та закладів харчування, тоді вам буде цікаво дізнатися про креативні техніки, які допоможуть зробити рекламу їжі ефектнішою та ефективнішою. Ось ...

Подробнее

Неділя, Жовтень 21

Обговорити задачу

Залишити заявку

    Наші контакти

    +38(067)352-62-62

    Україна, м.Київ, 04071, вул.Спаська 5, 6 пов., оф.58