Як зміняться глобальні медіа бюджети на 2022 рік? Дослідження

П’ятниця, Жовтень 21

2020 рік ознаменувався різким падінням інвестицій в ЗМІ. Зараз рекламна індустрія відновлюється після невдалого року. Оскільки поведінка споживачів змінюється і розвивається, бренди повинні знати, які інтереси споживачів і маркетологів змінилися, а які залишаються актуальними.

Media Reactions 2021 – це глобальний рейтинг рекламних ресурсів медіа каналів і медіа брендів серед споживачів і маркетологів. Агентство зібрало дані понад 14 500 споживачів. Дослідження охопило понад 290 брендів на 23 ринках і опитало понад 900 спеціалістів з маркетингу по всьому світі. Ці дані повинні допомогти брендам орієнтуватися в середовищі нових медіа, стежити за трендами і підвищувати рівень залученості аудиторії. Дослідження ринку включає ранжування медіаканалів і брендів відповідно до вподобань споживачів, детальну інформацію про ці канали і рекомендації з планування рекламних кампаній.

Провідні медіа канали

Глобальна пандемія прискорила розвиток онлайн торівлі. Але, попри активну діджиталізацію, Media Reactions помітили, що багато людей як і раніше позитивно ставляться до офлайн реклами. Дослідження ринку показало, що споживачі позитивно відгукуються про рекламу в кінотеатрах, на заходах, в журналах, торгових точках і місцевих брендах новин.

Подкасти вийшли на сцену медіа реклами в 2020 році. Як показує дослідження Media Reactions, подкасти займають 11-е місце в загальному рейтингу рекламного капіталу. В 2021 році реклама в подкастах вважається якіснішою і актуальнішою у порівнянні з минулим роком. З іншого боку, споживачі відзначають, що реклама стала повторюватися. Це не дивно, оскільки рекламні бюджети на платформі також збільшилися.

Дані Media Reactions показують, що рекламні кампанії в сім разів ефективніші серед позитивно налаштованої аудиторії. Тому, перед запуском своїх кампаній маркетологи повинні переконатися, що їх стратегії відповідають уподобанням споживачів.

TikTok залишається в топі рекламного рейтингу

TikTok утримує позицію однієї з провідних платформ в рейтингу рекламного капіталу. Хоча TikTok займає перше місце (в цілому) тільки на ринку Тайваню, він як і раніше залишається провідною платформою на інших важливих ринках, зокрема у США. Крім того, ця соціальна мережа займає перше або друге місце на 9 з 22 ринків.

Платформи електронної комерції також були включені в рейтинг. Це підкреслює їх зростаючу роль в сфері цифрової реклами. Amazon, як одна з найбільших платформ, займає одне з перших місць у рейтингу. Дані Media Reaction показують, що Amazon займає друге місце у світі серед споживачів, очолюючи список на чотирьох ринках. Інший гігант електронної комерції Mercado Libre лідирує в Аргентині.

Три дилеми ЗМІ

Окрім аналізу  медіа платформ, Media Reactions 2021 розглядає три головні медіа-дилеми.

1. Цифрова дилема

Як бренди і маркетологи можуть максимально підвищити рівень залученості споживачів і підвищити довіру в онлайн середовищі?

Люди проводять все більше часу онлайн. Але споживачі все ще з недовірою ставляться до реклами в мережі. Отже, маркетологам необхідно знайти оптимальні рекламні майданчики щоб побудувати  позитивні відносини зі своїми клієнтами. При цьому важливо не зловживати кількістю контенту аби не дратувати споживачів. Маркетологи надають перевагу онлайн платформам, щоб досягти цієї мети, хоча недавнє оновлення політики даних cookie ускладнює їм задачу.

Межі між онлайн і офлайн платформами для реклами поступово зникають, оскільки сучасні технології стають невід’ємною частиною нашого життя. Отже, існує потреба в цілісному підході до ЗМІ.

