Riviera Village +1 спосіб дізнатися більше про ЦА — аналіз користувача

Ми не просто приводимо лід, а ще й відслідковуємо шлях клієнта до конверсії!

Як аналізувати дані клієнтів для вдалого запуску реклами?

З якого каналу прийшов, які сторінки переглядав, як довго пробув на сайті до конверсії, що питав коли зателефонував? Портрет клієнта виявить неочікувані інтереси! Детальний гайд із прикладом 2 кейсів

Switch On

ЗАДАЧІ

РІШЕННЯ

Налаштування змінної Client ID

Користувачі не здійснюють конверсії одразу як побачили рекламне оголошення. За допомогою ClientID — запису із cookie браузера, що присвоюється кожному користувачу в момент відвідування сайту, — ми відслідкували весь шлях клієнта до конверсії: з якого каналу, кампанії, креативу/ключового слова прийшов вперше і скільки часу минуло з контакту до конверсії.

Інтеграція з колл-трекінгом

Робота з системою відстежування дзвінків перевага як для бізнесу, так і для digital-агенції. Вона дозволяє моніторити якість спілкування менеджера з потенційним клієнтом, аналізувати за якими кампаніями надходять цільові звернення. Знаючи час звернення, ми мали змогу прослухати запис дзвінка, коли людина записалася на огляд, а потім придбала будинок.

Шерлок Голмс 2.0

У сервісі колл-трекінгу видно номер телефону вхідного дзвінка. Якщо перевірити цей номер через месенджери або сторонні програмні рішення — дізнаємося ім'я. Ми шукаємо інформацію про людину в соцмережах, інтернеті. Знаємо вподобання, хобі, сімейний стан, рівень доходу, місце проживання та роботи, куди подорожує, хобі друзів, лояльність до проєктів-конкурентів.

Оптимізація роботи реклами

Перерозподіляємо бюджети на кампанії з яких були продажі. Після аналізу соцмереж покупців детальніше обираємо таргетинги в соцмережах, базуючись на інтересах, віці, соціальному статусі. Ефективніше налаштовуємо кампанії в Google пошуку — додаємо в оголошення важливу для ЦА інформацію, проводимо коригування ставок по гео, віку. Варіантів безліч!

РЕЗУЛЬТАТ

Відділ маркетингу передав нам дані про успішну угоду. Ми знайшли інформацію про цього користувача в Google Analytics за допомогою ClientID.

Відслідкували час перебування на сайті та кроки до здійснення конверсії. Інтеграція з сервісом колл-трекінгу допомогла оцінити дзвінок і готовність клієнта до покупки.

Створили детальний портрет клієнта для розуміння конверсійного віку, місця проживання та інтересів. Таким чином, ми змогли якісніше розподілити бюджет між рекламними кампаніями.

Хочу так само

Схожі кейси

Успішні кейси з конкретним описом покрокових дій. Розповідаємо про комплексне застосування маркетингових інструментів і досягнення поставлених задач.

Dinero — онлайн-кредити. + 30,7 % ріст запам’ятовуваності реклами бренда.

У кейсі показано приклад того, як реклама на YouTube впливає не лише на запам’ятовування й інтерес до бренда, а також на приріст пошукового трафіка,...

HomePark продаж купальних ставків і біо-басейнів у Google Display Network

Банерна реклама — історія не лише про охоплення. Пошук цільової аудиторії в контекстно-медійній мережі Google. Історія про те, як правильно досліджувати та знаходити ядро...

New Economy Business School SUPERLUDI Робота з даними в CRM.

Як правильно оцінити вплив рекламних кампаній на дохід? Що відбувається із заявками після того, як вони потрапили у вашу CRM? На які показники повинен...

Riviera Villas - котеджне містечко під Києвом. Продаж нерухомості в Instagram.

Як продавати нерухомість за допомогою таргетованої реклами в соціальних мережах? Чи можливо за допомогою реклами в соціальних мережах продати будинок? Для тих, хто недооцінює...

Еко-Лавка - мережа магазинів здорового харчування. Продажі в Google Merchant Center

Ефективність Google Merchant Center на прикладі продажів продуктів харчування. Що, як я скажу тобі, що інтернет-магазин може отримувати трафік з контекстної реклами по 0,10...

Farvater.travel Онлайн сервіс покупки турів

Дослідження BrandLift дозволяє вимірювати зріст впізнаваності бренду за результатами проведення рекламної кампанії в Youtube. Робота з брендом - «гра в довгу».

Riviera Village +1 спосіб дізнатися більше про ЦА — аналіз користувача

Ми не просто приводимо лід, а ще й відслідковуємо шлях клієнта до конверсії!

Медійна реклама для фармацевтичної продукції

Ділимось досвідом просування фармацевтичної продукції в мережі інтернет. Успіх просування фармацевтичної продукції, як і будь-яких інших товарів та послуг, в інтернеті, залежить насамперед від...

Обсудить задачу

Залишити заявку

    Наші контакти

    +38(067)352-62-62

    Україна, м.Київ, 04071, вул.Спаська 5, 6 пов., оф.58