top of page
Image by Karsten Winegeart

ТАРГЕТОВАНА РЕКЛАМА

Таргетована реклама дозволяє точно налаштуватись на цільову аудиторію і в результаті збільшити ефективність рекламної кампанії.

about-goalsBG.png

З ЧОГО ПОЧАТИ?

У роботі з таргетованою рекламою потрібен системний підхід в дослідженні цільової аудиторії та креативна складова.

Image by Nikolai Chernichenko

1

Збір даних

Допоможемо налаштувати збір даних про відвідувачів сайту. Аналізуємо поведінку користувачів на сайті та їхні цільові дії. Всі дані передаємо в рекламні кабінети для подальшої роботи з аудиторіями.

Image by Rodion Kutsaiev

2

Визначення ядра ЦА

Виділяємо ядро цільової аудиторії відповідно до виконаних цільових діях на сайті. Сегментуємо дані по соцдему, інтересах, поведінці, географії та уподобання користувачів.

Image by natasha t

3

Налаштування реклами

Тестуємо гіпотези з креативами, форматами та лендінговими сторінками для ядра цільової аудиторії. Налаштовуємо персоніфіковану рекламу на основі уподобань користувачів.

reviewsBG.png

ЧИ ПРАВИЛЬНО
у вас працює
таргетована реклама?

  • Використовуєте персоніфікований таргетинг?

  • Розділяєте таргетинг по креативах для Stories і стрічки новин?

  • Імпортуєте дані в систему веб-аналітики?

H6zV.gif

У вас виникли труднощі з відповідями?

Не засмучуйтесь — ми допоможемо розібратися у веб-аналітиці, навчимо ставити правильні запитання і разом знайдемо відповіді на них.

Image by JESHOOTS.COM

ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ З
ТАРГЕТОВАНОЇ РЕКЛАМИ

Допоможемо з визначенням обcягів робіт для вирішення ваших задач! 

reviewsBG.png

КЕЙСИ З НАШИМИ КЛІЄНТАМИ

Успішні кейси з конкретним описом покрокових дій. Розповідаємо про комплексне застосування маркетингових інструментів і досягненні поставлених цілей.

packages-mainBG.png
Image by Marita Kavelashvili

POWER-UP

RIVIERA VILLAGE

+1 спосіб дізнатися більше про ЦА

З якого каналу прийшов, які сторінки переглядав, як довго пробув на сайті до конверсії, що питав коли зателефонував? Портрет клієнта виявить неочікувані інтереси! Детальний гайд із прикладом 2 кейсів

Image by Yulia Matvienko

POWER-UP

SUPERLUDI

Робота з даними в CRM

Як правильно оцінити вплив рекламних кампаній на дохід?

Що відбувається із заявками після того, як вони потрапили у вашу CRM? На які показники повинен орієнтуватися спеціаліст по платних каналах трафіка? Розберемо ці запитання по порядку.

Image by Josh Appel

POWER-UP

DINERO

+ 30,7 % ріст запам’ятовуваності реклами бренда

На які супутні показники впливає реклама на YouTube?

У кейсі показано приклад того, як реклама на YouTube впливає не лише на запам’ятовування й інтерес до бренда, а також на приріст пошукового трафіка, що в результаті напряму впливає на конверсію.

Pink Sugar

РОБИМО МАРКЕТИНГ
З ЛЮБОВ'Ю

packages-mainBG.png
bottom of page