2. Глокальна дилема

Як маркетологи балансують між використанням глобальних і місцевих медіа платформ?

Місцеві медіа бренди і локалізовані версії деяких світових брендів займають лідируючі позиції на 16 з 23 досліджених ринків. Така популярність місцевих медіа брендів підкреслює важливість балансування між використанням масштабних глобальних медіа платформ разом із меншими, проте завжди актуальними місцевими ЗМІ.

3. Дилема новаторства

Яку стратегію слід вибрати медіа брендам, щоб досягти балансу між підтримкою довіри і впровадженням інновацій?

Media Reactions підкреслює, що перед брендами стоїть завдання зберегти свій медіа імідж, який враховуватиме потреби споживачів і при цьому не забувати про власні цінності і позиціонування бренду. Маркетологи надають перевагу медіа каналам, які можуть забезпечити позитивні стосунки зі своїми клієнтами і створити інноваційне рекламне середовище. Instagram вважається найкращою платформою для досягнення цієї мети. YouTube, Google і Facebook – платформи, яким довіряють, але вони менш інноваційні для маркетологів. TiktTok поки що здає позиції в надійності, оскільки це порівняно нове рекламне середовище, однак ситуація скоро зміниться. Ця платформа є одним з найбільш інноваційних рекламних майданчиків.

Перспективи

Поряд з оцінкою поточної ситуації в сфері рекламних медіа, дослідження дає уявлення про бюджети рекламних каналів на 2022 рік. Більшість маркетологів планують збільшити фінансування таких форматів реклами як відео, контент від інфлюенсерів і реклама в соціальних мережах. Багато брендів планують скоротити витрати на друковану рекламу. YouTube, Instagram і TikTok вважаються надійними і вигідними рекламними платформами.

Прогнозовані зміни в медіа-бюджеті і / або розподіл ресурсів у 2022 році (NET + / -%)

Expected change in budget and/or resource allocation in 2022 (NET +/-%)

Джерело: https://www.kantar.com/inspiration/advertising-media/revealed-the-top-ranking-media-channels-and-brands-in-2021

Як оновлення IOS вплинуть на рекламу у Facebook?

Нещодавно Facebook оголосив про те, що платформа занижує результати рекламних кампаній на пристроях iOS приблизно на 15%. За словами маркетологів Facebook, реальні конверсії вищі, ніж ...

Подробнее

Понеділок, Жовтень 21

8 Трендів відеомаркетингу, які варто спробувати у 2022 році

Відеоконтент підкорив світ. А якщо ви все ще не використовуєте його для свого бізнесу, то зараз саме час почати просувати свої продукти за допомогою відеореклами. ...

Подробнее

Понеділок, Жовтень 21

Як зміняться глобальні медіа бюджети на 2022 рік? Дослідження

2020 рік ознаменувався різким падінням інвестицій в ЗМІ. Зараз рекламна індустрія відновлюється після невдалого року. Оскільки поведінка споживачів змінюється і розвивається, бренди повинні знати, які ...

Подробнее

П’ятниця, Жовтень 21

Тренди Google запитів: шукаємо концерти, спортивні заняття та офлайн магазини

Команда Google Ads Research and Insights проводила щомісячне дослідження, аналізуючи, що користувачі шукають у Google. Мета дослідження:  вивчати поведінку споживачів, щоб краще зрозуміти основні тренди ...

Подробнее

Неділя, Вересень 21

Чому покупці відмовляються від брендів? Дослідження

Багато брендів та компаній у всьому світі мають проблеми із втратою особистої інформації клієнтів. Однак витік даних не завжди стає причиною втрати  лояльних покупців. Нещодавно ...

Подробнее

Неділя, Вересень 21

Обговорити задачу

Залишити заявку

    Наші контакти

    +38(067)352-62-62

    Україна, м.Київ, 04071, вул.Спаська 5, 6 пов., оф.58