З чого почати?
У роботі з таргетованою рекламою потрібен системний підхід в дослідженні цільової аудиторії та креативна складова.

Збір даних
Допоможемо налаштувати збір даних про відвідувачів сайту. Аналізуємо поведінку користувачів на сайті та їхні цільові дії. Всі дані передаємо в рекламні кабінети для подальшої роботи з аудиторіями.

Визначення ядра ЦА
Виділяємо ядро цільової аудиторії відповідно до виконаних цільових діях на сайті. Сегментуємо дані по соцдему, інтересах, поведінці, географії та уподобання користувачів.

Налаштування реклами
Тестуємо гіпотези з креативами, форматами та лендінговими сторінками для ядра цільової аудиторії. Налаштовуємо персоніфіковану рекламу на основі уподобань користувачів.