Farvater.travel Онлайн сервіс покупки турів

РЕЗУЛЬТАТ ВІД ІНВЕСТИЦІЙ В БРЕНД НЕ ВИЗНАЧИШ ОДРАЗУ І ЦЕ ПРИЗВОДИТЬ ДО ХИБНИХ МАРКЕТИНГОВИХ РІШЕНЬ.

Дослідження BrandLift дозволяє вимірювати зріст впізнаваності бренду за результатами проведення рекламної кампанії в Youtube.

Робота з брендом - «гра в довгу».

Switch On

ЗАДАЧА

РІШЕННЯ

Підготовка матеріалу

Темою для відеороликів стали «болі», з якими стикається користувач при покупці туру в офлайн-агентстві: марнування часу і нервів на поїздки в агентство, порівняння цін на тур по всім операторам вручну, оплата банківських рахунків, непотрібні роздруківки договорів, ваучерів і т. д.

Запуск рекламної кампанії на YouTube

Нашою метою було отримання якомога більшої кількості відгуків від унікальних користувачів в рамках обмеженого бюджету. Формат реклами: TrueView In-Stream, яка вбудовується в відеоконтент і дає можливість пропустити після 5 секунд перегляду.

Підключення дослідження Google BrandLift

В основі дослідження BrandLift лежить методологія A / B-тестування. Для нього формуються дві групи користувачів - «Бачили відеорекламу» і «Не бачили відеорекламу». Для кожної групи після перегляду відеороликів на YouTube показується питання з варіантами відповідей.

Отримання й аналіз результатів

Результати, які ми отримали, допомогли нам не тільки виміряти фактичний ріст впізнаваності бренду, а й зрозуміти завдання для підвищення ефективності його просування.

РЕЗУЛЬТАТ

У нашому випадку рівень запам'ятовування реклами показав відносний приріст на 27% за 2 тижні. Експериментальна група, яка бачила оголошення один раз, показала зростання запам'ятовування назви бренду на 13,7%, а ті, хто бачив рекламу 2 і 3 рази - на 57%.

Звичайно, ми вимірювали і приріст трафіку - він був значним не тільки по платних (що природно), але і по органічних переходах на сайт з пошуку по брендових запитах. Це говорить про проявлений інтерес до бренду.

+27%
приріст запам'ятовуваності бренду
x3
приріст органічного трафіку
Хочу так само

Схожі кейси

Успішні кейси з конкретним описом покрокових дій. Розповідаємо про комплексне застосування маркетингових інструментів і досягнення поставлених задач.

Dinero — онлайн-кредити. + 30,7 % ріст запам’ятовуваності реклами бренда.

У кейсі показано приклад того, як реклама на YouTube впливає не лише на запам’ятовування й інтерес до бренда, а також на приріст пошукового трафіка,...

HomePark продаж купальних ставків і біо-басейнів у Google Display Network

Банерна реклама — історія не лише про охоплення. Пошук цільової аудиторії в контекстно-медійній мережі Google. Історія про те, як правильно досліджувати та знаходити ядро...

New Economy Business School SUPERLUDI Робота з даними в CRM.

Як правильно оцінити вплив рекламних кампаній на дохід? Що відбувається із заявками після того, як вони потрапили у вашу CRM? На які показники повинен...

Riviera Villas - котеджне містечко під Києвом. Продаж нерухомості в Instagram.

Як продавати нерухомість за допомогою таргетованої реклами в соціальних мережах? Чи можливо за допомогою реклами в соціальних мережах продати будинок? Для тих, хто недооцінює...

Еко-Лавка - мережа магазинів здорового харчування. Продажі в Google Merchant Center

Ефективність Google Merchant Center на прикладі продажів продуктів харчування. Що, як я скажу тобі, що інтернет-магазин може отримувати трафік з контекстної реклами по 0,10...

Farvater.travel Онлайн сервіс покупки турів

Дослідження BrandLift дозволяє вимірювати зріст впізнаваності бренду за результатами проведення рекламної кампанії в Youtube. Робота з брендом - «гра в довгу».

Обсудить задачу

Залишити заявку

    Наші контакти

    +38(067)352-62-62

    Україна, м.Київ, 04071, вул.Спаська 5, 6 пов., оф.58