Riviera Villas - котеджне містечко під Києвом. Продаж нерухомості в Instagram.

Як продавати нерухомість за допомогою таргетованої реклами в соціальних мережах?

Чи можливо за допомогою реклами в соціальних мережах продати будинок?

Для тих, хто недооцінює можливості й аудиторію Facebook & Instagram, розповідаємо, як ми допомагаємо продавати котеджі за допомогою таргетованої реклами в соціальних мережах.

Switch On

ЗАДАЧА

РІШЕННЯ

Аналіз ядра цільової аудиторії

Аналіз ядра цільової аудиторії потрібен для розуміння не лише базових даних, таких як стать, вік, географія… А також для розуміння інтересів і зацікавленості цільової аудиторії, їхніх уподобань, захоплень, соціального статусу, схильності до певних брендів і типів поведінки.

Налаштування пікселя Facebook

Цільовими діями на сайті є: дзвінок із сайту та надсилання форми. Розширена інтеграція з сервісом call-tracking дозволила подавати в статистику Facebook факт дзвінка з сайту. За допомогою Google Tag Manager налаштовано трекінг відправлення форм із сайту.

Налаштування рекламних акаунтів FB & Instagram

На основі ядра цільової аудиторії визначили декілька портретів користувачів і розпочали проєктувати структуру рекламного акаунта. Структура рекламного акаунта ділиться на сегменти — портрети користувачів з таргетингом на кожну окрему групу інтересів і уподобань.

Оптимізація рекламних кампаній

Оптимізація рекламних кампаній полягала в тестуванні нових гіпотез, таргетингів, портретів аудиторій і оперативному прийнятті рішень на основі отриманих даних. Аудиторії проходили “кваліфікацію” якості відповідно до досягнення цільових дій, а також зацікавленості користувачів контентом на сайті.

РЕЗУЛЬТАТ

Детальна структура акаунта з розподілом на групи інтересів дала можливість отримати підтвердження чи спростування певних гіпотез. Ми отримали багато інсайтів стосовно реальних інтересів нашої цільової аудиторії та цінну статистику для масштабування рекламних акаунтів.

 

Завдяки “наскрізній” аналітиці нам вдалося відслідкувати якість і виконання кожного звернення.

 

Інсайт: одна з заявок, яка призвела до продажу будинку, була отримана по каналу “instagram/cpc” з таргетингом на чоловіків віком 35+, які цікавляться яхтингом.

+144%
Збільшення кількості заявок
SALE
Продаж будинку по каналу Instagram
Хочу так само

Схожі кейси

Успішні кейси з конкретним описом покрокових дій. Розповідаємо про комплексне застосування маркетингових інструментів і досягнення поставлених задач.

Dinero — онлайн-кредити. + 30,7 % ріст запам’ятовуваності реклами бренда.

У кейсі показано приклад того, як реклама на YouTube впливає не лише на запам’ятовування й інтерес до бренда, а також на приріст пошукового трафіка,...

HomePark продаж купальних ставків і біо-басейнів у Google Display Network

Банерна реклама — історія не лише про охоплення. Пошук цільової аудиторії в контекстно-медійній мережі Google. Історія про те, як правильно досліджувати та знаходити ядро...

New Economy Business School SUPERLUDI Робота з даними в CRM.

Як правильно оцінити вплив рекламних кампаній на дохід? Що відбувається із заявками після того, як вони потрапили у вашу CRM? На які показники повинен...

Riviera Villas - котеджне містечко під Києвом. Продаж нерухомості в Instagram.

Як продавати нерухомість за допомогою таргетованої реклами в соціальних мережах? Чи можливо за допомогою реклами в соціальних мережах продати будинок? Для тих, хто недооцінює...

Еко-Лавка - мережа магазинів здорового харчування. Продажі в Google Merchant Center

Ефективність Google Merchant Center на прикладі продажів продуктів харчування. Що, як я скажу тобі, що інтернет-магазин може отримувати трафік з контекстної реклами по 0,10...

Обсудить задачу

Залишити заявку

    Наші контакти

    +38(067)352-62-62

    Україна, м.Київ, 04071, вул.Спаська 5, 6 пов., оф.58